Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
-
- Profesjonalista
- Posty: 758
- Rejestracja: 2 lut 2017, o 10:46
- Reputacja: 23
- Imię: Łukasz
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.6 109KM
- LPG: Stag 300 Premium
- Lokalizacja: Wo
- Kontakt:
Re: Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
Ja Odswiezam i nanoszę poprawke na to co napisałem
ostatnio mierzyłem opornosć na tych 3 masach ale, zapomniałem ze mierzyłem miernikiem z rozładowana baterią a jak wiadomo takie mierniki przekłamują wartości wychodziło cos około 6.5 ale na starej baterii, na nowej wskazalo 1.5
z czego same sondy miernika mają 0.8, ale i tak przelutuje ten kabelek,
przy okazji sobie pomierzyłem trochę czujników wlacznik biegu jalowego, TPS i takie tam.
ostatnio mierzyłem opornosć na tych 3 masach ale, zapomniałem ze mierzyłem miernikiem z rozładowana baterią a jak wiadomo takie mierniki przekłamują wartości wychodziło cos około 6.5 ale na starej baterii, na nowej wskazalo 1.5
z czego same sondy miernika mają 0.8, ale i tak przelutuje ten kabelek,
przy okazji sobie pomierzyłem trochę czujników wlacznik biegu jalowego, TPS i takie tam.
-
- Profesjonalista
- Posty: 758
- Rejestracja: 2 lut 2017, o 10:46
- Reputacja: 23
- Imię: Łukasz
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.6 109KM
- LPG: Stag 300 Premium
- Lokalizacja: Wo
- Kontakt:
Re: Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
Powiedzcie mi Gdzie jest jakaś masa pod maską,
nie liczac masy na lewej i prawej podłużnicy oraz tej od komputera
Bo na ruskim forum widzę ze gosć ma masę minusowego przewodu gdzieś przymocowaną do sanek nieopodal czujnika prędkości przy skrzyni ale ja dzisiaj szukałem i nie widzę nigdzie tego
Poniżej zdjęcia cykniete, na jednym widoczna masa na podłużnicy na drugim widać z peszli gdzieś tam siedzi ten wadliwy kabelek którego będę przelutowywał aby nie mieć w p[rzyszłości z tym problemów
nie liczac masy na lewej i prawej podłużnicy oraz tej od komputera
Bo na ruskim forum widzę ze gosć ma masę minusowego przewodu gdzieś przymocowaną do sanek nieopodal czujnika prędkości przy skrzyni ale ja dzisiaj szukałem i nie widzę nigdzie tego
Poniżej zdjęcia cykniete, na jednym widoczna masa na podłużnicy na drugim widać z peszli gdzieś tam siedzi ten wadliwy kabelek którego będę przelutowywał aby nie mieć w p[rzyszłości z tym problemów
Ostatnio zmieniony 18 sty 2020, o 19:51 przez lukaslacetti, łącznie zmieniany 3 razy.
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
wiele osób dokłada dodatkowe masy. Pomaga to sporo, szczególnie w starszych już autach.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Fachman
- Posty: 3246
- Rejestracja: 28 lis 2017, o 19:24
- Reputacja: 48
- Imię: Krzysztof
- Samochód: NUBIRA /Lacetti
- Silnik: 1.8 F18D3 121KM
- LPG: Tech
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
Punktów masowych w naszych autach jest sporo. Ja mam tylko jeden gruby przewód z aku przykręcony do lewego "fartucha " nadkola.Reszta ,to są "cieniasy" przykręcone do nadwozia.Wszystkie połączenia masowe ( które udało mi się wypatrzeć) w komorze silnika,przesmarowałem wazeliną techniczną.Ale jak jest u mnie "zmasowany " silnik z nadwoziem ,to sam nie wiem. Chyba będę zmuszony (profilaktycznie) dołożyć dodatkową masę.
VIN >KL1NF35BJ6K335315
- chocisz
- Profesjonalista
- Posty: 622
- Rejestracja: 17 gru 2019, o 19:13
- Reputacja: 38
- Imię: wojtas
- Samochód: Lacetti
- Silnik: F18D3
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
tu masz wszystkie masy oznaczone "G" chyba najwazniejsze to ta pod aku i przy rozruszniku, g106 pod Abs
https://translate.googleusercontent.com ... Op0qfrFT7g
https://translate.googleusercontent.com ... Op0qfrFT7g
-
- Fachman
- Posty: 3246
- Rejestracja: 28 lis 2017, o 19:24
- Reputacja: 48
- Imię: Krzysztof
- Samochód: NUBIRA /Lacetti
- Silnik: 1.8 F18D3 121KM
- LPG: Tech
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
A rozrusznik nie jest zmasowany bezpośrednio przez obudowę?
VIN >KL1NF35BJ6K335315
- chocisz
- Profesjonalista
- Posty: 622
- Rejestracja: 17 gru 2019, o 19:13
- Reputacja: 38
- Imię: wojtas
- Samochód: Lacetti
- Silnik: F18D3
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
Ale do tej obudowy tez trzeba dostarczyć masę i z tego co pamietam to cała masa silnika jest na srubie od rozrusznika
-
- Profesjonalista
- Posty: 758
- Rejestracja: 2 lut 2017, o 10:46
- Reputacja: 23
- Imię: Łukasz
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.6 109KM
- LPG: Stag 300 Premium
- Lokalizacja: Wo
- Kontakt:
Re: Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
No własnie ja widzę że przewód minusowy idzie tylko do rozrusznika
jak w większości aut rozrusznik-przewód minusowy-nakrętka
Wszystko jasne tylko dojście kijowe od góry trzeba chyba od kanału do tego podejść
jak w większości aut rozrusznik-przewód minusowy-nakrętka
Wszystko jasne tylko dojście kijowe od góry trzeba chyba od kanału do tego podejść
- chocisz
- Profesjonalista
- Posty: 622
- Rejestracja: 17 gru 2019, o 19:13
- Reputacja: 38
- Imię: wojtas
- Samochód: Lacetti
- Silnik: F18D3
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
masa na podłuznicy pod ABS-em dostępna od góry
-
- Fachman
- Posty: 3246
- Rejestracja: 28 lis 2017, o 19:24
- Reputacja: 48
- Imię: Krzysztof
- Samochód: NUBIRA /Lacetti
- Silnik: 1.8 F18D3 121KM
- LPG: Tech
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
No tu nie dotarłem , bo akurat przesłaniają mi przewody od gazu i parownik
VIN >KL1NF35BJ6K335315
-
- Profesjonalista
- Posty: 758
- Rejestracja: 2 lut 2017, o 10:46
- Reputacja: 23
- Imię: Łukasz
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.6 109KM
- LPG: Stag 300 Premium
- Lokalizacja: Wo
- Kontakt:
Re: Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
O proszę tu się chowa kabel xd
Dzięki tego tez przeczyszczę
Dzięki tego tez przeczyszczę
-
- Profesjonalista
- Posty: 758
- Rejestracja: 2 lut 2017, o 10:46
- Reputacja: 23
- Imię: Łukasz
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.6 109KM
- LPG: Stag 300 Premium
- Lokalizacja: Wo
- Kontakt:
Re: Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
Witam,
dziś połączyłem wkońcu na nowo powyżej omawiane połączenie, po rozpeszlowaniu wiązki znalazłem omawiane na ruskim forum dwa kabelki pomarańczowo-czarne wchodzące i wychodzące z tego dziwnego klejonego połączenia , połączyłem je na nowo , ale widziałem tam również podajże obok takie samo połączenie ale chyba szarego kabelka nie ruszałem tego, mogłem ale w sumie nie ruszyłem xD
Po odpaleniu i wygrzaniu samochodu silnik równiej pracuje na niskich obrotach i map sensor zaóważyłem że obniżył swoje wskazania wcześniej najwyrażniej musiał zawyżać przy starym połączeniu, na biegu jałowym, wskazywał 0.33 a teraz 0.28.
dziś połączyłem wkońcu na nowo powyżej omawiane połączenie, po rozpeszlowaniu wiązki znalazłem omawiane na ruskim forum dwa kabelki pomarańczowo-czarne wchodzące i wychodzące z tego dziwnego klejonego połączenia , połączyłem je na nowo , ale widziałem tam również podajże obok takie samo połączenie ale chyba szarego kabelka nie ruszałem tego, mogłem ale w sumie nie ruszyłem xD
Po odpaleniu i wygrzaniu samochodu silnik równiej pracuje na niskich obrotach i map sensor zaóważyłem że obniżył swoje wskazania wcześniej najwyrażniej musiał zawyżać przy starym połączeniu, na biegu jałowym, wskazywał 0.33 a teraz 0.28.
-
- Profesjonalista
- Posty: 585
- Rejestracja: 18 sie 2014, o 19:06
- Reputacja: 1
- Imię: Krzysiek
- Samochód: Daewoo Lacetti
- Silnik:
- Lokalizacja: W-w/Dz-n
- Kontakt:
Re: Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
Trochę mi zajęło zajęcie się tematem i doprowadzenie tego do porządku, ale w końcu doszedłem do tego, co było u mnie. Okazało się, że winna była wiązka od gazu (LR Omegas), a właściwie jedna kostka - kostka, przez którą poprowadzone były rozcięte przewody do wtryskiwaczy benzynowych oraz prawdopodobnie ostatni przewód to ten od pierwszej sondy lambda. Z tego, co udało mi się przejrzeć ze zdjęć tej wiązki dostępnych na google wygląda, że kostka ta najprawdopodobniej nie występuje w oryginalnej wiązce, a jest jedynie dorabiana przez instalatorów LPG (pewnie miało być łatwiej...).
Sytuacja jest o tyle ciekawa, że na benzynie, poza momentami, gdzie samochód zawieszał się na obrotach, właściwie nic się nie działo - dobrze się zbierał, palił normalnie itd. Na gazie za to bardziej wariował - ostatnio już doszło do tego, że sam gasł, szarpał oraz wywalał błędy wtryskiwaczy - ale to pewnie kwestia tego, iż w końcu trafiłem, która to kostka i zacząłem nią kręcić. Wcześniej tylko losowo machałem całymi łatwo dostępnymi kawałkami wiązek, aż się uspokajało - potem utrafiałem już konkretną wiązkę, którą ruszanie powtarzalnie poprawiało sytuację, potem trafiłem tę konkretną kostkę, która była winowajcą całych tych dziwnych akcji. Wtedy w końcu zebrałem się za jej wymianę, ucinając jeszcze dodatkowo kawałek przewodu, gdyby to ten w okolicach kostki był uszkodzony, a nie sama kostka.
Przewody wtrysków benzynowych są przez instalatorów rozcinane i prowadzone do sterownika LPG, który w zależności od pozycji guzika przekaźnikami je łączy, bądź rozwiera. Zakładam, że z jednego z tych obwodów na wtryskiwacze benzynowe brany jest też sygnał, na podstawie którego sterownik LPG oblicza sobie czas wtrysku gazu. Drugim ewentualnym powodem mogły być przekłamane wskazania sondy jeśli to ten ten przewód był uszkodzony, być może przekłamywał sygnał idący na ECU samochodu - stąd czasem podniesione obroty.
-
- Profesjonalista
- Posty: 758
- Rejestracja: 2 lut 2017, o 10:46
- Reputacja: 23
- Imię: Łukasz
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.6 109KM
- LPG: Stag 300 Premium
- Lokalizacja: Wo
- Kontakt:
Re: Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
Czyli która to kostka była któraś z czterej wtryskiwaczy ?
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6870
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
W LR zazwyczaj jest jedną duża kostka która odpowiada za podłączenie wtryskiwaczy benzynowych i w zależności od fantazji montażysty mogą być zastosowane przelotki do wtyczek od wtryskiwaczy albo bezpardonowo podłączane pod oryginalną wiązkę.
-
- Profesjonalista
- Posty: 585
- Rejestracja: 18 sie 2014, o 19:06
- Reputacja: 1
- Imię: Krzysiek
- Samochód: Daewoo Lacetti
- Silnik:
- Lokalizacja: W-w/Dz-n
- Kontakt:
Re: Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
Dokładnie tak.
Jak przeglądałem zdjęcia wiązek, wygląda na to, że dokłada ją montażysta. Jest to kostka econoseal 10-pin. Wykorzystane było u mnie 9 pinów.
Podczas montażu przewody idące do wtryskiwaczy benzynowych (4 z 8) zostają przecięte. Ich końcówki (jest ich wtedy 8) podłączane są albo bezpośrednio pod 8 przewodów wiązki sterownika LPG lub przy pomocy wspomnianej kostki (a jak ktoś ma fantazje to można i 8 par konektorów [męski-żeński] zastosować
). Dzięki temu komputer LPG może odłączać wtryskiwacze benzynowe podczas pracy na LPG. W momencie, gdy przełącznik jest na PB, wtedy przekaźniki w sterowniku LPG 'łączą' oryginalne przewody i samochód pracuje na benzynie pod kontrolą komputera pojazdu. Zakładam, że wtedy następuje odcięcie napięcia na komputer LPG i to wystarczy. Jest to podłączone w taki sposób, że także podczas wyciągnięcia bezpiecznika od sterownika LPG samochód pracuje na benzynie, czyli przekaźnik jest NC i wtedy pracuje na benzynie.
W związku z tym, gdy wyciągniecie komputer LPG (fizycznie, a nie wyciągniecie bezpiecznik) samochód nie odpali - trzeba zmostkować te przewody we wtyczce do sterownika np.
Mam w garażu drugą wiązkę sterownika LR Omegas, też już leciwa i tam (kiedyś w innym pojeździe) też była ta kostka (jak sprawdziłem, też już była przelutowana). Aczkolwiek widziałem i zdjęcia wiązek bez tej kostki. Na nowych wiązkach też jej nie widzę.
Generalnie swoim postem chciałem zwrócić uwagę, że czasem warto też przyjrzeć się instalacji LPG (kto ma) bo jak się okazuje ona też może powodować problemy i to także podczas zasilania benzyną. Żeby było ciekawiej, objawy podczas zasilania benzyną są inne niż podczas zasilania gazem. Jako, że samochód wieszał się na obrotach, w początkowym stadium poszukiwań (ale już po wymianach przepustnicy i krokowego) podejrzewałem, że może gdzieś to wiązka od ECU w okoliach silnika krokowego/mapsensora/przepustnicy (bo problem ustawał po ruszaniu wiązkami) i przymierzałem się już do zakupu wiązki, co byłoby kolejnym nietrafionym wydatkiem.
Jak przeglądałem zdjęcia wiązek, wygląda na to, że dokłada ją montażysta. Jest to kostka econoseal 10-pin. Wykorzystane było u mnie 9 pinów.
Podczas montażu przewody idące do wtryskiwaczy benzynowych (4 z 8) zostają przecięte. Ich końcówki (jest ich wtedy 8) podłączane są albo bezpośrednio pod 8 przewodów wiązki sterownika LPG lub przy pomocy wspomnianej kostki (a jak ktoś ma fantazje to można i 8 par konektorów [męski-żeński] zastosować

W związku z tym, gdy wyciągniecie komputer LPG (fizycznie, a nie wyciągniecie bezpiecznik) samochód nie odpali - trzeba zmostkować te przewody we wtyczce do sterownika np.
Mam w garażu drugą wiązkę sterownika LR Omegas, też już leciwa i tam (kiedyś w innym pojeździe) też była ta kostka (jak sprawdziłem, też już była przelutowana). Aczkolwiek widziałem i zdjęcia wiązek bez tej kostki. Na nowych wiązkach też jej nie widzę.
Generalnie swoim postem chciałem zwrócić uwagę, że czasem warto też przyjrzeć się instalacji LPG (kto ma) bo jak się okazuje ona też może powodować problemy i to także podczas zasilania benzyną. Żeby było ciekawiej, objawy podczas zasilania benzyną są inne niż podczas zasilania gazem. Jako, że samochód wieszał się na obrotach, w początkowym stadium poszukiwań (ale już po wymianach przepustnicy i krokowego) podejrzewałem, że może gdzieś to wiązka od ECU w okoliach silnika krokowego/mapsensora/przepustnicy (bo problem ustawał po ruszaniu wiązkami) i przymierzałem się już do zakupu wiązki, co byłoby kolejnym nietrafionym wydatkiem.
-
- Fachman
- Posty: 3246
- Rejestracja: 28 lis 2017, o 19:24
- Reputacja: 48
- Imię: Krzysztof
- Samochód: NUBIRA /Lacetti
- Silnik: 1.8 F18D3 121KM
- LPG: Tech
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
Panowie . Czy da się odczytać parametry MAP sensora programem Cheviexpl.? I jak ie są wartości nowego Mapa?
VIN >KL1NF35BJ6K335315
- chocisz
- Profesjonalista
- Posty: 622
- Rejestracja: 17 gru 2019, o 19:13
- Reputacja: 38
- Imię: wojtas
- Samochód: Lacetti
- Silnik: F18D3
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
A ciśnienie w KPa to co to jest
na wyłączonym silniku 99-100KPa
na biegu jałowym ok 35KPa
podczas jazdy to sie waha bodajże od 25-100KPa, ale głowy nie dam sobie uciąć

na wyłączonym silniku 99-100KPa
na biegu jałowym ok 35KPa
podczas jazdy to sie waha bodajże od 25-100KPa, ale głowy nie dam sobie uciąć

- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6870
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
Ciśnienie (a raczej podciśnienie) w kolektorze ssącym.
-
- Specjalista
- Posty: 415
- Rejestracja: 26 lut 2019, o 23:32
- Reputacja: 30
- Imię: Darek
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.4 B+G
- LPG: Landi Renzo Omegas
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
Sebastian, jak oceniasz z biegiem czasu ten map z linku? Warto było kupić czy się szybko skończył i jednak badziew?Sebastian pisze: ↑24 paź 2019, o 23:35Gdybyś był bliżej, to pożyczyłbym Ci mojego starego-sprawnego MAP'a.
Ewentualnie zamów sobie ten - https://www.aliexpress.com/item/3279507 ... 4c4dCx0fjT
U mnie działa poprawnie, a okresowe falowanie obrotów upatruje w przepustnicy (map kupiłem, bo cena całkiem przyjemna, wiec zacząłem od prostych rzeczy).
- Sebastian
- Moderator
- Posty: 4008
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 22:45
- Reputacja: 51
- Imię: Sebastian
- Samochód: 2x Lacetti 1.4&1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
Mam go ciągle założony i nic się nie dzieje co bym jakoś zauważał i było związane z map-sensorem
Za jakiś czas będę grzebał w tamtych okolicach to spróbuję znów oryginalny założyć i zobaczę czy będzie jakaś zmiana.

Za jakiś czas będę grzebał w tamtych okolicach to spróbuję znów oryginalny założyć i zobaczę czy będzie jakaś zmiana.
Serwisowanie, naprawa, montaż: klimatyzacji, wentylacji, systemów ogrzewania - kontakt PW.
-
- Specjalista
- Posty: 415
- Rejestracja: 26 lut 2019, o 23:32
- Reputacja: 30
- Imię: Darek
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.4 B+G
- LPG: Landi Renzo Omegas
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
Ok, dzięki za info;)
-
- Specjalista
- Posty: 415
- Rejestracja: 26 lut 2019, o 23:32
- Reputacja: 30
- Imię: Darek
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.4 B+G
- LPG: Landi Renzo Omegas
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
A takie pytanie co do kabelka z tematu, tak dla pewności. Czy zastąpiliście go jednym czy dwoma osobnymi? Zrobiłem to co było wspomniane, ale szczerze mówiąc to poprawy nie widzę, a może nawet i jest gorzej, czasami się zdarzy że wariują obroty na jałowym, a wcześniej raczej tego nie było.
-
- Specjalista
- Posty: 440
- Rejestracja: 5 gru 2014, o 22:06
- Reputacja: 40
- Imię: jan
- Samochód: lacetti
- Silnik:
- Lokalizacja: słupsk
- Kontakt:
Re: Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
zrobiłeś co mogłeś , nie wydaje się TB , że przyczyna może tkwić w innym miejscu ? , np . w przepustnicy , dolocie , kablach itp...arnie3 pisze: ↑13 mar 2021, o 10:23A takie pytanie co do kabelka z tematu, tak dla pewności. Czy zastąpiliście go jednym czy dwoma osobnymi? Zrobiłem to co było wspomniane, ale szczerze mówiąc to poprawy nie widzę, a może nawet i jest gorzej, czasami się zdarzy że wariują obroty na jałowym, a wcześniej raczej tego nie było.
-
- Specjalista
- Posty: 415
- Rejestracja: 26 lut 2019, o 23:32
- Reputacja: 30
- Imię: Darek
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.4 B+G
- LPG: Landi Renzo Omegas
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Problemy z MAP sensor+czujnik temp.+sonda lambda - problem "trzech mas".
strzelałbym, że w kablach, a dokładnie o tym miejscu o którym jest temat. Tak czy inaczej poprawy nie widzę praktycznie wcale
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość