Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
-
- Aktywny
- Posty: 67
- Rejestracja: 15 wrz 2016, o 21:13
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Nubira 1.6
- Silnik: 1,6 109KM
- LPG: Stag 200 GoFast listwa ACW02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
Mam problem podczas porannego odpalania auta lub po długim postoju około 8 godz.
Auto rano odpala za pierwszym razem ale po około 30 sekundach obroty spadają, silnik się dławi nie reaguje na pedał gazu. Po chwili wszystko wraca do normy. Później auto odpala bez problemu i obroty są w normie, nie ma niepokojących objawów.
Link do filmiku poniżej
https://photos.app.goo.gl/GcGTSkE4bKEamWvM6
W maju założyłem instalacje gazową Stag 200 go fast i jakoś po kilku tygodniach te problemy się zaczęły.
Tylko nie wiem czy to aby na pewno problem powstał od LPG. Wyjeździłem cały zbiornik, zakręcałem butlę i dalej było to samo (myślałem że gaz zalewa kolektor).
Świece i filtr paliwa wymieniłem i dalej to samo.
Próbowałem też robić adaptację przepustnicy na wszelkie sposoby (instrukcja z forum), ale nic to nie pomogło.
Dzisiał zauważyłem że pewien wężyk nie jest przymocowany do pokrywy zaworów. Był on poklejony jakimś silikonem chyba przez poprzedniego właściciela. Czy to jest może odma? Czy da się gdzieś dokupić nowy krócieć do tego, bo na alledrogo nie znalazłem? Czy ta odma może mieć wpływ na te spadające obroty?
https://photos.app.goo.gl/C5tctkaMWjtoZNpH7
Miał ktoś podobny problem przy odpalaniu ? Jakieś pomysły co to może być?
Auto rano odpala za pierwszym razem ale po około 30 sekundach obroty spadają, silnik się dławi nie reaguje na pedał gazu. Po chwili wszystko wraca do normy. Później auto odpala bez problemu i obroty są w normie, nie ma niepokojących objawów.
Link do filmiku poniżej
https://photos.app.goo.gl/GcGTSkE4bKEamWvM6
W maju założyłem instalacje gazową Stag 200 go fast i jakoś po kilku tygodniach te problemy się zaczęły.
Tylko nie wiem czy to aby na pewno problem powstał od LPG. Wyjeździłem cały zbiornik, zakręcałem butlę i dalej było to samo (myślałem że gaz zalewa kolektor).
Świece i filtr paliwa wymieniłem i dalej to samo.
Próbowałem też robić adaptację przepustnicy na wszelkie sposoby (instrukcja z forum), ale nic to nie pomogło.
Dzisiał zauważyłem że pewien wężyk nie jest przymocowany do pokrywy zaworów. Był on poklejony jakimś silikonem chyba przez poprzedniego właściciela. Czy to jest może odma? Czy da się gdzieś dokupić nowy krócieć do tego, bo na alledrogo nie znalazłem? Czy ta odma może mieć wpływ na te spadające obroty?
https://photos.app.goo.gl/C5tctkaMWjtoZNpH7
Miał ktoś podobny problem przy odpalaniu ? Jakieś pomysły co to może być?
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
Do diagnozowania problemu na pewno nie używać gazu, póki nie znajdziesz wady. Może być problem z sondą lambda. Warto pooglądać wykresy. Odczytywałeś błędy?
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Aktywny
- Posty: 67
- Rejestracja: 15 wrz 2016, o 21:13
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Nubira 1.6
- Silnik: 1,6 109KM
- LPG: Stag 200 GoFast listwa ACW02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
Błąd katalizatora mi wyskakiwał ze 2 razy ale było to przed tymi objawami. Kasowałem go i było ok. Wydaje mi się że wtedy to była wina złego paliwa z tym błędem. Teraz check się nie świeci i od momentu założenia LPG nie było żadnych błędów.
- papieju
- Wymiatacz
- Posty: 1915
- Rejestracja: 28 sty 2018, o 15:18
- Reputacja: 47
- Imię: Marcin
- Samochód: Nubira kombi 1.8 LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Włoszczowa
- Kontakt:
Re: Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
Że się nic nie świeci nie znaczy że w pamięci czegoś nie ma. Jaki miałeś ten błąd katalizatora/sondy?
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
Jak czytam "wina złego paliwa" to mi ręce opadają. To coś podobnego jak "może się samo naprawi".
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- Adamus
- Świeżak
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 lis 2017, o 10:56
- Reputacja: 0
- Imię: Adam
- Samochód: lacetti
- Silnik: 1,6 16v
- LPG: ZenitPRO OBDII
- Lokalizacja: Świecie
- Kontakt:
Re: Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
Witaj masz podobny problem jak ja miałem. Też mam lacetti 1.6 b. g,. I tak samo jak Ty po założeniu gazu, pół roku było dobrze. U mnie był uszkodzony wąż od przepustnicy do filtra powietrza, dziurawy jak ser szwajcarski. Auto gasło jak miało przełączyć się na gaz. Wtedy wymieniłem wąż https://allegro.pl/oferta/rura-waz-powi ... witemShare., oraz wężyki które nie pewnie wyglądały..
-
- Aktywny
- Posty: 67
- Rejestracja: 15 wrz 2016, o 21:13
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Nubira 1.6
- Silnik: 1,6 109KM
- LPG: Stag 200 GoFast listwa ACW02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
Przestałem tankować na Tesco, Auchan i problem się więcej nie pojawił. Samo na pewno się nie naprawiło.
Błąd był chyba P0420 ale na 100% nie jestem pewien bo dawno to było.
- dokia
- fachowa i pyskata diablica
- Posty: 4170
- Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
- Reputacja: 104
- Imię: Dorota
- Samochód: Opel Insignia
- Silnik: PB B20NHT 260KM
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
Re: Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
Tutaj ja bym kolegę jednak poparła.
Może moje auto jest jakoś dramatycznie delikatne. Ale jak było tankowane na stacjach takiego typu jak kolega wymienił, to miałam taki błąd. On nie wziął się z chmur: Teraz tankuję ją tylko na Shell i to paliwem premium, bo V-Power. Drogo, ale jest tego warta, no i błędy takiego typu nie występują od ponad 2 lat. Więc coś w tym paliwie marketowym jednak może być niefajnego.
Natomiast błąd P0420 , to o ile się nie mylę to błąd układu katalizatora, a dokładnie przedniej prawej sondy lambda (licząc od przodu auta)
Może moje auto jest jakoś dramatycznie delikatne. Ale jak było tankowane na stacjach takiego typu jak kolega wymienił, to miałam taki błąd. On nie wziął się z chmur: Teraz tankuję ją tylko na Shell i to paliwem premium, bo V-Power. Drogo, ale jest tego warta, no i błędy takiego typu nie występują od ponad 2 lat. Więc coś w tym paliwie marketowym jednak może być niefajnego.
Natomiast błąd P0420 , to o ile się nie mylę to błąd układu katalizatora, a dokładnie przedniej prawej sondy lambda (licząc od przodu auta)
Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
Tak ten błąd w założeniach ma wskazywać na brak zdolności katalitycznej. W praktyce rożnie z tym bywa, tzn może być objawem także innej usterki. W nubirze nie ma sondy lewej i prawej. Tak jest w silnikach z podwójnym układem wylotu ale to się nazywa bank1 i bank2. Który lewy lub prawy nigdy nie pamiętam.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- dokia
- fachowa i pyskata diablica
- Posty: 4170
- Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
- Reputacja: 104
- Imię: Dorota
- Samochód: Opel Insignia
- Silnik: PB B20NHT 260KM
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
Re: Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
P0420 bank1 sektor2 , czyli tak jak napisałam- ta za prawym refletorem, w układzie podwójnym. Tj w Insigni mam podwójny ale w avensisie miałam ten błąd akurat więc trochę z nim żyłam i walczyłam - a tam był układ katalizatorów ale szeregowo wpiętych. Nie wymieniałam jednak ich bo koszt to 5000zł był , emulator tej sondy załatwił sprawę kosztem chyba 20zł
Przyznam, że niewiele o tym wiem, ale coś mi tam się przydarzyło kiedyś
Przyznam, że niewiele o tym wiem, ale coś mi tam się przydarzyło kiedyś
Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.
- papieju
- Wymiatacz
- Posty: 1915
- Rejestracja: 28 sty 2018, o 15:18
- Reputacja: 47
- Imię: Marcin
- Samochód: Nubira kombi 1.8 LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Włoszczowa
- Kontakt:
Re: Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
P0420 znaczy że kończy się katalizator. Najpierw pojawia się sporadycznie, ale niebawem zacznie coraz częściej. U mnie jak już zaczęło się na dobre to co 200-300km miałem. Wybicie wkładu i emulator załatwiły temat, auto ożyło, troszkę dziwny dźwięk a obrotach bo zaraz za kolektorem jest pusta puszka ale nie ma dramatu można się przyzwyczaić. Ale to nie jest sprawca problemu, sprawdziłbym pompę paliwa bo przy ich awarii też często z rana nie palą bo mało paliwa, jak się już rozbuja to działa. Potem listwa wtryskowa i układ zapłonowy do weryfikacji jeśli pomiary ciśnienia nic nie wykażą. Żeby mieć 100% pewności co do gazu odłącz zasilanie elektrozaworu przy butli i reduktorze, można masowy i już nie wstanie cewka. Oba, bo któryś może puszczać.
-
- Aktywny
- Posty: 67
- Rejestracja: 15 wrz 2016, o 21:13
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Nubira 1.6
- Silnik: 1,6 109KM
- LPG: Stag 200 GoFast listwa ACW02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
Sprawdziłem rurę dolotową powietrza do przepustnicy i dziur nie ma. Sprawdzałem też plakiem (na necie taki sposób znalazłem ) szczelność czy nie zasysa lewego powietrza i niby wszystko ok.
Ten zawór odmy PCV co miałem uszkodzony rozpadł mi się jak próbowałem go wykręcić, pokleiłem go ale długo nie wytrzyma. Za kilka dni będę miał nowy bo ciężko go od ręki dostać i wtedy dalej będę walczył z usterką, może to wina tego zaworu choć wątpię w to.
Ten zawór odmy PCV co miałem uszkodzony rozpadł mi się jak próbowałem go wykręcić, pokleiłem go ale długo nie wytrzyma. Za kilka dni będę miał nowy bo ciężko go od ręki dostać i wtedy dalej będę walczył z usterką, może to wina tego zaworu choć wątpię w to.
- dokia
- fachowa i pyskata diablica
- Posty: 4170
- Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
- Reputacja: 104
- Imię: Dorota
- Samochód: Opel Insignia
- Silnik: PB B20NHT 260KM
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
Re: Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
To może rzeczywiście już układ katalizatora zaniemógł totalnie. Emulujesz, wybijesz wkład i będzie OK
Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.
-
- Świeżak
- Posty: 4
- Rejestracja: 8 sie 2019, o 13:52
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.4 LPG
- LPG: Stag 4
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
Objawy wskazują na przestawione mapy z uwagi na gaz. Można to sprawdzić podłączając interfejs do staga. Gazownicy nie mają czasu się bawić w ustawianie map. Jeżeli odrazu był gaz założony na nie trafionych dyszach i źle ustawionym ciśnieniu to rozjechały się mapy. Sonda lambda zaczyna pracować po kilkudziesięciu sekundach. Wtedy na chwilę następuje korekta mieszanki. Temu się może dławic. Najprościej kupić sobie ELM327 na bluetooth i programik torque. Tam można podejrzeć wszystkie parametry na raz, jak korekty krótko i długoterminowe oraz pracę sondy lambda oraz podciśnienie w kolektorze dolotowym i temperatury. Potem koniecznie interfejs do staga i mapy.
