
Wymiana paska wieloklinowego alternatora
- kliszka
- Profesjonalista
- Posty: 604
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:34
- Reputacja: 0
- Imię: Piotr
- Samochód: Lacetti HB SX
- Silnik:
- Lokalizacja: Łódź
Wymiana paska wieloklinowego alternatora
Witam , jak w temacie , mam już alternator po regeneracji , chcę go zamontować . Myślałem nad zakupem nowego paska wieloklinowego ( GATES 6PK1873 ) i rolki jego napinacza - choć jest to tylko opcja bo zależy to od stanu technicznego obecnego paska i rolki.
Jednak do rzeczy ,czy aby wymienić alternator (oraz jego pasek) trzeba zdemontować pasek rozrządu ?

-
- Bywalec
- Posty: 155
- Rejestracja: 19 sie 2013, o 18:36
- Reputacja: 0
- Imię: Piotrek
- Samochód: Brak
- Silnik: Brak
- Inny samochód: Dacia Logan MCV 12 16V 75KM LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Wymiana paska wieloklinowego alternatora
Nie, nie trzeba demontować paska rozrządu. Wystarczy poluzować napinacz i zdjąć pasek klinowy a następnie wymontować alternator.
06.2012-01.2019 Chevrolet Lacetti 2009 HB. 1.4 16V 95KM LPG. Przebieg 219200
01.2019 -09.2023 Renault Megane III Grandtour 1.6 16V 110KM
09.2023 -08.2024 Skoda Rapid 1.2 12V 75KM LPG
08.2024 - Dacia Logan MCV 1.2 16V 75KM LPG
01.2019 -09.2023 Renault Megane III Grandtour 1.6 16V 110KM
09.2023 -08.2024 Skoda Rapid 1.2 12V 75KM LPG
08.2024 - Dacia Logan MCV 1.2 16V 75KM LPG
- kliszka
- Profesjonalista
- Posty: 604
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:34
- Reputacja: 0
- Imię: Piotr
- Samochód: Lacetti HB SX
- Silnik:
- Lokalizacja: Łódź
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość