Nieszczelność pompy wtryskowej
-
- Bywalec
- Posty: 130
- Rejestracja: 14 lut 2021, o 19:16
- Reputacja: 9
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Chevrolet Orlando
- Silnik: 2.0 vcdi 163 km
- Inny samochód: Renault Scenic 1,9 dti
- Lokalizacja: Podhale
- Kontakt:
Nieszczelność pompy wtryskowej
Dzień dobry. W moim Olku 2.0 163 km 2012 r. zauważyłem zapocenie na łączeniu silnika i skrzyni. Z racji że pierwszy przegląd po zakupie chciałem zrobić w ASO (wymieniali m.in. świece żarowe i czujnik ciśnienia oleju i zależało mi na skasowaniu błędów), stwierdzili że to nie łączenie silnika i skrzyni, tylko nieszczelność pompy wtryskowej z której spływa na dół. Wspomnieli jeszcze coś o nieszczelności pompy vacum. Twierdzą że zamówili uszczelniacze i jak przyjdą to się odezwą. I teraz pytanie czy ktoś z Was miał z czymś podobnym do czynienia? Jak się zapatrujecie na taką sytuację? Mam Olka dopiero miesiąc i zero doświadczenia z tym silnikiem i z tym serwisem (Opel Marimex Nowy Targ). Nie żebym od razu podejrzewał jakieś wały- nie mam powodu, ale człowiek się naczytał o ASO i różne myśli w głowie. Może ktoś z Was miał coś podobnego? Z góry dzięki za podzielenie się.
Re: Nieszczelność pompy wtryskowej
Nie pomogę ci akurat technicznie, ale mam pewne doświadczenia z ASO marimex w NT. Mały OT. Generalnie wrażenie po wizytach tam z moim Olkiem określonam jako mieszane. Nie pomogli, nie zaszkodzili, nie zdarli. Aktualizowalem soft, zmieniałem olej, konsultowałem DPF i błąd P200A - sprawdzali kamerą klapy wirowe. Jeszcze auto umyli bez pytania tak dokładnie że az na zderzaku w jednym miejscu powłoka lakieru odprysła.
Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
- konradoo
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2747
- Rejestracja: 24 lis 2013, o 19:12
- Reputacja: 21
- Imię: Konrad
- Samochód: Nubira x2
- Silnik:
- Lokalizacja: EBE
- Kontakt:
Re: Nieszczelność pompy wtryskowej
Jeśli uszczelka vacum jest taka metalowa, to jest dość popularna nieszczelność. Pompa jest bosch. To duży plus, bo występują zestawy czy pojedyncze uszczelki, które są raczej bezproblemowo do kupienia.
O partsy pisz PW.
- etac
- Prezes
- Posty: 23829
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Nieszczelność pompy wtryskowej
Pompa w 163KM jest DELPHI
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Wymiatacz
- Posty: 1512
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 77
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
- konradoo
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2747
- Rejestracja: 24 lis 2013, o 19:12
- Reputacja: 21
- Imię: Konrad
- Samochód: Nubira x2
- Silnik:
- Lokalizacja: EBE
- Kontakt:
Re: Nieszczelność pompy wtryskowej
Delphi? To z częściami już się robi problem. Wabco jak od tira? Niezły miks. Uszczelka chociaż jest metalowa?
O partsy pisz PW.
- KapralTM
- Bywalec
- Posty: 184
- Rejestracja: 16 lip 2020, o 16:21
- Reputacja: 13
- Imię: Piotr
- Samochód: Cruze Irmscher Ed...
- Silnik: Z20D1, LNP, 186KM, AT
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Nieszczelność pompy wtryskowej
Jeżeli Delphi to:
28384974
HRP712
9109-946 - zawór
28384974 jest dostępna na magazynie Delphi w Europie.
28384974
HRP712
9109-946 - zawór
28384974 jest dostępna na magazynie Delphi w Europie.
---------------------------------------------------
Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Chevrolet Cruze Edition Irmscher LNP 186KM/402Nm AT
Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Chevrolet Cruze Edition Irmscher LNP 186KM/402Nm AT
- konradoo
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2747
- Rejestracja: 24 lis 2013, o 19:12
- Reputacja: 21
- Imię: Konrad
- Samochód: Nubira x2
- Silnik:
- Lokalizacja: EBE
- Kontakt:
-
- Profesjonalista
- Posty: 833
- Rejestracja: 24 wrz 2016, o 09:45
- Reputacja: 5
- Imię: Jarosław
- Samochód: Epica , Malibu LTZ
- Silnik: 2.0 Diesel , 150KM
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Nieszczelność pompy wtryskowej
Ja musiałem regenerować u siebie pompę wtryskową w styczniu. Komplet uszczelek kosztuje niby ok 60 zł ale samemu tego bym nie zrobił. Zleciłem to w Serwisie Boscha, oni zdemontowali i wysłali do firmy regenerującej. Koszt ok 1300zł za samą regenerację, było tam w środku jeszcze dodatkowe zużycie. Jezdziłem tak ok 3500km ale jeszcze nie lało się na alternator. Czułem jednak paliwo z nawiewu. U mnie w Malibu jest pompa Bosch.
-
- Świeżak
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 lut 2023, o 09:53
- Reputacja: 0
- Imię: Tobiasz
- Samochód: Orlando 2014 Lt+
- Silnik: 2.0D 163KM lt+ aut mylink
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Nieszczelność pompy wtryskowej
Jarku a po jakim przebiegu regenerowałeś pompę wtryskową i jak poznać, że tą regenerację trzeba wykonać?
-
- Profesjonalista
- Posty: 833
- Rejestracja: 24 wrz 2016, o 09:45
- Reputacja: 5
- Imię: Jarosław
- Samochód: Epica , Malibu LTZ
- Silnik: 2.0 Diesel , 150KM
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Nieszczelność pompy wtryskowej
U mnie już było bardzo mokro, dowiedziałem się o tym na 2 dni przed wyjazdem w trasę 1500km do Norwegii, musiałem tak jechać. Zrobiłem wówczas 3000km ale co 200km stawałem i wycierałem aby nie uszkodzić np.alternatora. Ja sporo zapłaciłem w serwisie Boscha ale w tej cenie było sprawdzenie pompy na stole w firmie która się tym zajmuje na co dzień.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość