Ciężko pali

Stuka, puka, kapie, cieknie...
Awatar użytkownika
konradoo
Zasłużony dla forum
Posty: 2747
Rejestracja: 24 lis 2013, o 19:12
Reputacja: 21
Imię: Konrad
Samochód: Nubira x2
Silnik:
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Re: Ciężko pali

Post autor: konradoo » 8 mar 2021, o 17:55

Też ja sprawdzić pod kątem opiłków. Pompa będzie zabita to i wtryski kolejne poleca. Układ paliwowy obowiązkowo wymiana z filtrem paliwa
O partsy pisz PW.

Andre123
Świeżak
Posty: 41
Rejestracja: 25 sty 2021, o 11:54
Reputacja: 1
Imię: Andrzej
Samochód: Orlando
Silnik: 2,0,163KM
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Ciężko pali

Post autor: Andre123 » 8 mar 2021, o 20:25

To co wysłać też do tej firmy żeby sprawdzili ta pompę we wtryskavh poszły końcówki od starej pompy filtr paliwa już wymieniony masakra

Dodano po 1 minucie 21 sekundach:
Zbiornik paliwowy też przeczyszczony

Awatar użytkownika
konradoo
Zasłużony dla forum
Posty: 2747
Rejestracja: 24 lis 2013, o 19:12
Reputacja: 21
Imię: Konrad
Samochód: Nubira x2
Silnik:
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Re: Ciężko pali

Post autor: konradoo » 8 mar 2021, o 22:11

Wyślij sprawdź, nie zaszkodzi. Koszta są bardzo duże, jednak trzeba być przezornym.


Zlikwidować każde możliwe miejsce gdzie są opiłki. Czyli nowy filtr, wyczyszczony bak razem z przewodami. Czyli od baku do przodu, zasilanie-powrót. Przelew przepłukać. Tylko kompleksowa robota da pewność korzystania.
O partsy pisz PW.

Andre123
Świeżak
Posty: 41
Rejestracja: 25 sty 2021, o 11:54
Reputacja: 1
Imię: Andrzej
Samochód: Orlando
Silnik: 2,0,163KM
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Ciężko pali

Post autor: Andre123 » 9 mar 2021, o 18:17

Hej a jak myślisz bo po tamtym czyszczeniu układu i założeniu tej używanej pompy wtryskowej zrobiłem 500 km to we wtryskach pokazały by się już opiłki może by tylko wtryski sprawdził pod kątem opiłków bo jeszcze są w tej firmę co regenerują

Dodano po 1 minucie 56 sekundach:
To by tej pompy nie wydzierał bo to koszta a poprzedni majster już skasowal
1700
Ostatnio zmieniony 9 mar 2021, o 20:53 przez Mandrol, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ortografia

Awatar użytkownika
konradoo
Zasłużony dla forum
Posty: 2747
Rejestracja: 24 lis 2013, o 19:12
Reputacja: 21
Imię: Konrad
Samochód: Nubira x2
Silnik:
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Re: Ciężko pali

Post autor: konradoo » 9 mar 2021, o 18:46

Nie rozumiem roboty pojedynczej. Układ wtryskowy to układ wtryskowy. Nie rozumiem z
Czemu nie była robione sprawdzenia obecności opiłków gdy była wymieniana pompa.
Ustalając chronologię. Wymieniłeś pompę i masz opiłki na wytryskach, dlatego je regenerujesz. Więc pytanie czy ta używka nie opiłkuje?
O partsy pisz PW.

kochar
Wymiatacz
Posty: 1583
Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
Reputacja: 90
Imię: Jan
Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
Silnik: 163KM, diesel
Lokalizacja: Łódź

Re: Ciężko pali

Post autor: kochar » 9 mar 2021, o 20:40

Andre123 pisze:
8 mar 2021, o 20:26
To co wysłać też do tej firmy żeby sprawdzili ta pompę we wtryskavh poszły końcówki od starej pompy filtr paliwa już wymieniony masakra

Dodano po 1 minucie 21 sekundach:
Zbiornik paliwowy też przeczyszczony
Wyślesz, powiedzą że opiłkuje i co kupisz trzecią która też opiłkuje bo jak dwie poprzednie opiłkowały to dlaczego ta trzecia by miała nie. Wszystko co się rusza to opiłkuje, wtryski padają nie tylko od opiłków a te wtryski padają same z siebie bo są ... Układ masz wyczyszczony, regeneruj lub kup nowe i po temacie. U mnie przy 80 000 padł DPF po wycince okazało się kopci jak stary diesel, wtryski do sprawdzenia okazało się że jeden lał, wystarczyło czyszczenie ale za 12 000 ten czyszczony się rozleciał i auto na lawecie pojechało do warsztatu szwagra. :D Regeneracja chyba 700zł., tam gdzie regenerowałem wtrysk zaproponowali żebym wyciągnął filtr paliwa i im przywiózł na oględziny, wynik oględzin: opiłków brak. Po jakimś czasie zaczął coraz bardziej kopcić. Przy 107 000 wyciągnąłem jeden do sprawdzenia, okazało się że do regeneracji, pozostałych już nie sprawdzałem i kupiłem 3 nowe. Obecnie mam ponad 130 000 i jakoś jeździ. Tak przy okazii to jaki masz przebieg i którym jesteś właścicielem. :witam:
Ostatnio zmieniony 9 mar 2021, o 20:55 przez Mandrol, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ortografia
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)

Andre123
Świeżak
Posty: 41
Rejestracja: 25 sty 2021, o 11:54
Reputacja: 1
Imię: Andrzej
Samochód: Orlando
Silnik: 2,0,163KM
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Ciężko pali

Post autor: Andre123 » 10 mar 2021, o 09:01

Auto kupiłem z Francji prawdopodobnie od pierwszego właściciela z przebiegiem 150 tyś rozbite widać było że jakaś rodzina nim jeździła także raczej przebieg pewny ale filtra paliwa chyba nigdy nie wymieniali bo jak wyjąłem to przez chwilę się zastanawiałem czy to nie olejowy pewnie dlatego tą pompa się zatarła

Dodano po 20 minutach 28 sekundach:
Konrado przy pierwszym czyszczeniu wtrysków wyszło że moja pompa opilkuje i dlatego ja zmieniłem tylko że chłop tak wyczyścił wtryski że auto straciło moc a układ był wyczyszczony przed założeniem nowej pompy z allegro teraz wysłałem wtryski gdzie indziej i się okazało że 3 wtryski dawkują 60% a czwarty zablokowany czy coś takiego no to sprawa jasna że mocy niema pierwsza firmą tak czyściła że je rozjeba....i teraz tak za nim dałem auto w drugie ręce zrobiłem 400 kilometrów to na zdrowy rozum jakby były opiłki to by je chyba wyczaili przy drugim sprawdzaniu wtrysków czy nie ?

Dodano po 7 minutach 11 sekundach:
To jest tak jak się od razu nie odda auta w dobre ręce nauczka na przyszłość jest

Awatar użytkownika
konradoo
Zasłużony dla forum
Posty: 2747
Rejestracja: 24 lis 2013, o 19:12
Reputacja: 21
Imię: Konrad
Samochód: Nubira x2
Silnik:
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Re: Ciężko pali

Post autor: konradoo » 10 mar 2021, o 11:13

To tak. Chronologia jest, ale w filtr paliwa zajrzeć warto.
O partsy pisz PW.

Andre123
Świeżak
Posty: 41
Rejestracja: 25 sty 2021, o 11:54
Reputacja: 1
Imię: Andrzej
Samochód: Orlando
Silnik: 2,0,163KM
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Ciężko pali

Post autor: Andre123 » 10 mar 2021, o 15:00

Wtryski na sklepie jutro do odbioru prawdopodobnie ostatnie 4 w Polsce na ten moment żadna hurtownia ich niema i dylemat wkładać czy pompę wysłać do sprawdzenia można zwariować z tym wszystkim życzę wszystkim udanych napraw i rozwiązywania problemów za pierwszym razem

kochar
Wymiatacz
Posty: 1583
Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
Reputacja: 90
Imię: Jan
Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
Silnik: 163KM, diesel
Lokalizacja: Łódź

Re: Ciężko pali

Post autor: kochar » 10 mar 2021, o 15:46

Ja już idziesz na bogato to wysyłaj, sam przegląd pompy to już niewielki wydatek.
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)

Andre123
Świeżak
Posty: 41
Rejestracja: 25 sty 2021, o 11:54
Reputacja: 1
Imię: Andrzej
Samochód: Orlando
Silnik: 2,0,163KM
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Ciężko pali

Post autor: Andre123 » 10 mar 2021, o 18:19

Nie miałem wyjścia bo regeneracja 1000 brutto od sztuki A nowe kupiłem po 1140 brutto od sztuki pompy nie będę wysyłał maja mi jeszcze rozebrać i sprawdzić wtryski czy znowu są opiłki jak nie to zakładam nowe i zobaczymy czy pomogło

kochar
Wymiatacz
Posty: 1583
Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
Reputacja: 90
Imię: Jan
Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
Silnik: 163KM, diesel
Lokalizacja: Łódź

Re: Ciężko pali

Post autor: kochar » 10 mar 2021, o 18:45

Oby pomogło.Przeczytaj dokładnie warunki gwarancji na wtryski.
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)

Andre123
Świeżak
Posty: 41
Rejestracja: 25 sty 2021, o 11:54
Reputacja: 1
Imię: Andrzej
Samochód: Orlando
Silnik: 2,0,163KM
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Ciężko pali

Post autor: Andre123 » 10 mar 2021, o 20:28

No pytałem tylko autoryzowany serwis może je założyć a jak coś będzie nie tak to i tak wina pewnie tego co je będzie montował bo z nimi ciężko wygrać mam nadzieję że będzie dobrze bo dużo kasy poleciało zobaczymy jak je założą wszystko się wyjaśni trzeba je kodować przed odpaleniem???

kochar
Wymiatacz
Posty: 1583
Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
Reputacja: 90
Imię: Jan
Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
Silnik: 163KM, diesel
Lokalizacja: Łódź

Re: Ciężko pali

Post autor: kochar » 10 mar 2021, o 21:40

Według mnie kodowanie nie jest konieczne ale jak jest czym to chyba nie zaszkodzi. Ja wymieniałem trzy na nowe i rok jeżdziłem na starych, odpalił bez problemu.
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)

Awatar użytkownika
konradoo
Zasłużony dla forum
Posty: 2747
Rejestracja: 24 lis 2013, o 19:12
Reputacja: 21
Imię: Konrad
Samochód: Nubira x2
Silnik:
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Re: Ciężko pali

Post autor: konradoo » 10 mar 2021, o 21:49

Lepiej zawsze zakodować, spokojniejsza głowa.
O partsy pisz PW.

Awatar użytkownika
endriu333
Profesjonalista
Posty: 982
Rejestracja: 29 wrz 2016, o 15:54
Reputacja: 8
Imię: Andrzej
Samochód: Spark
Silnik: 1.2 PB
LPG: Landirenzo Omegas
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Ciężko pali

Post autor: endriu333 » 11 mar 2021, o 06:33

Oczywiście że trzeba, po pierwsze można to zrobić zwykłym interfejsem delphi, trwa to do 10 minut w maksie. A wiadomo, że wtryski będą chodziły w swoich dedykowanych parametrach,a nie starych wtryskow....co do tej gwarancji na nowe....no cóż ja to przerobiłem, nowe padły po około 7kkm, reklamacja trwała jakieś 4 miechy, tuż przed sądem, sprzedawca zdecydował się je zregenerować na swój koszt...ehh szkoda nerwowo....nigdy więcej disla, a już na pewno nie z układem delphi :)
Suzuki SX-4 S-cross 1.4 PB hybrid MY2021 +LPG KME Sky Direct / Chevrolet Spark MY2011 1.2 + LPG LandiRenzo Omegas / Suzuki GSX 1250 FA "Bandit" MY2017 1.255 PB

Andre123
Świeżak
Posty: 41
Rejestracja: 25 sty 2021, o 11:54
Reputacja: 1
Imię: Andrzej
Samochód: Orlando
Silnik: 2,0,163KM
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Ciężko pali

Post autor: Andre123 » 11 mar 2021, o 15:06

Siemka rozmawiałem z chłopakami na temat auta może jakieś USA benzyne dużą czy coś prosty motor zagazować vojager Chrysler a on mówi kup sobie diesla citroena albo peugeota i będziesz jeździł a ja na to tam też jest Delphi a oni tak tylko że jest to Delphi nowej generacji i wycofali Siemensa bo jest od niego lepsze

Dodano po 1 minucie :
No i chyba jeszcze spróbuj e tego diesla ale to za jakiś czas

Dodano po 6 minutach 14 sekundach:
Wszystko się psuje sąsiad ma BMW 3,0 diesla 2006 rok i też pompa opilkowala jak by paliwo było w pl lepsze to może by to wszystko dużej wytrzymywało takie moje zdanie niektórzy to mixol leja na lepsze smarowanie

Dodano po 25 minutach 31 sekundach:
Nic zawiozłem im rano wtryski zobaczymy jaki będzie efekt czy to będzie lekarstwo na ciężkie palenie i brak mocy

kochar
Wymiatacz
Posty: 1583
Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
Reputacja: 90
Imię: Jan
Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
Silnik: 163KM, diesel
Lokalizacja: Łódź

Re: Ciężko pali

Post autor: kochar » 11 mar 2021, o 15:49

Po przygodach z wtryskami też lałem olej 2T, teraz dolewam LIQUI MOLY 5122.
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)

Awatar użytkownika
konradoo
Zasłużony dla forum
Posty: 2747
Rejestracja: 24 lis 2013, o 19:12
Reputacja: 21
Imię: Konrad
Samochód: Nubira x2
Silnik:
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Re: Ciężko pali

Post autor: konradoo » 11 mar 2021, o 17:28

Ten Liqui to ze starych zapasów, bo obecnie jest 20454 indeks. W nowszych Citroenach jest Delphi nowszej generacji, ale to w rocznikach >2013. Opiłkowanie pomp to temat na bardzo długie dywagacje.
O partsy pisz PW.

Andre123
Świeżak
Posty: 41
Rejestracja: 25 sty 2021, o 11:54
Reputacja: 1
Imię: Andrzej
Samochód: Orlando
Silnik: 2,0,163KM
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Ciężko pali

Post autor: Andre123 » 11 mar 2021, o 18:21

W jakich proporcjach to lejecie może też zacznę???

Awatar użytkownika
konradoo
Zasłużony dla forum
Posty: 2747
Rejestracja: 24 lis 2013, o 19:12
Reputacja: 21
Imię: Konrad
Samochód: Nubira x2
Silnik:
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Re: Ciężko pali

Post autor: konradoo » 11 mar 2021, o 18:46

Ściągnę to na stan i zrobię foto z produktu
O partsy pisz PW.

kochar
Wymiatacz
Posty: 1583
Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
Reputacja: 90
Imię: Jan
Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
Silnik: 163KM, diesel
Lokalizacja: Łódź

Re: Ciężko pali

Post autor: kochar » 11 mar 2021, o 19:29

Ja tu kupuję https://allegro.pl/oferta/liqui-moly-51 ... 61a7f27122 i leję jedno opakowanie na tankowanie, co trzecie tankowanie nie dolewam. Opakowanie niby jest na 80l ale 20zeta nie majątek i nie chce mi sie bawic w odmierzanie.
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)

Awatar użytkownika
konradoo
Zasłużony dla forum
Posty: 2747
Rejestracja: 24 lis 2013, o 19:12
Reputacja: 21
Imię: Konrad
Samochód: Nubira x2
Silnik:
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Re: Ciężko pali

Post autor: konradoo » 11 mar 2021, o 20:02

Widzisz już masz zamieniony indeks
O partsy pisz PW.

Andre123
Świeżak
Posty: 41
Rejestracja: 25 sty 2021, o 11:54
Reputacja: 1
Imię: Andrzej
Samochód: Orlando
Silnik: 2,0,163KM
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Ciężko pali

Post autor: Andre123 » 12 mar 2021, o 14:52

:Y Siema jest sukces panowie auto podobno gotowe walka od 15 grudnia wygrana szkoda tylko że nie mam czasu odebrać dopiero w poniedziałek się przejadę

Awatar użytkownika
endriu333
Profesjonalista
Posty: 982
Rejestracja: 29 wrz 2016, o 15:54
Reputacja: 8
Imię: Andrzej
Samochód: Spark
Silnik: 1.2 PB
LPG: Landirenzo Omegas
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Ciężko pali

Post autor: endriu333 » 12 mar 2021, o 18:44

Ile kasy i co niby jeszcze zrobili?
Suzuki SX-4 S-cross 1.4 PB hybrid MY2021 +LPG KME Sky Direct / Chevrolet Spark MY2011 1.2 + LPG LandiRenzo Omegas / Suzuki GSX 1250 FA "Bandit" MY2017 1.255 PB

ODPOWIEDZ

Wróć do „Orlando Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości