Wymiana paska wieloklinowego alternatora

Stuka, puka, kapie, cieknie...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kliszka
Profesjonalista
Posty: 604
Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:34
Reputacja: 0
Imię: Piotr
Samochód: Lacetti HB SX
Silnik:
Lokalizacja: Łódź

Wymiana paska wieloklinowego alternatora

Post autor: kliszka » 5 wrz 2015, o 11:54

Witam , jak w temacie , mam już alternator po regeneracji , chcę go zamontować . Myślałem nad zakupem nowego paska wieloklinowego ( GATES 6PK1873 ) i rolki jego napinacza - choć jest to tylko opcja bo zależy to od stanu technicznego obecnego paska i rolki. :tak: Jednak do rzeczy ,czy aby wymienić alternator (oraz jego pasek) trzeba zdemontować pasek rozrządu ?

Piotr
Bywalec
Posty: 155
Rejestracja: 19 sie 2013, o 18:36
Reputacja: 0
Imię: Piotrek
Samochód: Brak
Silnik: Brak
Inny samochód: Dacia Logan MCV 12 16V 75KM LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Wymiana paska wieloklinowego alternatora

Post autor: Piotr » 5 wrz 2015, o 12:20

Nie, nie trzeba demontować paska rozrządu. Wystarczy poluzować napinacz i zdjąć pasek klinowy a następnie wymontować alternator.
06.2012-01.2019 Chevrolet Lacetti 2009 HB. 1.4 16V 95KM LPG. Przebieg 219200
01.2019 -09.2023 Renault Megane III Grandtour 1.6 16V 110KM
09.2023 -08.2024 Skoda Rapid 1.2 12V 75KM LPG
08.2024 - Dacia Logan MCV 1.2 16V 75KM LPG

Awatar użytkownika
kliszka
Profesjonalista
Posty: 604
Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:34
Reputacja: 0
Imię: Piotr
Samochód: Lacetti HB SX
Silnik:
Lokalizacja: Łódź

Re: Wymiana paska wieloklinowego alternatora

Post autor: kliszka » 5 wrz 2015, o 12:40

THX za info :tak: ....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lacetti/Nubira Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość