ponieważ serwis Chevroleta w Częstochowie (oraz różne nieautoryzowane, które odwiedziłem), nie są w stanie skomunikować się z moim samochodem, a po OBD2 ten silnik (F18D 1.8 121KM) nie pokazuje prawie nic i do tego nie pozwala przeprowadzić żadnego programowania np. adaptacji przepustnicy czy korekty uzębienia, chciałbym zapytać:
1. Czy to prawda, że do tego silnika dedykowany jest Scan 100, ale w wersji którą posługują się polskie serwisy Chevroleta on się nie podłączy po protokole producenta, bo ten silnik nie szedł na Polskę? Dla mnie jest to niepojęte. A może to powinno iść przez Tech II? Czy ktoś z Was ma wiedzę, czy w innym serwisie Chevroleta są w stanie z moim silnikiem się skomunikować?
2. Czy macie wiedzę, czy jakiś ogólnodostępny w serwisach program się z tym silnikiem skomunikuje? Łatwiej mi będzie szukać, bo zapytam czy mają taki czy siaki program, a tak to muszę się podpinać tylko po to, żeby się okazało, że nic nie da się zrobić.
Chevrolet Explorer pokazuje masę danych o silniku, których po OBD2 nie widać, a dodatkowo ma przynajmniej 2 procedury programowania, ale niestety w serwisach raczej nie znają rosyjskiego - ja niestety też nie.
