Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
- orzech
- Stały bywalec
- Posty: 250
- Rejestracja: 26 lis 2013, o 09:41
- Reputacja: 1
- Imię: Marcin
- Samochód: Lacetti 1.6 + LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Olkusz
- Kontakt:
Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
Nie mam niestety żadnych kluczy do wyjęcia radia. Ma je ktoś i może pokazać jak wyglądają? Są jakieś uniwersalne dla marki Blaupunkt czy do konkretnego modelu?
Druga sprawa to jak jest z wyjście AUX. Tzn co mogę do niego podpiąć i czy np dało by się podpiąć jakąś mp3?
Druga sprawa to jak jest z wyjście AUX. Tzn co mogę do niego podpiąć i czy np dało by się podpiąć jakąś mp3?
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
Do wyjecia jest potrzebny klucz nasadkowy chyba numer 7, ale ramke trzeba wczesniej zdjac.
Uzyje troche zdjec kolegi kondziek z autokacik.pl


Uzyje troche zdjec kolegi kondziek z autokacik.pl


Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- konradoo
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2747
- Rejestracja: 24 lis 2013, o 19:12
- Reputacja: 21
- Imię: Konrad
- Samochód: Nubira x2
- Silnik:
- Lokalizacja: EBE
- Kontakt:
Re: Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
Z moich zbiorów:) widać wszystkie zatrzaski:)
- Załączniki
-
- IMG_20140329_200811.jpg (487.89 KiB) Przejrzano 3988 razy
O partsy pisz PW.
- Sebastian
- Moderator
- Posty: 4008
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 22:45
- Reputacja: 51
- Imię: Sebastian
- Samochód: 2x Lacetti 1.4&1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
Potrzebny tylko kabel mini ISO-mini jackorzech pisze: Druga sprawa to jak jest z wyjście AUX. Tzn co mogę do niego podpiąć i czy np dało by się podpiąć jakąś mp3?

Serwisowanie, naprawa, montaż: klimatyzacji, wentylacji, systemów ogrzewania - kontakt PW.
- karpior
- Profesjonalista
- Posty: 659
- Rejestracja: 19 mar 2014, o 19:34
- Reputacja: 3
- Imię: Piotr
- Samochód: Lacetti HB 1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Krk
- Kontakt:
Re: Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
dokładnie, potrzebna przejściówka "mini iso aux", co do podłączania mp3 to fabryczne radio nie ma regulacji czułości wejścia aux więc najprawdopodobniej poziom dźwięku będzie dużo niższy niż np. z radia FM lub płyty CD - co może denerwować przy przełączaniu się ze źródła na źródło. Ja u siebie musiałem dołożyć mini wzmacniacz słuchawkowy + stabilizator napięcia (ok. 40PLN), ale jest to tzw. "prowizorka" do czasu zmiany radia na lepsze (czyt. z regulacją poziomu aux in).
Pamiętaj, że przy max głośności w odtwarzaczu mp3, a w zasadzie w czymkolwiek z wyjściem słuchawkowym (a nie liniowym) będą występować zniekształcenia
Pamiętaj, że przy max głośności w odtwarzaczu mp3, a w zasadzie w czymkolwiek z wyjściem słuchawkowym (a nie liniowym) będą występować zniekształcenia

- orzech
- Stały bywalec
- Posty: 250
- Rejestracja: 26 lis 2013, o 09:41
- Reputacja: 1
- Imię: Marcin
- Samochód: Lacetti 1.6 + LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Olkusz
- Kontakt:
Re: Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
Powracam do tematu, bo dopiero teraz zabrałem się za kabelek
Ramkę udało mi się zdjąć bez uszkodzeń ale mam kłopot z odpięciem linek od pokręteł temperatury itp. Wie ktoś może jak się je odpina, żebym mógł swobodnie zdjąć całą ramkę? Ciężko bez tego a i od razu poprawiłbym zimne luty na płytce od klimy.

Ramkę udało mi się zdjąć bez uszkodzeń ale mam kłopot z odpięciem linek od pokręteł temperatury itp. Wie ktoś może jak się je odpina, żebym mógł swobodnie zdjąć całą ramkę? Ciężko bez tego a i od razu poprawiłbym zimne luty na płytce od klimy.
- konradoo
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2747
- Rejestracja: 24 lis 2013, o 19:12
- Reputacja: 21
- Imię: Konrad
- Samochód: Nubira x2
- Silnik:
- Lokalizacja: EBE
- Kontakt:
Re: Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
Pisz PW do XaRaDaSa. On pomoże,bo już kilka razy zdejmował. Ja mam automat,więc nie pomogę niestety
O partsy pisz PW.
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7705
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 9
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
Orzech linki bardzo łatwo się ściąga, o ile dobrze pamiętam to lekko przekręcić trzeba zaczep i odgiąć, albo to przy zakładaniu tak szło 

Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
- orzech
- Stały bywalec
- Posty: 250
- Rejestracja: 26 lis 2013, o 09:41
- Reputacja: 1
- Imię: Marcin
- Samochód: Lacetti 1.6 + LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Olkusz
- Kontakt:
Re: Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
No kurde mam z tym kłopot. Linkę łatwo się zdejmuje z takiego trzpienia ale coś tam jeszcze trzyma i choć czytałem temat na autokąciku to kurde ni mogę sobie z tym poradzić
Jak dziś żonka wróci z pracy będzie atakował dalej.

Jak dziś żonka wróci z pracy będzie atakował dalej.
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
Możesz w ostateczności podjechać do mnie po 18.
Rozbierałem trochę wiec i tutaj damy rade.
Rozbierałem trochę wiec i tutaj damy rade.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- rwicik
- Profesjonalista
- Posty: 548
- Rejestracja: 31 gru 2013, o 09:46
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Cruze -> Tucson
- Silnik:
- Lokalizacja: Tarchomin DC, Goławice
- Kontakt:
Re: Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
Na końcu pancerza linki jest zatrzask - trzeba to obrócić i dopiero końcówka linki swobodnie zejdzie.orzech pisze:Powracam do tematu, bo dopiero teraz zabrałem się za kabelek![]()
Ramkę udało mi się zdjąć bez uszkodzeń ale mam kłopot z odpięciem linek od pokręteł temperatury itp. Wie ktoś może jak się je odpina, żebym mógł swobodnie zdjąć całą ramkę? Ciężko bez tego a i od razu poprawiłbym zimne luty na płytce od klimy.
Po prawo ułatwisz sobie działanie, jeśli wyjmiesz schowek.
Pozdrawiam, http://wicik.eu/
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7705
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 9
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
Po robocie wejdę do auta i zobaczę jak to szło, ale jak pisałem wcześniej i jak podaje rwicik trzeba przekręcić taki plastikowy zatrzask, jest on na górze linki i obracasz go w przeciwną stronę niż linka idzie, czyli w kierunku komory silnika, o ile dobrze pamiętam. Może dzisiaj sobie zdejmę panel, żeby go okleić ponownie folią, to cyknę fotki.
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
- orzech
- Stały bywalec
- Posty: 250
- Rejestracja: 26 lis 2013, o 09:41
- Reputacja: 1
- Imię: Marcin
- Samochód: Lacetti 1.6 + LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Olkusz
- Kontakt:
Re: Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
Ok. Popatrzyłem trochę na manuale do lanosa i wydaje się być podobne. Będę dziś próbował.
Etac_owiec będę miał na uwadze jak mi się dziś nie uda
Etac_owiec będę miał na uwadze jak mi się dziś nie uda

- orzech
- Stały bywalec
- Posty: 250
- Rejestracja: 26 lis 2013, o 09:41
- Reputacja: 1
- Imię: Marcin
- Samochód: Lacetti 1.6 + LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Olkusz
- Kontakt:
Re: Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
Dobra wyjąłem. Kurde, te linki są na takich zatrzaskach a do tego przykręcone malutkimi śrubkami. Łatwo wyjąć nie jest. Niestety poszło mi jedna sprężynko/blaszaka, dokładnie TAKA. Gdzie taką dostać?
Do tego zamierzam od razu zrobić porządek z zimnymi lutami na płytce od klimy, bo zdarza mi się, że klimka nie odpali a tu urlop coraz bliżej. Którą stronę płytki trzeba poprawić? Można się samemu za to zabrać czy oddać jakiemuś specowi?
Sprawa ostatnia, będę malował od razu całą konsolę środkową, bo mam powycieraną i ogólnie nieładną. Jakieś rady? Jakiego lakieru użyć, żeby to było w miarę trwałe?

Do tego zamierzam od razu zrobić porządek z zimnymi lutami na płytce od klimy, bo zdarza mi się, że klimka nie odpali a tu urlop coraz bliżej. Którą stronę płytki trzeba poprawić? Można się samemu za to zabrać czy oddać jakiemuś specowi?
Sprawa ostatnia, będę malował od razu całą konsolę środkową, bo mam powycieraną i ogólnie nieładną. Jakieś rady? Jakiego lakieru użyć, żeby to było w miarę trwałe?
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
https://www.google.pl/search?q=spinka+d ... B650%3B609
albo w ASO pare złotych kosztuje,
a moze oklejanie, bo jak malowanie to chyba konradoo cos tam modzil
albo w ASO pare złotych kosztuje,
a moze oklejanie, bo jak malowanie to chyba konradoo cos tam modzil
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- Sebastian
- Moderator
- Posty: 4008
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 22:45
- Reputacja: 51
- Imię: Sebastian
- Samochód: 2x Lacetti 1.4&1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
Dot. Lutów:
Ja jeszcze nie rozbierałem ale patrzac na fotki to luty są tylko z jednej strony
Zrobione w technologii przewlekanej, więc nawet oporówką za 15zł polutujesz
i nawet lepiej oporówką niż transformatorówką z powodu przepięć 
Ja jeszcze nie rozbierałem ale patrzac na fotki to luty są tylko z jednej strony

Zrobione w technologii przewlekanej, więc nawet oporówką za 15zł polutujesz


Serwisowanie, naprawa, montaż: klimatyzacji, wentylacji, systemów ogrzewania - kontakt PW.
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5237
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 91
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
Seba tak z ciekawości, miałeś kiedyś przepięcie lutując transformatorówką?
Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło 

- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7705
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 9
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
Luty są z jednej strony, wystarczy zdjąć plastikową obudowę tą od strony wnętrza konsoli. Jak będziesz lutował to leć wszystko, ja tak zrobiłem i spokój jest. Co do spinki, też jedną zgubiłem i panel się trzyma na 5 teraz. Kurcze, zapomniałem że ona wpadła gdzieś tam do środka i to może ona mi ostatnio brzęczała 
Jakie śrubki i gdzie je miałeś ? bo ja sobie nie przypominam, żebym coś przy linkach odkręcał

Jakie śrubki i gdzie je miałeś ? bo ja sobie nie przypominam, żebym coś przy linkach odkręcał

Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
- karpior
- Profesjonalista
- Posty: 659
- Rejestracja: 19 mar 2014, o 19:34
- Reputacja: 3
- Imię: Piotr
- Samochód: Lacetti HB 1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Krk
- Kontakt:
Re: Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
co do spinek to ja kupiłem w ASO (najpierw zamówiłem mailowo) - spinki 94530631 - 1 sztuka kosztuje 1,10 zł brutto. Wziąłem od razu 10szt. bo bardzo chętnie wpadają one w otchłań konsoli środkowej przy ściąganiu elementów 

- orzech
- Stały bywalec
- Posty: 250
- Rejestracja: 26 lis 2013, o 09:41
- Reputacja: 1
- Imię: Marcin
- Samochód: Lacetti 1.6 + LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Olkusz
- Kontakt:
Re: Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
Właśnie się zastanawiałem czy trzeba się dobrać do płytki od strony pokręteł/przycisków czy tylko jej tył wystarczy. Poszukam dziś u mnie w mieścinie kogoś kto by się przy tym pobawił ale coś mi się wydaje, że może być słabo. Czy sam to będę umiał polutować to też nie wiem
Dzięki za info o spinkach. Chyba też zakupię od razu w ASO z 10szt, bo sporo ich użyto w laćku.

Dzięki za info o spinkach. Chyba też zakupię od razu w ASO z 10szt, bo sporo ich użyto w laćku.
- konradoo
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2747
- Rejestracja: 24 lis 2013, o 19:12
- Reputacja: 21
- Imię: Konrad
- Samochód: Nubira x2
- Silnik:
- Lokalizacja: EBE
- Kontakt:
Re: Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
Weź te spinkę na wzór i coś dobierz sobie po romixie... Znajdziesz coś i w lepszych cenach, bo w Aso za spinkę to pewnie z 5zł/szt.
O partsy pisz PW.
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7705
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 9
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
Orzech miałeś lutownicę kiedyś w rękach ?? Jak tak to samemu dasz radę 

Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
- orzech
- Stały bywalec
- Posty: 250
- Rejestracja: 26 lis 2013, o 09:41
- Reputacja: 1
- Imię: Marcin
- Samochód: Lacetti 1.6 + LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Olkusz
- Kontakt:
Re: Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
No miałem, nawet czasami jakieś tam kabelki polutuję
Jak nie znajdę nikogo, który mi to zrobi za normalną cenę, to może faktycznie sam sobie to zrobię.
Dzięki Konrado za stronkę. Już chyba u nich znalazłem

Dzięki Konrado za stronkę. Już chyba u nich znalazłem

- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7705
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 9
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
Orzech, nie dawaj nikomu. Jak samemu zrobisz i coś się będzie dziać to winić siebie będziesz mógł, a jak ktoś Ci źle polutuje i za jakiś czas znowu to samo będziesz miał to nie dość, że zapłaciłeś to i znowu trzeba będzie wyciągać
u mnie tak było, chyba przed moim lutowaniem 2x było poprawiane, tylko że ktoś kto to robił to jak widziałem potem luty, to stwierdziłem, że chyba w piwnicy bez światła lutował. Glutów pełno, więc odsysaczką tyle cyny zdjąłem, że starczyłoby na 3x lutowanie
samemu piękne srebrne luty porobiłem. Jak chcesz to możemy się umówić, wyślesz do mnie i jak tylko dojdzie to tego samego dnia Ci polutowane odeślę 



Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
- orzech
- Stały bywalec
- Posty: 250
- Rejestracja: 26 lis 2013, o 09:41
- Reputacja: 1
- Imię: Marcin
- Samochód: Lacetti 1.6 + LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Olkusz
- Kontakt:
Re: Wyjęcie radia fabrycznego, jakie klucze?
No właśnie myślałem, że jakby mi to ktoś miał polutować po łebkach za 5 dyszek to ja dziękuję. Twoja propozycja jest kusząca tylko kurde czasowo by to wyszło długawo a ja potrzebuję jak najszybciej, bo ciężko bez panelu jeździć 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość