Chevrolett nubira po wymianie wtrysku na pierwszym cylindrze problem

Stuka, puka, kapie, cieknie...
ODPOWIEDZ
Kuboszki
Świeżak
Posty: 1
Rejestracja: 30 sie 2018, o 17:19
Reputacja: 0
Imię: Jakub
Samochód: Nubira
Silnik:
Lokalizacja: Niemcy
Kontakt:

Chevrolett nubira po wymianie wtrysku na pierwszym cylindrze problem

Post autor: Kuboszki » 30 sie 2018, o 17:46

Witam, znalazlem sie az tutaj z prostych powodow z jakies 3 miesiace temu zakupilem cehvroletta nubire 2.0d CDX autko caly czas w eksploatacji zero jakichkolwiek problemow az zaczalem interesowac sie ciagla swiecaca poduszka powietrzna. pojechalem do mechanika po podpieciu auta pod kompa wykazalo ze poduszki w siedzeniach maja jakies porblemy ale dowiedzialem sie rowniez ze sieca zarowa na pierwszym cylindrze jest do wymiany, spec ktory wymienil mi swiece odkrecil ta elektorniczna czesc od wtryskiwcza tak wiec wiedzialem ze jest juz po nim i trzeba kupic nowy wtryskiwacz bo wysylac do regenaracji i kalibracji wyniesie mnie za duzo wiec kupilem nowy uzywany z takiego samego samochodu ktore szlo na zlom samochod mial ten sami silnik ten sam oryginalnie fabryczny wtryskiwacz a wiec wymienilem go wraz z nowa uszczelka po czym odpowietrzymel caly uklad paliwowy i odpalam auto a tu nic, przyjechal do mnie znajomy mechanik i psiknal tym spreyem aby pomoc mu wystratowac auto wystartowalo ale... dalsza czesc pokazana na zalaczanych filmiach, moze ktos co wie co go boli dodam ze wtryskiwacz nie byl jeszcze kodowany bo nioe znalazlem jeszzc e speca z komputerem ktory bylby wstanie to zrobic o do serwisu zawozic auto na lawecie plus placic za serwis mnie nie stac.
https://www.youtube.com/watch?v=URvvxZYT4ow
https://www.youtube.com/watch?v=u4jaG5ZBeH8

Dodano po 4 minutach 50 sekundach:
Dodam rowniez ze ten caly dym z podspodu samochodu cieknie wydostaje sie przez filtr dpf i cienkie z niego rowniez paliwo z poczaku myslalem ze to olej ale to poprostu syf z dpf wymieszany z paliwem wiec zdaje se sprawe ze pierwszy wtrysk daje za duzo paliwa. czy moze byc to spowodowane nie zakodowanym wtryskiem ? bo z tego co widze wszedzie jak i jak dzwonilem do serwisu powedziano mi ze nawet jesli nie jest zakodowany to moze miec tylko problem z nierowno dzialajacym silnikiem ale nic pozamtym i spokojnie powiniem autem dojechac do mechanika. aby zaprogramowac a w takim tsanie jakim jest teraz to strach wogole ruszac bo nie wiadomo co go boli

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lacetti/Nubira Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości