camaro rs 3.6 turbo
-
- Aktywny
- Posty: 93
- Rejestracja: 6 paź 2022, o 10:19
- Reputacja: 6
- Imię: Sebastian
- Samochód: Camaro mk6
- Silnik: 3.6
- LPG: Nie
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
camaro rs 3.6 turbo
siemanko forumowicze.
Chcialbym zasiegnac waszej opinni na temat uturbienia tego silnika. jest to fabryczny 3.6 lgx z wlaczanym afm. Chcialbym osiagnac okolo 400 kucyków.
Co myslicie na ten temat? moze polecicice jakies konkretne turbo / intercooler? Wydech obecnie zostal przywrócony do fabrycznego ze wzgledu na to ze flowmaster flowfx na trasach przy jezdzie z 2-3tys obrotow byl za bardzo basowy, nie byl glosny, ale ciezki dla ucha. Juz zakupilem rm motors e300 x2, takze zabawy ciag dalszy Moze polecicie mi kogos kto by sie tym zajal na dolnym slasku? czyli zaturbienie silnika+ soft?
autko jest w pelni zdrowe, na chwile obecna nie wykazuje zadnego bledu w sterownikach.
Chcialbym zasiegnac waszej opinni na temat uturbienia tego silnika. jest to fabryczny 3.6 lgx z wlaczanym afm. Chcialbym osiagnac okolo 400 kucyków.
Co myslicie na ten temat? moze polecicice jakies konkretne turbo / intercooler? Wydech obecnie zostal przywrócony do fabrycznego ze wzgledu na to ze flowmaster flowfx na trasach przy jezdzie z 2-3tys obrotow byl za bardzo basowy, nie byl glosny, ale ciezki dla ucha. Juz zakupilem rm motors e300 x2, takze zabawy ciag dalszy Moze polecicie mi kogos kto by sie tym zajal na dolnym slasku? czyli zaturbienie silnika+ soft?
autko jest w pelni zdrowe, na chwile obecna nie wykazuje zadnego bledu w sterownikach.
- etac
- Prezes
- Posty: 23843
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: brak
- Silnik: brak
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: camaro rs 3.6 turbo
oj toś chyba nie trafił z pytaniem do tego forum.
My to raczej użytkownicy skromnych autek, ale pewnie Dorota ma coś do powiedzenia
My to raczej użytkownicy skromnych autek, ale pewnie Dorota ma coś do powiedzenia
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Bywalec
- Posty: 150
- Rejestracja: 22 paź 2019, o 14:08
- Reputacja: 19
- Imię: Bartosz
- Samochód: Evanda
- Silnik: 2.0 L88
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: camaro rs 3.6 turbo
ale co to że jeździ 90% matizami czy podobnymi turbo czy sc to w każdym robi się podbnie
uturbienie to u ciebie najlpiej soft twin turbo + ic + wieksze wtryski + pewnie odprężenie silnika do tego np det3 do sterownia wtryskiem zapłonem koszt 25k+
nie wiem czy nie łatwiej szukać gotowego kitu sc w usa
uturbienie to u ciebie najlpiej soft twin turbo + ic + wieksze wtryski + pewnie odprężenie silnika do tego np det3 do sterownia wtryskiem zapłonem koszt 25k+
nie wiem czy nie łatwiej szukać gotowego kitu sc w usa
-
- Aktywny
- Posty: 93
- Rejestracja: 6 paź 2022, o 10:19
- Reputacja: 6
- Imię: Sebastian
- Samochód: Camaro mk6
- Silnik: 3.6
- LPG: Nie
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: camaro rs 3.6 turbo
no właśnie gotowe kity kosztują np 6000 $ za kompresor edelbrocka. a udało mi się wyczytać że turbo jest dużo przyjaźniejsze dla silnika i tańsze. Przeglądając internety udalo mi sie znalesc info ze 400 koni mozna zrobic bez ingerencji w uklad paliwowy. co mnie wlasnie do tego zachecilo. Są filmy na yt z camaro rs 511 koni. ale tam byla juz gruba impreza. Natomiast o turbo stricte jest malo informacji
-
- Bywalec
- Posty: 150
- Rejestracja: 22 paź 2019, o 14:08
- Reputacja: 19
- Imię: Bartosz
- Samochód: Evanda
- Silnik: 2.0 L88
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: camaro rs 3.6 turbo
policz sobie koszty custom turbo a zestaw
do customa potrbuje dwa kolektory turbo ( trzeba zrobic zasianie uleju i spływ) plus downpipe potem trzba to jakoś spiąć filtr-turbo- ic-przpustnica. no i znalezc miejsce na rury i ic.
to że wtryski wydoją nie zanczy że warto je zostawić bo możes zmiec badziewne afr i wypalisz tłoki albo zawory. przydała by sie sonda szeroka do tego a raczej dwie no i det3 jeśli się nie uda na seryjnym ecu zmienić program do tego jakiegoś magika co to wystroi .
koszt będzie oscylował powyżej 25-30 tys obecnie jeśli sam tego nie ogarniesz
do customa potrbuje dwa kolektory turbo ( trzeba zrobic zasianie uleju i spływ) plus downpipe potem trzba to jakoś spiąć filtr-turbo- ic-przpustnica. no i znalezc miejsce na rury i ic.
to że wtryski wydoją nie zanczy że warto je zostawić bo możes zmiec badziewne afr i wypalisz tłoki albo zawory. przydała by sie sonda szeroka do tego a raczej dwie no i det3 jeśli się nie uda na seryjnym ecu zmienić program do tego jakiegoś magika co to wystroi .
koszt będzie oscylował powyżej 25-30 tys obecnie jeśli sam tego nie ogarniesz
-
- Aktywny
- Posty: 93
- Rejestracja: 6 paź 2022, o 10:19
- Reputacja: 6
- Imię: Sebastian
- Samochód: Camaro mk6
- Silnik: 3.6
- LPG: Nie
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: camaro rs 3.6 turbo
zorientowalem sie jesli chodzi o sam chip. v tuning stwierdził że przyrosty rzedu 10-15% można uzyskać dzieki zmianie oprogramowania. Także niedługo będzie najpierw czipowane. pozniej zobaczymy. Myślę że 380 kucy będzie zadowalające w tak lekkiej karoserii
-
- Świeżak
- Posty: 2
- Rejestracja: 9 paź 2023, o 20:04
- Reputacja: 0
- Imię: Kacper
- Samochód: Camaro
- Silnik: 3.6
- LPG: Nie.
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: camaro rs 3.6 turbo
Nie brałem wcześniej pod uwagę samego strojenia. Daj proszę znać gdzie mniej więcej robiłeś chipowanie i jak to wyszło, jak już coś podziałasz.
Też myślałem nad modyfikacjami, ale do tej pory zasadzałem się na zestaw z kompresorem, tylko wtedy musiałbym już pewnie pomyśleć nad modami napędu itd. i znowu by się to rozrosło.
Też myślałem nad modyfikacjami, ale do tej pory zasadzałem się na zestaw z kompresorem, tylko wtedy musiałbym już pewnie pomyśleć nad modami napędu itd. i znowu by się to rozrosło.
-
- Aktywny
- Posty: 93
- Rejestracja: 6 paź 2022, o 10:19
- Reputacja: 6
- Imię: Sebastian
- Samochód: Camaro mk6
- Silnik: 3.6
- LPG: Nie
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: camaro rs 3.6 turbo
Napewno wkleję wykresy. Tylko myślę czy robić to przed zimą. Co prawda mam nowe zimówki ale 50koni to już będzie efekt który chyba zostawię na wiosne
- dokia
- fachowa i pyskata diablica
- Posty: 4217
- Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
- Reputacja: 108
- Imię: Dorota
- Samochód: Opel Insignia
- Silnik: PB B20NHT 260KM
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
Re: camaro rs 3.6 turbo
Masz już wybranego tunera?
Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.
-
- Aktywny
- Posty: 93
- Rejestracja: 6 paź 2022, o 10:19
- Reputacja: 6
- Imię: Sebastian
- Samochód: Camaro mk6
- Silnik: 3.6
- LPG: Nie
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: camaro rs 3.6 turbo
Wstępnie tak. Gwarantują przyrost od 10 do 15 % mocy przy zachowaniu fabrycznego spalania. Jeszcze będę chciał obgadac jak oni to robią w sensie 3 trybów jazdy. Tzn na każdym Jet przyrost czy tylko na sporcie itd. Może dzisiaj do nich podjadę zapytac
- dokia
- fachowa i pyskata diablica
- Posty: 4217
- Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
- Reputacja: 108
- Imię: Dorota
- Samochód: Opel Insignia
- Silnik: PB B20NHT 260KM
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
Re: camaro rs 3.6 turbo
Też jestem ciekawa, bo np w dieslach jest możliwe tylko na sporcie, w benzynach niestety w całym spektrum zazwyczaj i na wszystkich trybach.
Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.
-
- Aktywny
- Posty: 93
- Rejestracja: 6 paź 2022, o 10:19
- Reputacja: 6
- Imię: Sebastian
- Samochód: Camaro mk6
- Silnik: 3.6
- LPG: Nie
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: camaro rs 3.6 turbo
I tu mamy rozczarowanie. Przyrost oczywiście jest do wykonania ale kosztem spalania. Ponadto przy dużych przyrostach jest ryzyko uszkodzenia tłoków. W skrócie mówiąc odpuszczam sobie chipa. Właśnie wróciłem od tunera.
-
- Bywalec
- Posty: 150
- Rejestracja: 22 paź 2019, o 14:08
- Reputacja: 19
- Imię: Bartosz
- Samochód: Evanda
- Silnik: 2.0 L88
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: camaro rs 3.6 turbo
realne przyrosty w NA będą oscylować w okolicy 5-8% zastanawia mnie czemu powiedział ze kosztem spalania jak trzeba zubożyć mieszankę by to uzyskać? tłoki uszkodzisz przez np spalanie stukowe albo zbyt wysoka temperaturę spalania
-
- Aktywny
- Posty: 93
- Rejestracja: 6 paź 2022, o 10:19
- Reputacja: 6
- Imię: Sebastian
- Samochód: Camaro mk6
- Silnik: 3.6
- LPG: Nie
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: camaro rs 3.6 turbo
Mówił że po podkręceniu dawki jest możliwość że wtrysk naleje na tłok. Ogólnie odradził mi chipa za 3500
- dokia
- fachowa i pyskata diablica
- Posty: 4217
- Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
- Reputacja: 108
- Imię: Dorota
- Samochód: Opel Insignia
- Silnik: PB B20NHT 260KM
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
Re: camaro rs 3.6 turbo
Te konie to dodają zwiększeniem dawki paliwa i powietrza. To takie doświadczenia na silnikach. Mi zakleiło nagarem wtryski i wymagały mycia ultradźwiękowego.
Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.
-
- Bywalec
- Posty: 150
- Rejestracja: 22 paź 2019, o 14:08
- Reputacja: 19
- Imię: Bartosz
- Samochód: Evanda
- Silnik: 2.0 L88
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: camaro rs 3.6 turbo
w silnikach doladowanych zwieksza sie doladowanie i dawke paliwa w na zmniejszasz dawke bo w 99% przypadków producentnt przelewa silnik by było bezpiecznie
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 5838
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 346
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: camaro rs 3.6 turbo
NA - naturally aspirated - wolnossących
- dokia
- fachowa i pyskata diablica
- Posty: 4217
- Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
- Reputacja: 108
- Imię: Dorota
- Samochód: Opel Insignia
- Silnik: PB B20NHT 260KM
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
Re: camaro rs 3.6 turbo
Chyba nie piszesz o silnikach turbodoładowanych , co?
Rzędówki ogólnie są słabsze, przy V o dużej pojemności czip będzie bardziej bezpieczny.
Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.
-
- Świeżak
- Posty: 2
- Rejestracja: 9 paź 2023, o 20:04
- Reputacja: 0
- Imię: Kacper
- Samochód: Camaro
- Silnik: 3.6
- LPG: Nie.
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: camaro rs 3.6 turbo
No dobra, dzięki za info w takim razie. Trochę czasu mam w kieszeni. W takim wypadku trzeba będzie coś pokombinować z zestawami do turbo i strojeniem... i potem z przeniesieniem napędu. Jak się już będzie na to zanosić, to też coś wstawię w tym wątku dla potomnych.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość