Drgania kierownicy samochodu
: 15 maja 2017, o 14:46
Czy komuś przytrafiło się kiedyś żeby po przekroczeniu 120 km/h zaczęło mocno trzęś kierownicą.
Przy normalnej jeździe jest to prawie niewyczuwalne natomiast wystarczy przekroczyć 120 km/h i cała przyjemność z jazdy znika.
Byłem u mechanika który wymienił mi przegub zew. i powiedział że przegub wew. ma delikatny luz i warto to wymienić natomiast znajomy w citroenie po sprawdzeniu jakimś przyrządem stwierdził że do wymiany albo opona, felga (może być krzywa) lub piasta oczywiście również stwierdził delikatny luz na przegubie wew. ale raczej stawia na oponę felgę lub piastę. Po wizycie u oponiarza stwierdzone zostało że felga z prawej jest krzywa wiec kupiłem nowe 2 na przód po zamontowaniu i zrobieniu ponownie geometrii wyjechałem na autostradę i jedynie w niewielkim stopniu poprawiło te drgania. teraz czekam na nową piastę z łożyskiem i zobaczymy co dalej jeżeli dalej nie to to zostaje przegub i dość spory wydatek ;/. Czy u was tez coś podobnego wystąpiło.
Posiadam Chevroleta lacetti 2.0 TCDI po modyfikacjach.
Przy normalnej jeździe jest to prawie niewyczuwalne natomiast wystarczy przekroczyć 120 km/h i cała przyjemność z jazdy znika.
Byłem u mechanika który wymienił mi przegub zew. i powiedział że przegub wew. ma delikatny luz i warto to wymienić natomiast znajomy w citroenie po sprawdzeniu jakimś przyrządem stwierdził że do wymiany albo opona, felga (może być krzywa) lub piasta oczywiście również stwierdził delikatny luz na przegubie wew. ale raczej stawia na oponę felgę lub piastę. Po wizycie u oponiarza stwierdzone zostało że felga z prawej jest krzywa wiec kupiłem nowe 2 na przód po zamontowaniu i zrobieniu ponownie geometrii wyjechałem na autostradę i jedynie w niewielkim stopniu poprawiło te drgania. teraz czekam na nową piastę z łożyskiem i zobaczymy co dalej jeżeli dalej nie to to zostaje przegub i dość spory wydatek ;/. Czy u was tez coś podobnego wystąpiło.
Posiadam Chevroleta lacetti 2.0 TCDI po modyfikacjach.