Problem z Camaro

Tutaj dyskutujemy o Chevrolet Camaro
ODPOWIEDZ
Darek88
Świeżak
Posty: 1
Rejestracja: 15 maja 2020, o 08:59
Imię: Dariusz
Chevi: Camaro
Silnik: 3.6 336Km
LPG: Nie
Lokalizacja: Lipnica
Kontakt:

Problem z Camaro

Post autor: Darek88 » 15 maja 2020, o 09:17

Witam jestem tu nowy, tak jak i posiadam od tygodnia Camaro coupe z 2014r wersja amerykańska. 3.6 no i mam pewne niepokojące objawy.
Mianowicie dziwne tarcie z tyłu samochodu słychać je tylko wewnątrz. Oraz drobne zgrzytanie czy pukanie z prawej strony przód, dodam że nie jest to dźwięk metaliczny czasem skaczą obroty na jałowym biegu ale prawie nie widoczne. Dodam że jest to skrzynia manualna 6 biegowa. Prosiłbym użytkowników forum o jakieś sugestię dotyczące objawów. Ja na ogół sam naprawiam samochody ale amerykańskiego jeszcze nie miałem i nie ukrywam że nie chce się brać za niego bez wcześniejszych oględzin z innymi użytkownikami Camaro. Jeżeli jest ktoś kto już ma i się zna to może mi podpowiedzieć jakie temperatury powinny wskazywać te cztery zegary pod radiem.
Ja myślę że halas dobiegający z tyłu może pochodzić z krzyżaka wału napędowego ale nie jestem pewien, nie chcę kupować i wymieniać w ciemno. Chcę też pozmieniać wszystkie oleje i płyny eksploatacyjne ale nie posiadam żadnych informacji co gdzie i jak. Camaro 3.6 V6 coupe manual. Z góry bardzo dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
chocisz
Bywalec
Posty: 133
Rejestracja: 17 gru 2019, o 19:13
Imię: wojtas
Chevi: Lacetti
Silnik: F18D3
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Re: Problem z Camaro

Post autor: chocisz » 15 maja 2020, o 22:39

instrukcje obsługi możesz pobrać z ogólnie dostępnej strony są tam wyszczególnione przeglądy https://www.chevrolet.pl/owners/manuals.html

Maro3l6
Świeżak
Posty: 1
Rejestracja: 23 maja 2020, o 10:29
Imię: Marek
Chevi: Camaro SS1
Silnik: 3.6, LLT, 305KM, BENZYNA
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Problem z Camaro

Post autor: Maro3l6 » 23 maja 2020, o 18:37

Tak jak pisze chocisz pobierz i przeczytaj instrukcje. Pukanie to pewnie amortyzatory późno odbijają. Ja mam u siebie wszystkie lekko zużyte i do wymiany po 136000km. Wskaźniki na rozgrzanym silniku i skrzyni utrzymują wskazówki pionowo. Napięcie musi być minimum 12v. Jeśli spadnie za bardzo to wyskoczy ci ostrzeżenie na wyświetlaczu przy zegarach - przynajmniej w ss tak jest. Co do zgrzytania to się nie wypowiem. Obroty to może być wiele rzeczy. Wiem tylko że po wyczyszczeniu katalizatora spadły mi na jałowym "N" z 900 do 500.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Camaro”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości