Powiem tak powoli niektórych rzeczy mam już dość:P
W Evandzie mam maglownice do regeneracji to wiem napewno na lewym drążku lekko stuka, chociaż drążki i końcówki mają nie dużo przebiegu, pozatym stukało już przed wymianą,
po zimie zaczęło mi wibrować kierownicą, z przodu nowe tarcze plus klocki, z tyłu nieszczęśliwie klocki skończyły się na blachach i przycharatało leciutko tarcze od wewnętrznej strony (stała jedna prowadnica), założyłem nowe klocki (klocki plus i tył TRW, tarcze mikody), dodam też że przednie lewe koło zimowe było zjedzone od wewnętrznej strony ale tylko jedno i hm nie tak jak od zbieżności gdyż powiedzmy że 1cm jest ścięty i to nieregularnie, teraz założyłem kółka z nowymi oponami oczywiście przeważone jest to samo identycznie wibruje, ponad 120 czuć lekkie wibracje na kierownicy, przy hamowaniu czuć do 60 km/h poniżej już nie,
TERAZ pytanie jak uważacie tarczę mi zwichrowało czy magiel to wszystko prowokuje
Drżenie kierownicy i pokrewne
-
- Bywalec
- Posty: 134
- Rejestracja: 30 lis 2014, o 20:19
- Reputacja: 1
- Imię: Daniel
- Samochód: Evanda
- Silnik: .
- Lokalizacja: Wrocław/Warszawa/Sanok
- Kontakt:
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7705
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 9
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Drżenie kierownicy i pokrewne
przy 120 to stawiałbym na wyważenie kół jak to się objawia tylko podczas jazdy. Może zmień warsztat, bo czasem maszyna może nie wiedzieć, a ma błędy już, u mojego brata tak było i w wrześniu nie mogłem u niego z "zniżką" zmienić opon, bo mówił, że ma właśnie wyważarkę zepsutą. Ostatnio z 2 tyg. może z 1 tydzień byłem i wyważał mi koła i teraz mam git. Wcześniej przy 110 km/h miałem drgania na kierownicy, teraz przy 130 km/h mam zero drgań. Jeszcze jedno może być, łożyska w kołach, ale tego objawu nie pamiętam, bo miałem jak jeszcze lanosem jeździłem, ale chyba się buczeniem objawiało. Dodatkowo ja bym sprawdził zbieżność, bo jeżeli masz coś z drążkiem to może on powodować skrzywienie koła i będzie się potęgować, bo oponę zjedziesz rantem jakimś.
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
-
- Profesjonalista
- Posty: 585
- Rejestracja: 22 paź 2014, o 09:59
- Reputacja: 0
- Imię: Marcin
- Samochód: Evanda
- Silnik:
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
Re: Drżenie kierownicy i pokrewne
Miałem ostatnio przygodę z tarczami. Zrobiłem generalny remont hamulców przód i tył w tym ręczny i mimo, że tarcze z przodu były w bardzo dobrym stanie oprócz tego, że trochę biły postanowiłem je wymienić. Padło na polskiego producenta o niemiecko brzmiącej nazwie. Tracze założone, klocki Breck i przy 80-120 przy hamowaniu trzęsie kierownicą jak diabli. Tarcze docierałem od samego początku bardzo powoli. Po 250 km zdemontowałem i założyłem stare. Teraz drżenia w zakresie do 140-150 nie ma prawie wcale. Nowe tarcze poszły do reklamacji. Zobaczymy co będzie. Nie kupowałem chińszczyzny tylko produkt polski
. A przy okazji też mam przekładnie do roboty, z powodu wycieku. Luzu nie widzę większego. Zresztą luz można trochę przykasować.
U mnie też przy 120 czuć delikatnie drgania na kierownicy tak na letnich jak i na zimowych. Zaczynam stawiać na która półoś.

U mnie też przy 120 czuć delikatnie drgania na kierownicy tak na letnich jak i na zimowych. Zaczynam stawiać na która półoś.
-
- Fachman
- Posty: 3191
- Rejestracja: 28 lis 2017, o 19:24
- Reputacja: 46
- Imię: Krzysztof
- Samochód: NUBIRA /Lacetti
- Silnik: 1.8 F18D3 121KM
- LPG: Tech
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Drżenie kierownicy i pokrewne
Trochę odgrzeję kotleta. Stosował ktoś ten patent? https://www.youtube.com/watch?v=1SrEpFI ... r&index=46
VIN >KL1NF35BJ6K335315
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość