Strona 1 z 1

Profesjonalne podejście do klienta w polskim warsztacie ...

: 6 kwie 2016, o 08:50
autor: kliszka
Witam ,w poniedziałek odstawiłem samochód do warsztatu ,standard - zmiana opon ,klocki , wymiana tarcz kotwicznych . Następnego dnia zadzwoniono do mnie z informacją że samochód jest do odebrania . Zadowolony poszedłem ( nie mam daleko ) odebrać mojego chrupka , zapłaciłem ,dostałem rachunek szczegółowy ,odpalam samochód i .... brak hamulca ręcznego. Zgłosiłem to do właściciela warsztatu , widać było konsternację w jego zachowaniu ,powiedział że jak tylko zwolni się podnośnik to zaraz to poprawią. Poszedłem do domu ....Po południu dostałem informację : mogę odebrać swojego Lacetti - BEZ SPRAWNEGO HAMULCA RĘCZNEGO !!! - pytam się co się stało ,pani która pracuje w sekretariacie /biurze obsługi klienta chodząc od mechanika do mechanika przekazała mi informację : najprawdopodobniej to ja zerwałem linkę a druga jest już w stanie agonalnym ...tylko że jakby był sprawny hamulec to choć na jednej stronie ale by trzymał , a tutaj było go brak .... :( . Nie to jest jednak najgorsze ale info do właściciela że może odebrać samochód niesprawny technicznie .MASAKRA !!!
P.S - proszę omijać warsztat AP-CAR w Łodzi na ul. Odolanowskiej

Re: Profesjonalne podejście do klienta w polskim warsztacie

: 6 kwie 2016, o 16:37
autor: Sebastian
kliszka, IMHO powinni zadzownić i powiedzieć, że linka jest do wymiany, podać cenę i zapytać czy akceptujesz...

Druga sprawa - trochę Cię nie rozumię, Konrad chciał Ci polecić swojego kolegę mechanika , a Ty nadal kombinujesz z "nowymi" serwisami... Czasem warto pojechać trochę dalej, ale mieć zrobione "jak trzeba".
Ja też jeżdże do mechanika chyba coś ok 30km, dojazd nieciekawy, ale wiem, że mnie nie naciągnie na części i raczej robi dobrze (a że zapomniało mu się wtyczkę od wstecznego wpiąć, czy że po roku dekiel od skrzyni się rozciekł - tutaj może nie spodziewał się braku korka i nie zamówił uszczelki i zrobił na starej, to takie rzeczy się zdarzają, nikt nie jest nieomylny). Choć w okolicy 3km mam ok 8-10 warsztatów, to wolę jechać do niego, bo ceny za przystępne i robi to sam, nie tak jak w jednym dużym warsztacie - prkatykanci...

Re: Profesjonalne podejście do klienta w polskim warsztacie

: 6 kwie 2016, o 19:04
autor: kliszka
Przecież nie będę jechać wymieniać opon 40 km od miejsca zamieszkania....to podstawowa obsługa i nie trzeba do tego nie wiadomo jakiej wiedzy ...na Odolanowską jeżdżę wymieniać opony sezonowo i klocki hamulcowe ,mechanika mam sprawdzonego ,robiłem u niego silnik ...