mokro/wyciek w okolicach wylot intercooler/turbo , egr ??
: 2 mar 2022, o 14:26
Dzień dobry, witam wszystkich i każdego z osobna
Chevrolet Orlando 2.0 96kw diesel 2013
zwracam się z prośba o sugestie dotyczące tematu, na ostatnim przeglądzie zwrócono mi uwagę na "wyciek" a raczej jego początki, zlokalizowane w okolicach końca rury z intercoolera, nad prawdopodobnym egr [chłodniczka egr], niestety nie mam zdjęcia.
W zbiorniczku nie ubywa płynu i jest on czysty/klarowny absolutnie nie ma w nim grama zanieczyszczeń.
Nie zauważono spadku mocy, ani nagłych ani permanentnych.
Nie ma szeroko pojętych turbodziur.
Brak charakterystycznych świstów czy przedmuchów.
Brak informacji w postaci błędów, czy zapalających się kontrolek,
Nie stwierdzono aby były widoczne wycieki w tym miejscu spod głowicy.
Pytanie - uszczelki zaworu lub chłodnicy egr ??
Czy tez bardziej prawdopodobny uszkodzenie uszczelnienia końca intercoolera/wyciek-znaczne zabrudzenie zlokalizowany w zaznaczonym miejscu, mokry wskazany element i podzespoły w pierwszej linii poniżej niego czy też możliwe jest to, iż uszkodzeniu uległo uszczelnienie/oring w/w elementu we wskazanym miejscu [jeśli jest to uszczelnieniem czy możliwa jest tego wymiana ?] Czego w Waszej opinii jest to wynikiem, jakie stawiacie diagnozy, proszę o sugestie i wskazówki
Chevrolet Orlando 2.0 96kw diesel 2013
zwracam się z prośba o sugestie dotyczące tematu, na ostatnim przeglądzie zwrócono mi uwagę na "wyciek" a raczej jego początki, zlokalizowane w okolicach końca rury z intercoolera, nad prawdopodobnym egr [chłodniczka egr], niestety nie mam zdjęcia.
W zbiorniczku nie ubywa płynu i jest on czysty/klarowny absolutnie nie ma w nim grama zanieczyszczeń.
Nie zauważono spadku mocy, ani nagłych ani permanentnych.
Nie ma szeroko pojętych turbodziur.
Brak charakterystycznych świstów czy przedmuchów.
Brak informacji w postaci błędów, czy zapalających się kontrolek,
Nie stwierdzono aby były widoczne wycieki w tym miejscu spod głowicy.
Pytanie - uszczelki zaworu lub chłodnicy egr ??
Czy tez bardziej prawdopodobny uszkodzenie uszczelnienia końca intercoolera/wyciek-znaczne zabrudzenie zlokalizowany w zaznaczonym miejscu, mokry wskazany element i podzespoły w pierwszej linii poniżej niego czy też możliwe jest to, iż uszkodzeniu uległo uszczelnienie/oring w/w elementu we wskazanym miejscu [jeśli jest to uszczelnieniem czy możliwa jest tego wymiana ?] Czego w Waszej opinii jest to wynikiem, jakie stawiacie diagnozy, proszę o sugestie i wskazówki