Strona 1 z 2

Gwintowane zawieszenie

: 15 maja 2015, o 10:47
autor: N3xT
Witam jak w temacie czy ktoś się orientuje na jakiej bazie nadwozia budowane było zawieszenie ? tzn jaki jest zbliżony model do lacetti o podobnej konstrukcji zawieszenia :)
Poszukuję gwintowanego zawieszenia proszę o pomoc :)

Re: Gwintowane zawieszenie

: 15 maja 2015, o 10:52
autor: konradoo
Jest kilku producentów, bezproblemowo dostępnych. Jednak ceny za komplet oscylują w okolicach 4000zł, nie wiem czy warto.

Re: Gwintowane zawieszenie

: 15 maja 2015, o 10:54
autor: etac
Lacetti nie ma bezpośredniego dawcy jak nowsze auta.

Szukaj po bliźniakach z rynku amerykańskiego i nie tylko jak:
Suzuki Forenza, Suzuki Reno lub wschodni rynek Buick Excelle

Re: Gwintowane zawieszenie

: 15 maja 2015, o 10:58
autor: N3xT
ok, ale panowie może jakieś linki ? :)
jest to 2005r. ...chodzi mi np. czy owy Leon ma bardzo podobną linię auta więc zawieszenie nie jest podobne ?
Proszę pomóżcie... lub jakieś sportowe sprężyny mocno obniżające :)
zakupiłem felgi do laczka et35 jest równiutko z nadkolem 16" 215/40 prezentuje się bosko ale no jest koza z tyłu :/ i chcę to zmienić dodam że auto było sprowadzone z Niemiec i tam już były zamontowane zielone sprężyny :)

Re: Gwintowane zawieszenie

: 15 maja 2015, o 12:49
autor: konradoo
Nie możesz tak myśleć jak blacharze w gnieźnie -> "lacetti htch jest podobny do leona, to przeklepmy na leona, szybciej się sprzeda" całkowicie inne amorki i zawieszenie... więc nic nie podejdzie...
KW - http://kwshop.pl/variant-1/17044-zawies ... ant-1.html

Re: Gwintowane zawieszenie

: 15 maja 2015, o 13:58
autor: XaRaDaS
Konrad, ale to jest komplet, a chyba koledze chodzi tylko o tył ?

Re: Gwintowane zawieszenie

: 15 maja 2015, o 14:20
autor: voody
Sprezyny obnizajace od czasu do czasu pojawiaja sie na alledrogo i ebay, obserwuj.
http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-mts ... 23511.html

Re: Gwintowane zawieszenie

: 16 maja 2015, o 00:10
autor: N3xT
Wiem że nie mogę Ale może Lacetti było konstruowane na bazie innego pojazdu I owe zawieszenie nie kosztuje 4tyś tylko typ tyś zł ;)

Re: Gwintowane zawieszenie

: 16 maja 2015, o 00:19
autor: dessal
Płyta podłogowa z Astry II, tylko rozstaw osi szerszy; ale na polskie dziurawe drogi i wysokie krawężniki, nie zdecydowałbym się na obniżanie, a raczej podwyższanie, posiadam MB W210 w wersji avantgarde obniżony i czasem aż zęby bolą i wątroba wypada przez odbytnicę od jazdy po naszych drogach, czego w MB W124(też jeszcze w moich zasobach) się nie odczuwa bo jest wyższy...

Re: Gwintowane zawieszenie

: 16 maja 2015, o 09:26
autor: konradoo
Niestety amorki i sprężyny są inne niż astra II. Przednie amorki,jeszcze jakieś podobieństwo jest,tak w tyle to nic wspólnego. Lacetti ma rozwiązanie jak japońce-tylny amortyzator asymetryczny,z mocowaniem na łącznik i u góry z trzpieniem.

Re: Gwintowane zawieszenie

: 16 maja 2015, o 10:37
autor: N3xT
Obrazek
tak to wygląda panowie :/ chcę no te 4-5mm zejść w dół :)

Re: Gwintowane zawieszenie

: 16 maja 2015, o 12:55
autor: konradoo
To zdjęcie Twojego lacia??

Re: Gwintowane zawieszenie

: 16 maja 2015, o 13:40
autor: N3xT
tak a co ? :) wiem niepotrzebny retusz ale ...felgi są dość zadbane ;) planuje w tym miesiącu jeszcze je pomalować na biało Ral 9003

Re: Gwintowane zawieszenie

: 16 maja 2015, o 15:19
autor: konradoo
Kiedy możemy się spotkać na ptb :)

Re: Gwintowane zawieszenie

: 18 maja 2015, o 15:04
autor: N3xT
no problem :D do końca maja jeszcze przyciemnię tylne światła ... i białe aluski siądą ;)
Może takie pytanie ... czym pomalować w środku listwy ? ( nie wiem spray lakier ? co się nadaje do plastiku ? i będzie długo trwałe ? )

Re: Gwintowane zawieszenie

: 18 maja 2015, o 15:15
autor: XaRaDaS
Okleić folią moim zdaniem ;)

Re: Gwintowane zawieszenie

: 19 maja 2015, o 13:26
autor: GoLL@B
Albo hydrografika

Re: Gwintowane zawieszenie

: 11 cze 2015, o 08:26
autor: N3xT
Może kogoś to zainteresuje :D
udało mi się skontaktować z firmą która zajmuje się zawieszeniami gwintowanymi :)
zacytuje :

"Witam,

obniżenie max do -7/-8 cm czasami nawet 9/10 zależy kal Pan chce.

W najwyższym setupie jest niżej o -15mm od serii.

każde zawieszenie jest produkowane pod klienta.

Realizacja lotnicza 2,5 tygodnia.

Jest dostępne w 2
wariantach do tego modelu.

SPORT
RACING

Każde zawieszenie posiada 32 stopniowa regulację twardości
Pełną regulację wysokości.
Regulację progresywności


Wersja SPORT do użytku codziennego nie jest przesadnie twarda.

Wersja Racing - posiada grubsze wkłady przez co jest twardsza i posiada łożyska pillowball.


SPORT - 3600 zł
Racing - 3900 zł


Jeżeli by się Pan zapisał na zakup z wysyłką morską na sierpień 2015 :

SPORT : 3000 zł
RACING : 3300 zł

Dodatkowo :

Każdy element który by Pan ewentualnie kiedyś uszkodził można dokupić u nas osobno.
Każdy element który się w przyszłości zużyje również można dokupić co stanowi pełną opiekę serwisową.


Twardość sprężyn którą byśmy przy zakupie ustalili jeżeli byłaby nie trafiona - nie jest problemem.
Wymieniamy sprężyny za darmo na twardsze lub miększe do tygodnia od zamontowania ich a w aucie.

Istnieje również możliwość kupna na raty - Santander.

Gwarancja : 12 miesięcy lub 24 miesiące.

W razie pytań służę pomocą."


cena mnie zaszokowała ...chhyba poczekam "odłożę trochę kasy" :)

Re: Gwintowane zawieszenie

: 11 cze 2015, o 08:42
autor: etac
zwykły amor to 200 zł/szt, wiec dołóż sprężynę i już 400-500 zł za sztuke

Re: Gwintowane zawieszenie

: 11 cze 2015, o 12:23
autor: DaaV
air wychodzi taniej... {:/

Re: Gwintowane zawieszenie

: 11 cze 2015, o 15:46
autor: voody
Ten Racing za 3900 to prawie połowa ceny mojego auta ;)

Re: Gwintowane zawieszenie

: 11 cze 2015, o 16:43
autor: kliszka
Stary ,podziwiam Twoje zaangażowanie i pasję. Myślę jednak że Lacetti to nie model do tuningu... po prostu szkoda kasy . :)

Re: Gwintowane zawieszenie

: 11 cze 2015, o 18:25
autor: XaRaDaS
Kliszka, ja czytałem o projektach przeróbek Lanosów, gdzie były robione fotele w skórze, deska i boczki flokowane, robione swapy, zmieniane zawieszenia itp. Lanos obecnie kosztuje może z 2000, a są ludzie co ładują tysiące w te auta :D Pytanie pozostaje ile chce władować w laczka N3xT i zresztą bym tego nie negował, jego auto, jego pieniądze. Widać, że podchodzi do auta z pasją, a nie tylko jako użytkownik, co to uważa laczka za dupowóz :D

Re: Gwintowane zawieszenie

: 11 cze 2015, o 20:23
autor: kliszka
Nadal tego nie neguję , przemawia przeze mnie zdrowy rozsądek. :) Ja swojego traktuję jak dupowóz :tak: ale z duszą :ok:

Re: Gwintowane zawieszenie

: 11 cze 2015, o 20:45
autor: kemoiz
Kliszka tutaj nie można mówić, że coś jest rozsądne a coś nie. Pasja to pasja. Mój kolega ma 2 samochody (w sumie 3 ale "najnowszy" dopiero się buduje) - Borę jako właśnie dupowóz do którego kupił tylko felgi i obniżył zawieszenie i Golfa II w którego wpakował pewnie z 40 tys. Wartość auta nie ma znaczenia tylko to co chcesz z nim zrobić i czy Cię na to stać.