-
- Aktywny
- Posty: 67
- Rejestracja: 15 wrz 2016, o 21:13
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Nubira 1.6
- Silnik: 1,6 109KM
- LPG: Stag 200 GoFast listwa ACW02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
Dzięki Wojtas za wskazówkę, sprawdzę to. Mam elm na bluetooth tylko na co dokładnie mam patrzeć? Nie wiem jakie powinny być prawidłowe parametry.
Dodam że ostatnio spróbowałem po około 10 sekundach od odpalenia zgasić silnik i uruchomiłem go ponownie i się nie dławił.
Dodam że ostatnio spróbowałem po około 10 sekundach od odpalenia zgasić silnik i uruchomiłem go ponownie i się nie dławił.
-
- Świeżak
- Posty: 4
- Rejestracja: 8 sie 2019, o 13:52
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.4 LPG
- LPG: Stag 4
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
Załączam screeny. W Torque ustaw sobie w okienku odczyty O2 to pierwsza sonda lambda. Powinna zacząć pracować po około minucie. Trzeba sprawdzić jak oscyluje na benzynie a jak na gazie. Powinna ładnie oscylować od ),1 do 0,9V. Często jest tak, ze na benzynie pracuje jako tako, a na gazie lipnie. Wtedy sonda do wymiany. Często padają po juz nawet 100 kkm. Ja teraz kupiłem dobie NTK bez wtyczek i będę wymieniał w tą sobotę, bo też się kończy.
Już piątą będę zarabiał. Biorę zawsze z e-ntk. Do nas pasuje taka: http://e-ngk.pl/1952-sonda-lambda-uniwe ... -p-56.html .
W Torque trzeba oprócz lambdy obserwować cały czas okienko STFT1. Są to krótkoterminowe korekty. Nie powinny wychodzić poza 15. NAjlepiej około 0.
F/T 1x1 to są korekty długoterminowe. Jak one są przestawione to znaczy że sterownik przestawił sobie mapy na stałe. Jest to spowodowane rozjechaniem na gazie. Samochód nie wie że jeździ na gazie. Jak wtryski źle dozują gaz to sterownik się dostosowuje do nich i na benzynie zaczyna zalewać.
Drugi screen jest z programu STAGA. Radzę też się zaopatrzyć w interfejs. Może być po blutooth to już można wtedy na telefonie korygować mnożnik.
Jest mega proste. Bez tych dwóch programów nie ogarniesz samochodu.
Mapy muszą byc pokryte.
Już piątą będę zarabiał. Biorę zawsze z e-ntk. Do nas pasuje taka: http://e-ngk.pl/1952-sonda-lambda-uniwe ... -p-56.html .
W Torque trzeba oprócz lambdy obserwować cały czas okienko STFT1. Są to krótkoterminowe korekty. Nie powinny wychodzić poza 15. NAjlepiej około 0.
F/T 1x1 to są korekty długoterminowe. Jak one są przestawione to znaczy że sterownik przestawił sobie mapy na stałe. Jest to spowodowane rozjechaniem na gazie. Samochód nie wie że jeździ na gazie. Jak wtryski źle dozują gaz to sterownik się dostosowuje do nich i na benzynie zaczyna zalewać.
Drugi screen jest z programu STAGA. Radzę też się zaopatrzyć w interfejs. Może być po blutooth to już można wtedy na telefonie korygować mnożnik.
Jest mega proste. Bez tych dwóch programów nie ogarniesz samochodu.
Mapy muszą byc pokryte.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
Trzeba to obserwować w trakcie w zakresie różnych obrotów i rożnego obciążenia silnika. Nie tylko na postoju.Wojtas19761 pisze: ↑28 sie 2019, o 09:18W Torque trzeba oprócz lambdy obserwować cały czas okienko STFT1. Są to krótkoterminowe korekty. Nie powinny wychodzić poza 15. NAjlepiej około 0.
F/T 1x1 to są korekty długoterminowe. Jak one są przestawione to znaczy że sterownik przestawił sobie mapy na stałe. Jest to spowodowane rozjechaniem na gazie.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Świeżak
- Posty: 4
- Rejestracja: 8 sie 2019, o 13:52
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.4 LPG
- LPG: Stag 4
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
Nie pisałem, że na postoju. Ja wkładam telefon w uchwyt i sobie jeżdżę po mieście i obserwuje.
Generalnie przy bardzo rozjechanych mapach ostatnio korygowałem Skodę Fabię po zmianie gratów gazowych od Października do marca. W końcu mapy udało się dopieścić. Tak to długo się zestraja.
Trzeba zacząć od zgrania map gazowych i benzynowych.
Generalnie przy bardzo rozjechanych mapach ostatnio korygowałem Skodę Fabię po zmianie gratów gazowych od Października do marca. W końcu mapy udało się dopieścić. Tak to długo się zestraja.
Trzeba zacząć od zgrania map gazowych i benzynowych.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
Nie napisałeś też że w trakcie jazdy. Doprecyzowałem tylko. Nie wszystko co dla ciebie jest oczywiste dla innych też takie jest.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Aktywny
- Posty: 67
- Rejestracja: 15 wrz 2016, o 21:13
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Nubira 1.6
- Silnik: 1,6 109KM
- LPG: Stag 200 GoFast listwa ACW02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
Torque Lite wystarczy czy tylko w wersji Pro te wskaźniki/odczyty będą?
-
- Aktywny
- Posty: 67
- Rejestracja: 15 wrz 2016, o 21:13
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Nubira 1.6
- Silnik: 1,6 109KM
- LPG: Stag 200 GoFast listwa ACW02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
STFT1 na benzynie nie przekracza + - 15 za to na gazie miałem nawet 31+ i na gazie ogólnie wykres jest wyżej, poniżej 0 nie schodzi. Czy wychodzi z tego że na gazie jest za bogata mieszanka?
Sonda jest ok bo oscyluje w granicach 0.1-0.9 na gazie i benzynie.
Sonda jest ok bo oscyluje w granicach 0.1-0.9 na gazie i benzynie.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
Znaczy, że na gazie wychodzi za ubogo (za niskie mnożniki lub za niskie ciśnienie gazu, lub za małe dysze), ECM musi wydłużać czasy wtrysku (duża dodatnia korekta) żeby była dobra mieszanka.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Aktywny
- Posty: 67
- Rejestracja: 15 wrz 2016, o 21:13
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Nubira 1.6
- Silnik: 1,6 109KM
- LPG: Stag 200 GoFast listwa ACW02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
Byłem wczoraj u gazownika, mapy gazowe były trochę przestawione.
Czy po skorygowaniu map gazowych ten problem przy odpalaniu od razu powinien ustąpić jeśli to wina map czy po jakimś czasie dopiero ?
Czy po skorygowaniu map gazowych ten problem przy odpalaniu od razu powinien ustąpić jeśli to wina map czy po jakimś czasie dopiero ?
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
No dobrze, to się poprawię. Zależnie od tego co poprawił gazownik - będzie dobrze albo nie.
A na serio, problem ze złym odpalaniem po dłuższym czasie przy instalacji LPG, statystycznie najczęściej związany jest z nieszczelnością na membranie reduktora. Z tym, że gazownik taki objaw powinien znać jak wiązanie butów.
A na serio, problem ze złym odpalaniem po dłuższym czasie przy instalacji LPG, statystycznie najczęściej związany jest z nieszczelnością na membranie reduktora. Z tym, że gazownik taki objaw powinien znać jak wiązanie butów.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Aktywny
- Posty: 67
- Rejestracja: 15 wrz 2016, o 21:13
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Nubira 1.6
- Silnik: 1,6 109KM
- LPG: Stag 200 GoFast listwa ACW02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Problem podczas odpalania Lacetti 1.6 B+Gaz
Gaz był założony w maju tego roku a problem zaczął się gdzieś po miesiącu. Reduktor był nowy tak jak reszta instalacji. Tak szybko chyba by się nie zużył.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości