Drżenie kierownicy i pokrewne
: 14 kwie 2016, o 21:42
Powiem tak powoli niektórych rzeczy mam już dość:P
W Evandzie mam maglownice do regeneracji to wiem napewno na lewym drążku lekko stuka, chociaż drążki i końcówki mają nie dużo przebiegu, pozatym stukało już przed wymianą,
po zimie zaczęło mi wibrować kierownicą, z przodu nowe tarcze plus klocki, z tyłu nieszczęśliwie klocki skończyły się na blachach i przycharatało leciutko tarcze od wewnętrznej strony (stała jedna prowadnica), założyłem nowe klocki (klocki plus i tył TRW, tarcze mikody), dodam też że przednie lewe koło zimowe było zjedzone od wewnętrznej strony ale tylko jedno i hm nie tak jak od zbieżności gdyż powiedzmy że 1cm jest ścięty i to nieregularnie, teraz założyłem kółka z nowymi oponami oczywiście przeważone jest to samo identycznie wibruje, ponad 120 czuć lekkie wibracje na kierownicy, przy hamowaniu czuć do 60 km/h poniżej już nie,
TERAZ pytanie jak uważacie tarczę mi zwichrowało czy magiel to wszystko prowokuje
W Evandzie mam maglownice do regeneracji to wiem napewno na lewym drążku lekko stuka, chociaż drążki i końcówki mają nie dużo przebiegu, pozatym stukało już przed wymianą,
po zimie zaczęło mi wibrować kierownicą, z przodu nowe tarcze plus klocki, z tyłu nieszczęśliwie klocki skończyły się na blachach i przycharatało leciutko tarcze od wewnętrznej strony (stała jedna prowadnica), założyłem nowe klocki (klocki plus i tył TRW, tarcze mikody), dodam też że przednie lewe koło zimowe było zjedzone od wewnętrznej strony ale tylko jedno i hm nie tak jak od zbieżności gdyż powiedzmy że 1cm jest ścięty i to nieregularnie, teraz założyłem kółka z nowymi oponami oczywiście przeważone jest to samo identycznie wibruje, ponad 120 czuć lekkie wibracje na kierownicy, przy hamowaniu czuć do 60 km/h poniżej już nie,
TERAZ pytanie jak uważacie tarczę mi zwichrowało czy magiel to wszystko prowokuje