Kolektor ssący 2.0 163KM - jaki wybrać
-
- Aktywny
- Posty: 63
- Rejestracja: 8 lis 2018, o 08:01
- Reputacja: 0
- Imię: Marek
- Samochód: Orlando 2.0 LTZ 163
- Silnik: Chip 200KM / DPF OFF
- Lokalizacja: Szczecinek
- Kontakt:
Kolektor ssący 2.0 163KM - jaki wybrać
Witam, niestety w moim Orlando 2.0 163KM Automat muszę wymienić kolektor ssący. I tu narodziło się pytanie jaki kupić? Oryginał raczej odpada ze względu na cenę ponad 1800zł, Używka między 300-500zł, lub używany regenerowany bez klap wirowych i jakiejś "gruszki" za ok 500zł. Jaki wybrać? Nie znam się na temacie. Czytałem że trzeba coś przeprogramować jak nie ma klap wirowych, tak samo jak przy dpf. Proszę o jakąś poradę w tej sprawie.
Marek
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Kolektor ssący 2.0 163KM - jaki wybrać
Policz koszta całkowite, a nie samej części, a dla używki policz koszta montażu x2.
Ile kosztuje wyprogramowanie klap?
Ile kosztuje wyprogramowanie klap?
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Aktywny
- Posty: 63
- Rejestracja: 8 lis 2018, o 08:01
- Reputacja: 0
- Imię: Marek
- Samochód: Orlando 2.0 LTZ 163
- Silnik: Chip 200KM / DPF OFF
- Lokalizacja: Szczecinek
- Kontakt:
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Kolektor ssący 2.0 163KM - jaki wybrać
Bo może nie działać po założeniu, albo zepsuć się po miesiącu.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- konradoo
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2747
- Rejestracja: 24 lis 2013, o 19:12
- Reputacja: 21
- Imię: Konrad
- Samochód: Nubira x2
- Silnik:
- Lokalizacja: EBE
- Kontakt:
Re: Kolektor ssący 2.0 163KM - jaki wybrać
Teraz pytanie, dlaczego musisz wymienić kolektor? Ktoś poda mi numer Oe, mogę poszukać.
O partsy pisz PW.
-
- Aktywny
- Posty: 63
- Rejestracja: 8 lis 2018, o 08:01
- Reputacja: 0
- Imię: Marek
- Samochód: Orlando 2.0 LTZ 163
- Silnik: Chip 200KM / DPF OFF
- Lokalizacja: Szczecinek
- Kontakt:
Re: Kolektor ssący 2.0 163KM - jaki wybrać
Wyprogrmaowanie DPF kosztuje 300-400zł i myślę że klapy również za jednym zamachem mógł by mi to znajomy ogarnąć (nie myślałem na razie o wyprogramowaniu dpf ale jak trzeba będzie klapy wywalić to za jednym zamachem z programu wywali dpf). Kolektor muszę wymienić bo z tego co mi wiadomo jest pęknięty, tak samo muszę wymienić węże olejowe od skrzyni i jakąś chłodnicę wody, poza tym zmiana oleju w skrzyni i jeszcze parę pierdół więc zaczyna się robić kwota. Z tego co znalazłem to numer GM 25187010.
Marek
- konradoo
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2747
- Rejestracja: 24 lis 2013, o 19:12
- Reputacja: 21
- Imię: Konrad
- Samochód: Nubira x2
- Silnik:
- Lokalizacja: EBE
- Kontakt:
Re: Kolektor ssący 2.0 163KM - jaki wybrać
Z kolektorem zobaczę co się znajdzie. Z chłodnicą wodą i olejem na pewno mogę pomóc.
O partsy pisz PW.
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Kolektor ssący 2.0 163KM - jaki wybrać
Zadzwoń do POTAK o cenę, na CTP mamy 10% upustu.
Takie części raczej kupuj nowe.
Takie części raczej kupuj nowe.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Aktywny
- Posty: 63
- Rejestracja: 8 lis 2018, o 08:01
- Reputacja: 0
- Imię: Marek
- Samochód: Orlando 2.0 LTZ 163
- Silnik: Chip 200KM / DPF OFF
- Lokalizacja: Szczecinek
- Kontakt:
Re: Kolektor ssący 2.0 163KM - jaki wybrać
Ok, będę się kontaktował z POTAK, tylko pytanie odnośnie tych klap wirowych, warto to usuwać czy zostawić tak jak w oryginale?
Marek
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Kolektor ssący 2.0 163KM - jaki wybrać
Jak kupisz nowe, to znowu 200k km zrobisz.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Aktywny
- Posty: 63
- Rejestracja: 8 lis 2018, o 08:01
- Reputacja: 0
- Imię: Marek
- Samochód: Orlando 2.0 LTZ 163
- Silnik: Chip 200KM / DPF OFF
- Lokalizacja: Szczecinek
- Kontakt:
- Mandrol
- Specjalista
- Posty: 471
- Rejestracja: 30 wrz 2016, o 15:55
- Reputacja: 1
- Imię: Marek
- Samochód: było Orlando 2.0D AT
- Silnik: 2.0D Z20D1 190KM AT
- Lokalizacja: Czernica
- Kontakt:
Re: Kolektor ssący 2.0 163KM - jaki wybrać
Na http://c-mall.co.kr/ pod numerem katalogowym 25193560 jest za ok. 663zł (198660KRW) więc cena atrakcyjna w porównaniu do wspomnianych 1800zł.
Gdybyś był zainteresowany tym kolektorem Made in Korea oraz używaną, zregenerowaną 5-letnią chłodnicą z mojego byłego Olka z 2012 roku, 2.0D, też automatu, to wal śmiało na PW.
Gdybyś był zainteresowany tym kolektorem Made in Korea oraz używaną, zregenerowaną 5-letnią chłodnicą z mojego byłego Olka z 2012 roku, 2.0D, też automatu, to wal śmiało na PW.
-
- Aktywny
- Posty: 63
- Rejestracja: 8 lis 2018, o 08:01
- Reputacja: 0
- Imię: Marek
- Samochód: Orlando 2.0 LTZ 163
- Silnik: Chip 200KM / DPF OFF
- Lokalizacja: Szczecinek
- Kontakt:
Re: Kolektor ssący 2.0 163KM - jaki wybrać
W Potak dostałem cenę 1440 i 2 tygodnie na ściągnięcie. Z racji że mam jeszcze kilka rzeczy do ściągnięcia, załatwiam temat bezpośrednio z Korei od kolegi Mandrol. Chłodnicę wody zaproponował również Mandrol swoją używaną regenerowaną, więc temat też to przemyślenia i wart uwagi. Przy okazji może ktoś doradzi czy lepiej brać oryginał regenerowany, czy nowy zamiennik? Zawsze byłem zwolennikiem oryginałów.
Marek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość