Profesjonalne podejście do klienta w polskim warsztacie ...
: 6 kwie 2016, o 08:50
Witam ,w poniedziałek odstawiłem samochód do warsztatu ,standard - zmiana opon ,klocki , wymiana tarcz kotwicznych . Następnego dnia zadzwoniono do mnie z informacją że samochód jest do odebrania . Zadowolony poszedłem ( nie mam daleko ) odebrać mojego chrupka , zapłaciłem ,dostałem rachunek szczegółowy ,odpalam samochód i .... brak hamulca ręcznego. Zgłosiłem to do właściciela warsztatu , widać było konsternację w jego zachowaniu ,powiedział że jak tylko zwolni się podnośnik to zaraz to poprawią. Poszedłem do domu ....Po południu dostałem informację : mogę odebrać swojego Lacetti - BEZ SPRAWNEGO HAMULCA RĘCZNEGO !!! - pytam się co się stało ,pani która pracuje w sekretariacie /biurze obsługi klienta chodząc od mechanika do mechanika przekazała mi informację : najprawdopodobniej to ja zerwałem linkę a druga jest już w stanie agonalnym ...tylko że jakby był sprawny hamulec to choć na jednej stronie ale by trzymał , a tutaj było go brak ....
. Nie to jest jednak najgorsze ale info do właściciela że może odebrać samochód niesprawny technicznie .MASAKRA !!!
P.S - proszę omijać warsztat AP-CAR w Łodzi na ul. Odolanowskiej

P.S - proszę omijać warsztat AP-CAR w Łodzi na ul. Odolanowskiej