Przegub zewnętrzny napędowy lewy - co robić?
: 7 kwie 2022, o 08:48
Witam serdecznie,
Trafiło i na mnie - stuki przy skręcie i wycieki smaru zdiagnozowane jako uszkodzony przegub zewnętrzny lewy.
Przejrzałem forum i widzę, że nie tylko ja mam problem z częściami, ale jako, że tematy nieco stare postanowiłem otworzyć nowy. Bazując na :
- viewtopic.php?f=75&t=7263
- viewtopic.php?f=75&t=8791
- viewtopic.php?f=75&t=6437
próbuje znaleźć przegub zewnętrzny lewy do Orlando. We Wrocławskim ASO zaproponowali mi przegub za 2400 netto (dziwię się, że mają) + 1000 zł wymiana.
W innym autoryzowanym serwisie mówią że nie ma na stanach magazynowych.
Mechanik u którego normalnie naprawiam auto również stwierdził, że nie ma dostępnych części, ale znalazł mi chińczyka z całą półosią - NTY nie dając gwarancji czy są to dobre zamienniki. Niestety jak ktoś zauważył z ww. tematów na forum, mechanik dał mi do zrozumienia że wymieni mi całą półoś (właściwie lewą i prawą) ponieważ nie da rady wymienić samego przegubu (w ASO wymienią sam przegub, ale kwoty jak widać).
Na allegro
Półoś lewa https://allegro.pl/oferta/polos-przegub ... 1375165650 - 405 zł
Półoś prawa https://allegro.pl/oferta/polos-przegub ... 1375165650 - 470 zł.
Sprzedawca nie potwierdził, mi że części będą pasować do mojego Orlando, więc dalej jestem w kropce.
Kontaktowałem się z Robro które przewinęło się na forach i zaproponowali mi tylko regenerację za 700/800 zł.
Prosiłbym Was o rady :
- Czy mimo wszystko szukać samego przegubu zewnętrznego i mechanika który nie będzie chciał wymieniać całych półosi ?
np. tutaj : https://jadar-auto.pl/pl/katalog/tecdoc ... &sort-by=0
- Czy może warto wymienić całe półosie i jeśli tak czy używaliście zamienników NTY?
Idąc dalej, jestem z Wrocławia, czy ktoś z Was może polecić mechanika z okolic który zna Chevrolety i można mu zaufać?
Będę wdzięczny za waszą pomoc i sugestie.
Dane mojego Chevroleta gdyby ktoś chciałby pomóc
VIN - KL1YF7559BKxxxxxx, Orlando 2011r, 1.8 Benzyna, Manual, J309.
Miłego dnia wszystkim
/Andrzej
Trafiło i na mnie - stuki przy skręcie i wycieki smaru zdiagnozowane jako uszkodzony przegub zewnętrzny lewy.
Przejrzałem forum i widzę, że nie tylko ja mam problem z częściami, ale jako, że tematy nieco stare postanowiłem otworzyć nowy. Bazując na :
- viewtopic.php?f=75&t=7263
- viewtopic.php?f=75&t=8791
- viewtopic.php?f=75&t=6437
próbuje znaleźć przegub zewnętrzny lewy do Orlando. We Wrocławskim ASO zaproponowali mi przegub za 2400 netto (dziwię się, że mają) + 1000 zł wymiana.
W innym autoryzowanym serwisie mówią że nie ma na stanach magazynowych.
Mechanik u którego normalnie naprawiam auto również stwierdził, że nie ma dostępnych części, ale znalazł mi chińczyka z całą półosią - NTY nie dając gwarancji czy są to dobre zamienniki. Niestety jak ktoś zauważył z ww. tematów na forum, mechanik dał mi do zrozumienia że wymieni mi całą półoś (właściwie lewą i prawą) ponieważ nie da rady wymienić samego przegubu (w ASO wymienią sam przegub, ale kwoty jak widać).
Na allegro
Półoś lewa https://allegro.pl/oferta/polos-przegub ... 1375165650 - 405 zł
Półoś prawa https://allegro.pl/oferta/polos-przegub ... 1375165650 - 470 zł.
Sprzedawca nie potwierdził, mi że części będą pasować do mojego Orlando, więc dalej jestem w kropce.
Kontaktowałem się z Robro które przewinęło się na forach i zaproponowali mi tylko regenerację za 700/800 zł.
Prosiłbym Was o rady :
- Czy mimo wszystko szukać samego przegubu zewnętrznego i mechanika który nie będzie chciał wymieniać całych półosi ?
np. tutaj : https://jadar-auto.pl/pl/katalog/tecdoc ... &sort-by=0
- Czy może warto wymienić całe półosie i jeśli tak czy używaliście zamienników NTY?
Idąc dalej, jestem z Wrocławia, czy ktoś z Was może polecić mechanika z okolic który zna Chevrolety i można mu zaufać?
Będę wdzięczny za waszą pomoc i sugestie.
Dane mojego Chevroleta gdyby ktoś chciałby pomóc
VIN - KL1YF7559BKxxxxxx, Orlando 2011r, 1.8 Benzyna, Manual, J309.
Miłego dnia wszystkim

/Andrzej