Czy to koniec turbo??
-
- Bywalec
- Posty: 122
- Rejestracja: 13 cze 2019, o 20:45
- Reputacja: 0
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando
- Silnik: 2.0 163KM
- Lokalizacja: Choszczno
- Kontakt:
- etac
- Prezes
- Posty: 24969
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Czy to koniec turbo??
Chyba tak, strasznie zniszczone łopatki. Co to za silnik?
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Bywalec
- Posty: 122
- Rejestracja: 13 cze 2019, o 20:45
- Reputacja: 0
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando
- Silnik: 2.0 163KM
- Lokalizacja: Choszczno
- Kontakt:
Re: Czy to koniec turbo??
Przepraszam zapomniałem dodać.
Orlando 2.0 163 KM.
Przy przyspieszaniu słychać swist..
Jaki może być koszt regeneracji turbo..
Orlando 2.0 163 KM.
Przy przyspieszaniu słychać swist..
Jaki może być koszt regeneracji turbo..
-
- Bywalec
- Posty: 116
- Rejestracja: 7 paź 2017, o 21:27
- Reputacja: 0
- Imię: Mikołaj
- Samochód: ORLANDO 2.0 163KM
- Silnik:
- Lokalizacja: KRAPKOWICE
- Kontakt:
Re: Czy to koniec turbo??
U mnie odkąd kupiłem czyli już 40tyś km temu turbo gwiazda cały czas. Oglądałem je 20tyś temu ale nie miałem luzu ani uszkodzeń.
Aktualny przebieg samochodu 220tyś.
2.0 163km
Aktualny przebieg samochodu 220tyś.
2.0 163km
-
- Wymiatacz
- Posty: 1002
- Rejestracja: 24 mar 2014, o 10:23
- Reputacja: 13
- Imię: Paweł
- Samochód: Captiva lift 2013
- Silnik: 2.0d 163KM
- Lokalizacja: Ząbki k.Warszawy
- Kontakt:
Re: Czy to koniec turbo??
Jaki masz filtr powietrza? Zniszczenie lopatek moze byc spowodowane przepuszczaniem syfu przez filtr. Zdarza sie tak gdy uzywany jest filtr bawelniany lub gabkowy.
-
- Bywalec
- Posty: 122
- Rejestracja: 13 cze 2019, o 20:45
- Reputacja: 0
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando
- Silnik: 2.0 163KM
- Lokalizacja: Choszczno
- Kontakt:
Re: Czy to koniec turbo??
Filtr mam świeży Boscha
I prawdę mówiąc nie zwracałem uwagi czy czy bawełna czy nie. Ale on generalnie bardzo dobrze leży w obudowie.
Ale te lopatki wirnika.....
A koszty regeneracji??
I prawdę mówiąc nie zwracałem uwagi czy czy bawełna czy nie. Ale on generalnie bardzo dobrze leży w obudowie.
Ale te lopatki wirnika.....
A koszty regeneracji??
-
- Wymiatacz
- Posty: 1002
- Rejestracja: 24 mar 2014, o 10:23
- Reputacja: 13
- Imię: Paweł
- Samochód: Captiva lift 2013
- Silnik: 2.0d 163KM
- Lokalizacja: Ząbki k.Warszawy
- Kontakt:
Re: Czy to koniec turbo??
Bosch jest papierowy. Gabkowe i bawelniane to tzw wkladki sportowe np. Pipercross lub K&N.
-
- Bywalec
- Posty: 122
- Rejestracja: 13 cze 2019, o 20:45
- Reputacja: 0
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando
- Silnik: 2.0 163KM
- Lokalizacja: Choszczno
- Kontakt:
Re: Czy to koniec turbo??
Pojadę do magika i niech sprawdzi czy z nią oky..
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5237
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 91
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Czy to koniec turbo??
Problemem spowodował wcześniejszy a nie obecny, kiedy ostatnio wymieniłeś wcześniejszy ?
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło 

-
- Bywalec
- Posty: 122
- Rejestracja: 13 cze 2019, o 20:45
- Reputacja: 0
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando
- Silnik: 2.0 163KM
- Lokalizacja: Choszczno
- Kontakt:
Re: Czy to koniec turbo??
Yyyyyy i tu problem auto posiadam od dwóch tygodni...
Dodano po 35 sekundach:
Są rzeczy w samochodzie które zawsze zmieniam na czas i nawet wcześniej.
Dodano po 35 sekundach:
Są rzeczy w samochodzie które zawsze zmieniam na czas i nawet wcześniej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość