ale jak zatrzymałeś samochód? Hamulcem?
Robiłeś opory toczenia? Klocki przed założeniem fazowałeś na rantach? Jest smar na prowadnicach? Zachowałeś dystans 200 km z ostrożnym hamowanie?
Piski przy hamowaniu po wymianie klocków i tarcz - przód
- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Piski przy hamowaniu po wymianie klocków i tarcz - przód
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Bywalec
- Posty: 119
- Rejestracja: 5 lut 2015, o 21:42
- Reputacja: 0
- Imię: Przemek
- Samochód: Orlando LS+
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM, benz.
- LPG: BRC SQ24
- Lokalizacja: Stęszewko
- Kontakt:
Re: Piski przy hamowaniu po wymianie klocków i tarcz - przód
Tak, zatrzymałem samochód hamulcem, wrzuciłem ręczny i sprawdzałem na postoju temperaturę felg.
Przez kilkaset km hamowałem ostrożnie. Panowie po wizycie w drugim już serwisie, stwierdzili że przesmarowali co trzeba i jest ok.
Więc, podsumowując co sprawdzić?
- opory toczenia;
- fazowanie klocków na rantach;
- smar na prowadnicach;
- co jeszcze?
Przez kilkaset km hamowałem ostrożnie. Panowie po wizycie w drugim już serwisie, stwierdzili że przesmarowali co trzeba i jest ok.
Więc, podsumowując co sprawdzić?
- opory toczenia;
- fazowanie klocków na rantach;
- smar na prowadnicach;
- co jeszcze?
Orlando LS+ 1.8 LPG MY2014 RP2013 / BRC Sequent 24, Genius MB 1200
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5237
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 91
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Piski przy hamowaniu po wymianie klocków i tarcz - przód
Przód zawsze mocniej hamuje i tym samym mocniej się grzeje.
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło 

- C77
- Fachman
- Posty: 2337
- Rejestracja: 29 mar 2015, o 00:20
- Reputacja: 12
- Imię: Nieomylna Legenda
- Samochód: 1st. Cruze on Drive2
- Silnik: 18XER
- Lokalizacja: Piękne Miasto
- Kontakt:
Re: Piski przy hamowaniu po wymianie klocków i tarcz - przód
To bez sensu.
Jak założysz klocki z 276mm na 300mm to będzie tak:



Pogłoski o mojej śmierci były mocno przesadzone
Niezmordowany Ex-dowódca Org Division Zasłużony dla Forum ORG

Ja na Drive2
Niezmordowany Ex-dowódca Org Division Zasłużony dla Forum ORG

Ja na Drive2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość