Pewnie płakał jak sprzedawał ale ze śmiechuchrobot pisze:niemiec płakał jak sprzedawal ....GrzegorzJ pisze:Nie mam pojęcia auto kupiłem rok temu na niemieckich blachach i ma na liczniku przejechane 117tyś km.
że ktoś go kupił
Pewnie płakał jak sprzedawał ale ze śmiechuchrobot pisze:niemiec płakał jak sprzedawal ....GrzegorzJ pisze:Nie mam pojęcia auto kupiłem rok temu na niemieckich blachach i ma na liczniku przejechane 117tyś km.
Mówisz o łożysku oporowym? Przecież ono nie pracuje w płynie, stare skrzynie mają łożysko sterowane łapą, nowsze skrzynie mają łożysko zintegrowane z wysprzęglikiem, ale samo łożysko i tak nie ma kontaktu z płynem hamulcowym.konradoo pisze:wymiana płynu hamulcowego jest ważna. Często o wykończeniu się sprzęgła, decyduje stary płyn. Łożysko rdzewieje wewnętrznie.
Ja odpowiadałem na wpływ płynu na rdzewienie łożyska, utrzymuję swoją wersję, że stary płyn nie może spowodować rdzewienia łożyska oporowego. Zardzewieć może wysprzęglik w środku gdzie pracuje tłok, łożysko jest co prawda zintegrowane ale to oddzielny doczepiony element.etac pisze:może się nie rozumiemy.
To jest przekrój
tam w środku jest płyn hamulcowy, jak dojdzie do uszkodzenia czoła łożyska, bardzo często dochodzi do wycieku.
Jeśli przy ruszaniu szarpie to być może zainteresuje kolegę taki temat od strony Opla:
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości