
1. Wymiana silnika poszła prawie gładko niestety ta część a mianowicie jej dolną rurka pękła i została w termostacie: Jak to się nazywa? I może wiecie gdzie można to kupić? Lub może inne rozwiązanie?
2. Znacie kody do oringów tej rurki bo na chwilę obecną z kumplem założyliśmy alternatywne za 4 zł. 3.Przyszedł moment nerwowy

Wsiadam podjarany kluczyk, stacyjka, sprzęgło, cyk cyk cyk chodzi pięknie.
Stoimy 2-3 minuty aż przestanie dymić Kolega mnie uspokaja że to mało istotne.. Mówi wsiadaj i wyjedź z serwisu (stodoła)
-wciskam sprzęgło i ***** jedynka nie wchodzi wciskam sprzęgło miotam na lewo i prawo dźwignią nie wchodzi
Wsteczny zgrzyta
- odpowietrzamy znaczy kumpel mi każe wciskać sprzęgło chyba na wyłączonym silniku ... niestety bez efektu.
- na wyłączonym silniku biegi chodzą jak ta lala paluszkiem pyk 1 pyk 2 pyk 3...
Wsiada Krzysiek uruchamia z wrzucony biegiem rusza za chwilę słychać zgrzyt nie wiem stoję daleko nie mogę patrzeć...
Pomysły jakieś? Zależało by mi na pkt od 1-3