Jak w temacie w moim orlando wycie, buczenie z przodu nasilone przy gwaltownym skrecie w lewo,w prawo nie słychać. Wymienione łożysko z piastą z prawej także wykluczone.troszke obciera klocek o tarcze nie regularnie przy zakreceniu koła na lewarku. Opony zamienione z lewej na prawa strone to samo Nadmienie ze buczy ,chuczy od wiekszej prędkości od około 60km/h wraz ze wzrostem prędkości przyspiesza ten dźwięk kazde koło zdjete sprawdzone, pod kątem łożyska.na kierownicy nie czuć nic, ewentualnie czasami odczuwam delikatne drgania na pedale gazu
Wszyskie porady będą kluczowe
Wycie, buczenie z przodu z prawej strony ,nie łożysko
-
- Świeżak
- Posty: 2
- Rejestracja: 5 lut 2023, o 21:30
- Reputacja: 0
- Imię: Malwina
- Samochód: Chevrolet Orlando
- Silnik: 2.0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
- etac
- Prezes
- Posty: 23843
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: brak
- Silnik: brak
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Wycie, buczenie z przodu z prawej strony ,nie łożysko
jak tak diagnozowałem jak ty i skończyło się dopiero po wymianie obu łożysk nastała cisza.
A już byłem gotowy reklamować nowe łożysko.
A już byłem gotowy reklamować nowe łożysko.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 mar 2024, o 04:24
- Reputacja: 1
- Imię: jannick
- Samochód: chevrolet
- Silnik: 1.8
- Lokalizacja: new york
- Kontakt:
Re: Wycie, buczenie z przodu z prawej strony ,nie łożysko
Buczenie z przodu podczas skręcania w lewo - diagnoza i porady
Na podstawie opisanych objawów, można wysunąć kilka hipotez na temat źródła buczenia:
1. Przegub napędowy:
Uszkodzony przegub napędowy może powodować buczenie podczas skręcania, szczególnie przy większych prędkościach.
Objawy mogą się nasilać podczas skręcania w lewo, ponieważ w tym przypadku przegub pracuje pod większym obciążeniem.
Należy sprawdzić stan przegubów (osłony, smarowanie) oraz wykonać test przegubów (np. jazda z wyłączonym ESP i obserwacja drgań).
2. Łożysko koła:
Mimo wymiany łożyska z piastą z prawej strony, warto sprawdzić również lewe łożysko.
Nawet nowe łożysko może być wadliwe, dlatego nie można wykluczyć tej możliwości.
Należy sprawdzić łożysko pod kątem luzów i szumów podczas obracania koła.
Na podstawie opisanych objawów, można wysunąć kilka hipotez na temat źródła buczenia:
1. Przegub napędowy:
Uszkodzony przegub napędowy może powodować buczenie podczas skręcania, szczególnie przy większych prędkościach.
Objawy mogą się nasilać podczas skręcania w lewo, ponieważ w tym przypadku przegub pracuje pod większym obciążeniem.
Należy sprawdzić stan przegubów (osłony, smarowanie) oraz wykonać test przegubów (np. jazda z wyłączonym ESP i obserwacja drgań).
2. Łożysko koła:
Mimo wymiany łożyska z piastą z prawej strony, warto sprawdzić również lewe łożysko.
Nawet nowe łożysko może być wadliwe, dlatego nie można wykluczyć tej możliwości.
Należy sprawdzić łożysko pod kątem luzów i szumów podczas obracania koła.
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5072
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 74
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Wycie, buczenie z przodu z prawej strony ,nie łożysko
Przegub nawala przy ruszaniu na skręconych kołach, tego nie da się pomylić z innymi dźwiękami.
Wycie i buczenie to łożyska lub koła z oponami.
Wycie i buczenie to łożyska lub koła z oponami.
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości