Zacząłem od dobrania sie do kostki pod schowkiem i potraktowaniem jej wd 40.
Niestety nie pomogło i dalej wywala błąd.
Macie jakiś pomysł co dalej????

WD40 raczej nie czyści styków. A błąd dotyczy bocznej poduszkiDiagnostyczny kod usterki (DTC) 56
Rezystancja w obwodzie zapłonnika bocznej poduszki powietrznej pasażera jest za wysoka
Opis obwodu
Po przekręceniu wyłącznika zapłonu do położenia ON, moduł diagnostyczno-czujnikowy SDM wykonuje testy rozruchowe, celem zdiagnozowania krytycznych awarii w samym SDM.
Po pomyślnym zakończeniu tych testów wykonywane są pomiary napięcia rozruchowego oraz napięcia obwodu zapłonnika, celem sprawdzenia, czy wartości te pozostają w normalnych zakresach napięcia znamionowego. SDM monitoruje wartości napięcia po stronie niskiego napięcia zespołu kierowcy i niskiego napięcia zespołu pasażera, celem wykrycia zwarć do masy lub zasilania w obwodach zapłonnika. SDM sprawdza połączenie instalacji przewodów z zespołem bocznej poduszki powietrznej pasażera wymuszając przepływ nieskończenie małego natężenia prądu poprzez wewnętrzny obwód i weryfikując wartość rezystancji.
Kod DTC 56 jest generowany, gdy:
Rezystancja w obwodzie zapłonnika bocznej poduszki powietrznej pasażera jest wyższa niż 2,8 oma.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość