Obroty silnika.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1512
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 77
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Obroty silnika.
Mam taki problem. Auto na postoju, bez dodawania gazu silnik pracuje normalnie, obroty ok 800, ale gdy chce na przykład podnieść obroty na 2000, to lekko wciskam pedał, trzymam w takim położeniu niezmiennie, a obroty same nadal rosną aż do 4000tys.przy tym silnikiem lekko telepie tak do 2000, jak troszke zmniejsze gaz obroty spadają do 800.Samochód to ORLANDO DIESEL 2.0. automat przebieg 100 000 km. DPF- brak, chip tuning, przy gwałtownym przyspieszaniu dość mocno kopci.
*Nie jestem mechanikiem samochodowym!
-
- Fachman
- Posty: 4993
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Obroty silnika.
Brak dpfa, to kopci
Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
-
- Wymiatacz
- Posty: 1512
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 77
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Obroty silnika.
Geniusz normalnie geniusz.
Dzięki za merytoryczną odpowiedz.
Dzięki za merytoryczną odpowiedz.
Ostatnio zmieniony 21 paź 2017, o 11:22 przez etac, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Usunięto zapis z CYTUJ
Powód: Usunięto zapis z CYTUJ
*Nie jestem mechanikiem samochodowym!
- etac
- Prezes
- Posty: 23829
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Obroty silnika.
A jakiej się spodziewałeś?
Przy zwiększonej obciążeniu silnika, zadymienie jest rzeczą normalną. Teraz tylko jego poziom jest zależny od sprawności ukladu zasilania, ale także od jakości paliwa.
Jeśli więc jest tylko widoczne zadymienie, a nie kłąb czarnego dymu utrzymujący się jeszcze przez 15 minut za pojazdem to jest to normalne, a żeby tego nie było miałeś kiedyś DPF.
Czyli na koniec jakie pytanie, taka odpowiedź.
Resztę moich uwag masz na poczcie i dotyczą Regulaminu.
Przy zwiększonej obciążeniu silnika, zadymienie jest rzeczą normalną. Teraz tylko jego poziom jest zależny od sprawności ukladu zasilania, ale także od jakości paliwa.
Jeśli więc jest tylko widoczne zadymienie, a nie kłąb czarnego dymu utrzymujący się jeszcze przez 15 minut za pojazdem to jest to normalne, a żeby tego nie było miałeś kiedyś DPF.
Czyli na koniec jakie pytanie, taka odpowiedź.
Resztę moich uwag masz na poczcie i dotyczą Regulaminu.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Wymiatacz
- Posty: 1512
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 77
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Obroty silnika.
Zasadnicze pytanie jest o obroty a nie o dpf. Po usunięciu dpf kocpił normalnie jak diesel bez dpf , główny problem to obroty i chyba powiązane z tym zwiększone dymienie.
*Nie jestem mechanikiem samochodowym!
- kemoiz
- Wymiatacz
- Posty: 1327
- Rejestracja: 24 paź 2013, o 17:46
- Reputacja: 1
- Imię: Łukasz
- Samochód: Cruze HB LT+ MY14
- Silnik: 1.8, 141KM, Pb
- LPG: BRC 24.11
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Obroty silnika.
te auta takie mają sterowniki. W Cruze już dawno zauważyliśmy, że na zimnym silniku da się "utrzymać" na 2 tys. Po nagrzaniu z jakiegoś powodu cały czas rośnie do tych 4 tys.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1512
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 77
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Obroty silnika.
Dzięki za merytoryczną odpowiedz
zgodnie regulaminem nie cytujemy postu wyżej Cytat usunąłem (wszim)
zgodnie regulaminem nie cytujemy postu wyżej Cytat usunąłem (wszim)
*Nie jestem mechanikiem samochodowym!
-
- Wymiatacz
- Posty: 1512
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 77
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Wymiatacz
- Posty: 1512
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 77
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Obroty silnika.
Po takim wpisie odpuściłem temat, ale pewnego razu przy-gazówka na 2 tyś. na 3tyś - wskazówka stoi jak młodemu ... brak "samo rozpędzania" i teraz nie wiem co pomogło: zaślepienie EGR, wymiana turbo rury, wymiana wtryskiwaczy
Kolejny raz przekonałem się że warto temat drążyć do końca bo jak u kogoś jest podobnie to nie znaczy że jet to normalne.
*Nie jestem mechanikiem samochodowym!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość