Zawór ZFR

Stuka, puka, kapie, cieknie...
ODPOWIEDZ
wiliniak
Stały bywalec
Posty: 245
Rejestracja: 27 lip 2017, o 15:23
Reputacja: 0
Imię: Mateusz
Samochód: Orlando
Silnik:
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Zawór ZFR

Post autor: wiliniak » 21 mar 2019, o 22:46

Ostatnio natknąłem się na temat o tych czujnikach, więc i ja chciałem pozbyć się tych sitek o których słyszałem już na 3 różnych forach. Dziś się za to zabrałem (niestety nie bez ofiar ;)) ale o tym za chwilę.
Mam pytanko w miejscu 1 i 2 były sitka na moje oko w dobrym stanie ale i tak je ściągnęlem najbardziej ciekawi mnie wasza opinia na temat nr 3.
Otóż gdzies wyczytałem że pod żadnym pozorem nie usuwać właśnie tych sitek, a u mnie po wyjęciu obu czujników na każdym w tym miejscu jest dziura, tzn widać że sitko tam jest, ale wygląda jak rozerwane. Co o tym myślicie? Zaznacze, że na drugim czujniku sytuacja jest podobna, lecz sitko nr 3 (mówię o drugim czujniku) nie jest przerwane na wylot, wygląda bardziej jak deczko zgniecione.
IMG_20190321_213308.jpg
Wrócę do tych ofiar, kyrie eleison ;D

Odkręciłem śrubę mocująca czujnik, ale nie mogłem go za żadne skarby wyrabowac, przyszedł teść (a że mieszkamy niedaleko siebie) zaproponował abym podjechał do niego on ma jakiś super ekstra kosmiczny zestaw narzędzi i wyciągniemy go, se myślę ok.
Czujnik na miejsce, śruba mocująca też (tak mi się wydawało że jest na miejscu ;D) i w drogę. Odpalam auto, ujezdzam 10 metrów nagle TRRRRRR! spod maski, myślę co za uj. Wysiadam z auta, za mną smuga oleju na 10 metrów pod autem plama oleju a pod maską istny kipisz, czujnik wisi olej rozbryzgany gdzie tylko się da!
Trochę się krepowalem po upierdzielilem pół ulicy, ale żeby nie było piachem zasypalem ;D
Tak więc zawsze sprawdzajcie mocowania, nawet dwa razy dla pewności :)

PS starczyło dolać 2l oleju i jest w takim stanie jakim powinno ;)

Bunioopl
Fachman
Posty: 5139
Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
Reputacja: 45
Imię: Mariusz
Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
LPG: BRC SQ24 Genius 1500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Czujnik ZFR

Post autor: Bunioopl » 21 mar 2019, o 22:58

Ja nie mam żadnego sitka.

Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka


wiliniak
Stały bywalec
Posty: 245
Rejestracja: 27 lip 2017, o 15:23
Reputacja: 0
Imię: Mateusz
Samochód: Orlando
Silnik:
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Re: Czujnik ZFR

Post autor: wiliniak » 21 mar 2019, o 23:19

Nawet w miejscu nr 3?

Bunioopl
Fachman
Posty: 5139
Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
Reputacja: 45
Imię: Mariusz
Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
LPG: BRC SQ24 Genius 1500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Zawór ZFR

Post autor: Bunioopl » 21 mar 2019, o 23:22

Żadnego. Przez przypadek usunąłem wszystkie.

Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15495
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 146
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Zawór ZFR

Post autor: wszim » 21 mar 2019, o 23:25

To nie czujnik tylko zawór zwany solenoidem.
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

wiliniak
Stały bywalec
Posty: 245
Rejestracja: 27 lip 2017, o 15:23
Reputacja: 0
Imię: Mateusz
Samochód: Orlando
Silnik:
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Re: Zawór ZFR

Post autor: wiliniak » 21 mar 2019, o 23:35

Niech będzie solenoid.
Brak tego sitka nie wpływa na jakość działania?

Bunioopl
Fachman
Posty: 5139
Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
Reputacja: 45
Imię: Mariusz
Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
LPG: BRC SQ24 Genius 1500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Zawór ZFR

Post autor: Bunioopl » 21 mar 2019, o 23:37

Ja nie zauważyłem różnicy.

Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka


ODPOWIEDZ

Wróć do „Orlando Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość