Nubira 1.8 F18D3 gaśnie losowo.
- chocisz
- Profesjonalista
- Posty: 595
- Rejestracja: 17 gru 2019, o 19:13
- Reputacja: 32
- Imię: wojtas
- Samochód: Lacetti
- Silnik: F18D3
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: Nubira 1.8 F18D3 gaśnie losowo.
Dostałem dzisiaj konkretną odpowiedz, wszędzie informują o łatwym wydobyciu kodu immobilizera ze sterownika, tymczasem tutaj chodzi o wręcz degradacje płytki, ale jeżeli chodzi o koszty naprawy takiego sterownika, to tak jak mówiłem wcześniej jest to suma max 250zł
cyt:
"w takim sterowniku możemy sprawdzić połączenia pomiędzy wtyczką a porcelaną (płytą).
Przegranie pamięci immo jest możliwe ale lepszym rozwiązaniem jest wyłączenie blokady rozruchowej i wykluczenie tym samym związanego z nią problemu. Proces przegrywania immo wiąże się z wylutowaniem w obu modułach pamięci eeprom z porcelany co zawsze jest ryzykowne.
Koszt diagnozy to 50zł. Wyłączenie blokady 250zł. Sterowniki można dostarczyć osobiście lub wysłać"
cyt:
"w takim sterowniku możemy sprawdzić połączenia pomiędzy wtyczką a porcelaną (płytą).
Przegranie pamięci immo jest możliwe ale lepszym rozwiązaniem jest wyłączenie blokady rozruchowej i wykluczenie tym samym związanego z nią problemu. Proces przegrywania immo wiąże się z wylutowaniem w obu modułach pamięci eeprom z porcelany co zawsze jest ryzykowne.
Koszt diagnozy to 50zł. Wyłączenie blokady 250zł. Sterowniki można dostarczyć osobiście lub wysłać"
- chocisz
- Profesjonalista
- Posty: 595
- Rejestracja: 17 gru 2019, o 19:13
- Reputacja: 32
- Imię: wojtas
- Samochód: Lacetti
- Silnik: F18D3
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: Nubira 1.8 F18D3 gaśnie losowo.
Może komuś przyda się serwis, który na odległość zajmie się naprawą naszej elektroniki, umieszczę go w odpowiednim dziale viewtopic.php?f=38&t=12115
- chocisz
- Profesjonalista
- Posty: 595
- Rejestracja: 17 gru 2019, o 19:13
- Reputacja: 32
- Imię: wojtas
- Samochód: Lacetti
- Silnik: F18D3
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: Nubira 1.8 F18D3 gaśnie losowo.
No dobra zrobiłem na próbę sterownik w w/w firmie i o dziwo nawet działa. Należy tylko odpiąć wtyczkę od czytnika immobilizera, tego pod kierownicą i można jeździć. Jest to podobno ważne, bo po 1 nie odpali, po 2 zablokujemy sterownik na amen.
W celu weryfikacji diagnostycznej należy jeszcze zrobić zworkę na dwóch stykach w odpiętej wtyczce, ale to już szczegół no i zabezpieczyć ją tak żeby następny właściciel nie zrobił sobie kuku…., także ładnie sobie te spece zarabiają po 2kzł, można to jak widać zrobić dużo taniej.
Trochę sobie potestuje ten sterowniczek i będzie na sprzedaż jak komu nawali immobilizer, tanio nie będzie
W celu weryfikacji diagnostycznej należy jeszcze zrobić zworkę na dwóch stykach w odpiętej wtyczce, ale to już szczegół no i zabezpieczyć ją tak żeby następny właściciel nie zrobił sobie kuku…., także ładnie sobie te spece zarabiają po 2kzł, można to jak widać zrobić dużo taniej.
Trochę sobie potestuje ten sterowniczek i będzie na sprzedaż jak komu nawali immobilizer, tanio nie będzie
- chocisz
- Profesjonalista
- Posty: 595
- Rejestracja: 17 gru 2019, o 19:13
- Reputacja: 32
- Imię: wojtas
- Samochód: Lacetti
- Silnik: F18D3
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: Nubira 1.8 F18D3 gaśnie losowo.
Na starym sterowniku jeździłem, było ok do dzisiaj i znowu po odpaleniu nie miał wolnych obrotów, tym razem pod domem także podpiąłem go pod kompa no i dziwne wskazania, tak jakby silnik pracował na pełnym gazie, a nawet nie był włączony, na czerwono zaznaczyłem nieprawidłowe odczyty:
- Kąt wyprzedzenia zapłonu 6.5 (powinno być -0,5)
- Obciążenie silnika 100% (?)
- Przepływ powietrza 1 ( na niepracujący silniku)
- Sygnał sondy DK2
- Pracujące wtryski
Po odpaleniu i podtrzymania pedałem gazu pracy silnika po chwili wolne obroty wracają i śmierdzi paliwem, także proszę specjalistę o diagnozę, który czujnik nawala
- Kąt wyprzedzenia zapłonu 6.5 (powinno być -0,5)
- Obciążenie silnika 100% (?)
- Przepływ powietrza 1 ( na niepracujący silniku)
- Sygnał sondy DK2
- Pracujące wtryski
Po odpaleniu i podtrzymania pedałem gazu pracy silnika po chwili wolne obroty wracają i śmierdzi paliwem, także proszę specjalistę o diagnozę, który czujnik nawala
- etac
- Prezes
- Posty: 23885
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Lexus LBX
- Silnik: 1.5 Hybrid
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Nubira 1.8 F18D3 gaśnie losowo.
strasznie niskie napięcie, masz dobrze masy podpięte?
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- chocisz
- Profesjonalista
- Posty: 595
- Rejestracja: 17 gru 2019, o 19:13
- Reputacja: 32
- Imię: wojtas
- Samochód: Lacetti
- Silnik: F18D3
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: Nubira 1.8 F18D3 gaśnie losowo.
Tak pokazuje, po odpaleniu ponad 14V, akumulator 12,7V, sprawdzałem przejścia do silnika masy , to prawie bez strat.
Jeszcze czujnik spalania stukowego pokazał no ale jak dał taki kąt wyprzedzenia, to chyba nie ma się co dziwić.
Dodano po 33 minutach 35 sekundach:
Założę jeszcze raz nowy sterownik i pojeżdżę na nim do bólu, żeby choć to wykluczyć, bo rzeczywiście ta awaria zawsze jest na ciepłym silniku, a piszą, że wtedy właśnie się ujawniają awarie sterowników.
Jeszcze czujnik spalania stukowego pokazał no ale jak dał taki kąt wyprzedzenia, to chyba nie ma się co dziwić.
Dodano po 33 minutach 35 sekundach:
Założę jeszcze raz nowy sterownik i pojeżdżę na nim do bólu, żeby choć to wykluczyć, bo rzeczywiście ta awaria zawsze jest na ciepłym silniku, a piszą, że wtedy właśnie się ujawniają awarie sterowników.
- Sebastian
- Moderator
- Posty: 3977
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 22:45
- Reputacja: 44
- Imię: Sebastian
- Samochód: 2x Lacetti 1.4&1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Nubira 1.8 F18D3 gaśnie losowo.
Próbowałeś adaptacji przepustnicy ? 11% na jałowym to sporo...
Serwisowanie, naprawa, montaż: klimatyzacji, wentylacji, systemów ogrzewania - kontakt PW.
- chocisz
- Profesjonalista
- Posty: 595
- Rejestracja: 17 gru 2019, o 19:13
- Reputacja: 32
- Imię: wojtas
- Samochód: Lacetti
- Silnik: F18D3
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: Nubira 1.8 F18D3 gaśnie losowo.
Te silniki 1.8 tak mają, chińszczyzna pokazuje 11%, ale fizycznie jest zamknięta, może chodzi oto, że jest ustawiona pod kątem
- chocisz
- Profesjonalista
- Posty: 595
- Rejestracja: 17 gru 2019, o 19:13
- Reputacja: 32
- Imię: wojtas
- Samochód: Lacetti
- Silnik: F18D3
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: Nubira 1.8 F18D3 gaśnie losowo.
Dzisiaj po nocy aku miał 12,3V, łapiąc masę na obudowie sterownika nie zmienił wartości, pod zapłonem spadło na 12,05V, a w zapalniczce było 11,9V z tym, że awaria występuje na ciepłym silniku, a wtedy napięcie jest wyższe, także akumulator chyba można wykluczyć.
Wymieniłem sterownik na drugi, pojeżdżę teraz na nim w takim razie, żeby to definitywnie wykluczyć
Wymieniłem sterownik na drugi, pojeżdżę teraz na nim w takim razie, żeby to definitywnie wykluczyć
- zzzz
- Wymiatacz
- Posty: 1583
- Rejestracja: 3 gru 2013, o 17:50
- Reputacja: 33
- Imię: Zbyszek
- Samochód: Cruze HB LT+
- Silnik: 1.8
- LPG: BRC
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Nubira 1.8 F18D3 gaśnie losowo.
Zmierz napięcie podczas rozruchu!
-
- Stały bywalec
- Posty: 276
- Rejestracja: 20 sty 2018, o 07:18
- Reputacja: 7
- Imię: Maciej
- Samochód: Lacetti CDX
- Silnik: 1,8 121KM f18d3 aut. Zf4hp16
- LPG: BRC SQ32
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Nubira 1.8 F18D3 gaśnie losowo.
Witam.
Nie doczytałem czy kolega sprawdził kolektor wydechowy. W tym silniku to częsta przypadłość. Jak kolektor wydechowy jest pęknięty to są takie objawy jak u kolegi. Ja na próbę swój zakleiłem klejem.
Silnik zaczął rowno pracować i odzyskał moc.
Nie doczytałem czy kolega sprawdził kolektor wydechowy. W tym silniku to częsta przypadłość. Jak kolektor wydechowy jest pęknięty to są takie objawy jak u kolegi. Ja na próbę swój zakleiłem klejem.
Silnik zaczął rowno pracować i odzyskał moc.
-
- Bywalec
- Posty: 140
- Rejestracja: 25 mar 2014, o 23:36
- Reputacja: 1
- Imię: Robert
- Samochód: Nubira
- Silnik: F18D3
- LPG: BRC SQ24
- Lokalizacja: Świebodzin
- Kontakt:
Re: Nubira 1.8 F18D3 gaśnie losowo.
Odkopuję swój własny post - minęły ponad 2 lata od problemów z gaśnięciem, w pewnym momencie przestało się tak dziać i tak jest do dziś. Cud albo samonaprawa. Nie wiem. Ja nic nie robiłem.
-
- Fachman
- Posty: 3065
- Rejestracja: 28 lis 2017, o 19:24
- Reputacja: 41
- Imię: Krzysztof
- Samochód: NUBIRA /Lacetti
- Silnik: 1.8 F18D3 121KM
- LPG: Tech
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Nubira 1.8 F18D3 gaśnie losowo.
U mnie kolektor miał pęknięcie na środku , ok. 1,5mm i nic się nie działo . Kiedyś pisałem na temat wtyczek do MAP-a i poduszek . To są cieniutkie szpileczki. Jak podmieniłeś komputer i jest OK. , to wina leży w starym , bo wewnątrz kompa , są mizerne połączenia i do tego cyna ecologiczna .
VIN >KL1NF35BJ6K335315
- chocisz
- Profesjonalista
- Posty: 595
- Rejestracja: 17 gru 2019, o 19:13
- Reputacja: 32
- Imię: wojtas
- Samochód: Lacetti
- Silnik: F18D3
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: Nubira 1.8 F18D3 gaśnie losowo.
U mnie był problem z gaśnięciem na biegu jałowym i nieodpalaniem na ciepłym. O ile przez ten rok nie zgasł mi jeszcze, to akurat teraz w porze zimowej 2x już nie chciał odpalić, zazwyczaj jak podjadę na chwile do sklepu po zakupy, ale wystarczy depnąć mu po pedale gazu i zaczyna terkotać. Wymiana sterownika nic nie dała i jest to na tyle sporadyczne, że nie idzie się tym zajmować. Może jakbym był kurierem, albo taksówkarzem i często bym go musiał wył/zał, to bym miał z tym problem, a tak to muszę jeszcze się pomęczyć zanim uzbieram na elektryka
Dodano po 17 minutach 50 sekundach:
Dodano po 17 minutach 50 sekundach:
hmmm.... teraz tak patrzę na ten mój post sprzed roku i sygnał z drugiej sondy, to może właśnie ona się zawiesza i podaje zły odczyt z tego to wszystko, ale to znowu gdybanie...chocisz pisze: ↑7 kwie 2022, o 19:31Na starym sterowniku jeździłem, było ok do dzisiaj i znowu po odpaleniu nie miał wolnych obrotów, tym razem pod domem także podpiąłem go pod kompa no i dziwne wskazania, tak jakby silnik pracował na pełnym gazie, a nawet nie był włączony, na czerwono zaznaczyłem nieprawidłowe odczyty:
- Kąt wyprzedzenia zapłonu 6.5 (powinno być -0,5)
- Obciążenie silnika 100% (?)
- Przepływ powietrza 1 ( na niepracujący silniku)
- Sygnał sondy DK2
- Pracujące wtryski
Po odpaleniu i podtrzymania pedałem gazu pracy silnika po chwili wolne obroty wracają i śmierdzi paliwem, także proszę specjalistę o diagnozę, który czujnik nawala
- chocisz
- Profesjonalista
- Posty: 595
- Rejestracja: 17 gru 2019, o 19:13
- Reputacja: 32
- Imię: wojtas
- Samochód: Lacetti
- Silnik: F18D3
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: Nubira 1.8 F18D3 gaśnie losowo.
Eksploatacja bolida znacznie się pogorszyła, przygasanie obrotów stało się nieznośne, już nawet na zimnym silniku brak obrotów, dlatego wybebeszyłem zawór PCV co pomogło, mam teraz 800obr/min . Przy okazji dzisiaj podłączyłem kompa i jakiś armagedon błąd P2601 sonda D2 stoi na poziomie 0,196 (B), detonacje i przejście z mieszanki bogatej na słabą cały cas o dziwo zużycie paliwa wzrosło mi tylko o 0,2l/100km, zwalałem to na E10 Temperatura katalizatora z 650 stC wzrosła do 710 stC no i podczas jazdy szczerze mówiąc żadnych nieprzyjemnych wrażeń.
Chyba zacznę od wymiany tej sondy2
Chyba zacznę od wymiany tej sondy2
-
- Profesjonalista
- Posty: 726
- Rejestracja: 2 lut 2017, o 10:46
- Reputacja: 22
- Imię: Łukasz
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.6 109KM
- LPG: Stag 300 Premium
- Lokalizacja: Wo
- Kontakt:
Re: Nubira 1.8 F18D3 gaśnie losowo.
Zaworka PCV nie wyrzucaj kup nowy i zamontuj jest ważny
Sprawdz wyprzedzenie zapłonu na wolnych ma byc w okolicach
Plus 6 do 13
Wartosci na minus oznaczają ze cos jest z rozrzadem (przeskoczył)
Przepustnica do czyszczenia i adaptacji takie wartosci sa nieakceptowane pracuje juz na skraju swojej regulacji wolnych obrotów dlatego mozesz miec z tym problemy
Pierwsza i Druga sonda na zapłonie ma wskazywac 0.45v
Obciążenie silnika wazne aby podczas pracy bylo prawidlowo wskazywane no boeg jałowy ok. 15-25%
Map sensor 0.30-0.35 bez obciążenia światłami itd
Sonda 1 ma falować 0.2-0.8
Sonda 2 na rozgrzanym ma wskazywać 0.6-0.8
Przepustnica nie wiem skad ta teoria ze chinskie tak wskazują ale ecu nie wie ze chinskie tak mają ma mu sie zgadzać parametr otwarcia
Do 5 % na jalowym to byl chyba maks wg manuala powyzej zaczynają się cyrki z samochodem .
To wszystko na biegu jałowym co pozywej napisalem
Najpierw zamontuj nowy zaworek pcv i wyczysc i zaadaptuj przepustnice na samym zaplonie pozniej dalej bedziemy tracic czas na rozwiazanie zagadki.
Najpierw drutowanie samochodu czujnikami z allegro za drobne pozniej ciagnięcie wątku na 100 stron ze samochód nie jezdzi
Nie mowie że wy tak robcie ale wiekszosć
Pozniej kupujecie od takiego auto i rozwiazujecie problemy i nie wiadomo co jest problemem
Sprawdz wyprzedzenie zapłonu na wolnych ma byc w okolicach
Plus 6 do 13
Wartosci na minus oznaczają ze cos jest z rozrzadem (przeskoczył)
Przepustnica do czyszczenia i adaptacji takie wartosci sa nieakceptowane pracuje juz na skraju swojej regulacji wolnych obrotów dlatego mozesz miec z tym problemy
Pierwsza i Druga sonda na zapłonie ma wskazywac 0.45v
Obciążenie silnika wazne aby podczas pracy bylo prawidlowo wskazywane no boeg jałowy ok. 15-25%
Map sensor 0.30-0.35 bez obciążenia światłami itd
Sonda 1 ma falować 0.2-0.8
Sonda 2 na rozgrzanym ma wskazywać 0.6-0.8
Przepustnica nie wiem skad ta teoria ze chinskie tak wskazują ale ecu nie wie ze chinskie tak mają ma mu sie zgadzać parametr otwarcia
Do 5 % na jalowym to byl chyba maks wg manuala powyzej zaczynają się cyrki z samochodem .
To wszystko na biegu jałowym co pozywej napisalem
Najpierw zamontuj nowy zaworek pcv i wyczysc i zaadaptuj przepustnice na samym zaplonie pozniej dalej bedziemy tracic czas na rozwiazanie zagadki.
Najpierw drutowanie samochodu czujnikami z allegro za drobne pozniej ciagnięcie wątku na 100 stron ze samochód nie jezdzi
Nie mowie że wy tak robcie ale wiekszosć
Pozniej kupujecie od takiego auto i rozwiazujecie problemy i nie wiadomo co jest problemem
-
- Fachman
- Posty: 3065
- Rejestracja: 28 lis 2017, o 19:24
- Reputacja: 41
- Imię: Krzysztof
- Samochód: NUBIRA /Lacetti
- Silnik: 1.8 F18D3 121KM
- LPG: Tech
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Nubira 1.8 F18D3 gaśnie losowo.
Nie wszystkie czujniki z alldrogo to jest szajs. Założyłem kilkanaście miesięcy temu MAP-a ( NTY ) i niedawno dosłownie rozpadł mi się w rękach jak go wyjmowałem , (tzn dekielek wisiał na przewodzikah ) , złożyłem do kupy i wskazania do tej pory ma prawidłowe. Ale jak sam piszesz , wszystko należy robić z głową i przy tym znać prawidłowe logi z pracy silnika ( gdzieś są nawet na forum). Dość dawno był temat- " Problem Trzech Mas ". Napisany taki elaborat na forum ,że auto szarpie i faluje , że o jejku . A ja się zaudałem w poszukiwaniach -gdzie u mnie są wszystkie masy ( i dzęki kolegom z forum) odnalazłem wszystkie w moim bolidzie , zakonserwowałem i do tej pory nie mam żadnych problemów.
P.S. Jeśli mogę poprosić kolegów o link do logów , z prawidłowej pracy silnika F18D3 , to byłbym niezmiernie wdzięczny.
P.S. Jeśli mogę poprosić kolegów o link do logów , z prawidłowej pracy silnika F18D3 , to byłbym niezmiernie wdzięczny.
VIN >KL1NF35BJ6K335315
- chocisz
- Profesjonalista
- Posty: 595
- Rejestracja: 17 gru 2019, o 19:13
- Reputacja: 32
- Imię: wojtas
- Samochód: Lacetti
- Silnik: F18D3
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: Nubira 1.8 F18D3 gaśnie losowo.
To nie dotyczy silnika 1.8, przepustnica wskazuje 11%, a prawidłowa praca silnika wyprzedzenie zapłonu w okolicach 0,.... 6,5 to wskazuje podczas awariilukaslacetti pisze: ↑13 lut 2024, o 08:14Zaworka PCV nie wyrzucaj kup nowy i zamontuj jest ważny
Sprawdz wyprzedzenie zapłonu na wolnych ma byc w okolicach
Plus 6 do 13
Wartosci na minus oznaczają ze cos jest z rozrzadem (przeskoczył)
Przepustnica nie wiem skad ta teoria ze chinskie tak wskazują ale ecu nie wie ze chinskie tak mają ma mu sie zgadzać parametr otwarcia
Do 5 % na jalowym to byl chyba maks wg manuala powyzej zaczynają się cyrki z samochodem .
To wszystko na biegu jałowym co pozywej napisalem
W załączniku dane parametrów 3 pierwsze prawidłowa praca.... z prawej strony brak wolnych obrotów i nie odpala, zaznaczam, że silnik nie pracuje, a wskazuje obciążenie silnika 100%
Wszystko zresetowane, wtyczki przeczyszczone, zaworek orginalny... na razie jest dobrze, ale to kwestia czasu jak się rozreguluje, zawsze po restarcie jest ok
Jeszcze pytanie, czy sonda może sie zawieszać
- Załączniki
-
- parametry pracy.xlsx
- (770.52 KiB) Pobrany 14 razy
-
- Świeżak
- Posty: 1
- Rejestracja: 31 paź 2023, o 21:09
- Reputacja: 0
- Imię: Jacek
- Samochód: lacetti
- Silnik: 1.8
- Lokalizacja: Zory
- Kontakt:
Re: Nubira 1.8 F18D3 gaśnie losowo.
Miałem podobny proble losowego gaśnięcia silnika. Ostatnio zauważyłem że mam drobne wycieki oleju pod pokrywą zaworów. Olej dostawał się również do gniazd świec. Po wymianie uszczelki narazie mam spokój z gaśnięciem silnika
- chocisz
- Profesjonalista
- Posty: 595
- Rejestracja: 17 gru 2019, o 19:13
- Reputacja: 32
- Imię: wojtas
- Samochód: Lacetti
- Silnik: F18D3
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: Nubira 1.8 F18D3 gaśnie losowo.
Od ostatniego postu mam spokój, zazwyczaj się to dzieje w okresie jesienno-zimowym, może problem z czujnikiem temperatury, albo akumulator niewydajny, bo podczas rozruchu napięcie spada do 9V i to może być przyczyna zawieszania sterownika. Zamontowałem też stary silniczek krokowiec, a chiński wywaliłem i obserwuje dalej
-
- Specjalista
- Posty: 389
- Rejestracja: 5 gru 2014, o 22:06
- Reputacja: 33
- Imię: jan
- Samochód: lacetti
- Silnik:
- Lokalizacja: słupsk
- Kontakt:
Re: Nubira 1.8 F18D3 gaśnie losowo.
masz lpg ?
- chocisz
- Profesjonalista
- Posty: 595
- Rejestracja: 17 gru 2019, o 19:13
- Reputacja: 32
- Imię: wojtas
- Samochód: Lacetti
- Silnik: F18D3
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
-
- Fachman
- Posty: 3065
- Rejestracja: 28 lis 2017, o 19:24
- Reputacja: 41
- Imię: Krzysztof
- Samochód: NUBIRA /Lacetti
- Silnik: 1.8 F18D3 121KM
- LPG: Tech
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Nubira 1.8 F18D3 gaśnie losowo.
No i mnie coś dopadło z tym gaśnięciem . Odpalam na Pb , przejadę kawałek , aż się załączy lpg , zgaszę auto i ...za moment nie mogę odpalić . A jak odpalę i jadę , to zaraz gaśnie jak tylko zdejmę nogę z gazu . Czyżby LPG zalewało ? Program TECH-A nic nie pokazuje? Co sprawdzić ?
VIN >KL1NF35BJ6K335315
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości