F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Stuka, puka, kapie, cieknie...
Awatar użytkownika
small3r
Świeżak
Posty: 32
Rejestracja: 23 lut 2024, o 19:19
Reputacja: 1
Imię: Jacek
Samochód: Nubira
Silnik: 1.6
LPG: tak
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Post autor: small3r » 19 kwie 2025, o 19:36

Czołem. Po założeniu większych hebli, apetyt zaczął rosnąć na trochę lepsze przyspieszenie :) W swoim krótkim życiu miałem okazję dokładać turbo do różnych dziwnych samochodów, więc tym razem przyszła kolej na mojego wołka roboczego. Flansza/kryza pod kolektor wydechowy już wycięta i na miejscu.
1745083143038.jpg
Tylko nie wiem czy dobrze zrobiłem bo słyszałem, że zakładają jakieś turbo z Opla Astry J 1.6T. Niby plug and play praktycznie. Kolektor sobie wyspawam sam w razie czego, mam na tą chwilę dwie turbiny do wyboru z mercedesa 2.7 starego oraz 2.5 tdsa bmw. (w razie czego kupie coś innego, to mam na półce po prostu).

Tylko mam do Was pytanie. Bo F16D3 to praktycznie bliźniaczy silnik z lanosowym A16DMS na plastikowej pokrywie. Rożni się sterownikiem z tego co widziałem na razie, oraz tym że ma kolektor ssący plastikowy. Zakupiłem już też kolektor ssący aluminowy z DMSa oraz przepustnicę dużą z jakiegoś 2.0 Daewoo. W porównaniu z seryjną to jest gigant. Chodzi o wtryskiwacze, z czego najlepiej założyć, żeby seryjny sterownik je przyjął bez jakiś resistor boxów? Chce to wystroić na zwykłym DET-cie świniaku. Oczywiście setup ma być soft, czyli 0.3 do 0.5 bara doładowania.

Proszę nie spinajcie się, że coś się opłaca czy nie. Ja to traktuję jak zabawę zamiast chodzenia na dyskoteki :D Większość części mam i zrobię sobie wszystko sam ogólnie.
f16d3 turbo.png
Jeszcze jedno pytanko. Gdzie w J200 jest sterownik silnika, bo pod maską patrzyłem ale nie mogę coś znaleźć. Pozdrawiam! ;)

PS Proszę wypiszcie wszystkie różnice jakie znacie między D3 a DMSem. Coś mi się obiło o uszy że DMS ma natrysk na denko tłoka, D3 już nie. Ktoś to potwierdzi?
PS2 Czy ktoś się orientuje czy ten seryjny sterownik jest programowalny w jakiś sposób? Ktoś próbował coś tam czytać i zmieniać?

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24968
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 300
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Post autor: etac » 19 kwie 2025, o 20:27

Po prawej stronie jest przy skrzynce bezpieczników, a przy takich modyfikacjach łatwiej jest pracować na uniwersalnych, bo to Daewoo raczej będzie ciężkie do mapowania
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

BeKa
Stały bywalec
Posty: 225
Rejestracja: 22 paź 2019, o 14:08
Reputacja: 30
Imię: Bartosz
Samochód: Evanda
Silnik: 2.0 L88
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Post autor: BeKa » 20 kwie 2025, o 00:42

mr140/HV240 można modyfikować zestaw do odczytu/zapisu kosztuje+- 3000 ojro
do czasu jak wychodziły jako daewoo(04/05) J200 1.6 miały otwór na natrysk potem nie wiem
wtryski pewnie jakieś 316 albo coś w tej okolicy będzie trzeba dać.
na swiniaku pewnie trzeba będzie kombinować żeby oryginalne ecu nie sypało błędami masz dwie sondy lambda przecież

Awatar użytkownika
small3r
Świeżak
Posty: 32
Rejestracja: 23 lut 2024, o 19:19
Reputacja: 1
Imię: Jacek
Samochód: Nubira
Silnik: 1.6
LPG: tak
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Re: F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Post autor: small3r » 20 kwie 2025, o 06:27

Poczyta to KTag albo Kess? Bo do tego mam dostęp. Ja mam właśnie rocznik końcówka 2004 jeszcze jako Daewoo Nubira. Będę zrzucał miskę żeby zrobić spływ oleju do turbo to sprawdzę wtedy. Odnośnie wtrysków to bardziej chciałem się dowiedzieć w jakich obudowach szukać i o jakiej rezystancji. Mam jakieś 380cc z Volvo turbo, leżą na półce.
unnamed.png
No właśnie z tą drugą sonda i egrem jest problem. Już mi się check świeci bo mam EGR zaślepiony. A orientujesz się może czy poza samym checkiem i kłuciem w oko to ma jakiś wpływ na dawkę czy działanie silnika? Bo np w vagu 1.8t na me7.5.5 jak odlaczyles wtyczkę od zaworku na evapie to sterownik przestawał kontrolować korekty długo i krótko terminowe. Ciekawe czy ten ma coś podobnego.

PS ten sterownik to jest Siemens czy Delphi? Czy to jakieś koreański twór na bazie któregoś z nich?

BeKa
Stały bywalec
Posty: 225
Rejestracja: 22 paź 2019, o 14:08
Reputacja: 30
Imię: Bartosz
Samochód: Evanda
Silnik: 2.0 L88
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Post autor: BeKa » 20 kwie 2025, o 09:42

sterownik to delphi korea. nie czyta to praktycznie nic poza jakimiś wymysłami ze wschodu np Shirazi II Black
Obrazek
poza checkiem nie powinno nic się dziać
nie wiem jakie miał F16 zmierz rezystancje i dobierz po wielkości
możliwe że coś takiego było
Obrazek
musisz mocno uważać na egt i afr łatwo tłoki i zawory wypalić w tym złomku

Awatar użytkownika
bubu1769
Administrator
Posty: 6869
Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
Reputacja: 457
Imię: Bartłomiej
Samochód: Aveo T250
Silnik: 1.4 101KM
Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Post autor: bubu1769 » 20 kwie 2025, o 10:18

W tych sterownikach lubią urywać się połączenia między gniazdem a płytką.
Pytanie czy nie warto by zainwestować w jakiegoś standalone?

BeKa
Stały bywalec
Posty: 225
Rejestracja: 22 paź 2019, o 14:08
Reputacja: 30
Imię: Bartosz
Samochód: Evanda
Silnik: 2.0 L88
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Post autor: BeKa » 20 kwie 2025, o 13:59

bubu det to koszt +-850 a standa to za emuclasic podajze teraz jest 4000 za blacka juz grubo ponad 5000 do tego ogarnietego kogos co zrobi ci standa... det ogarniesz sam majac szerokopasmówke i egt

edit cos mi się przypomniało
zmienic trzeba tez na wydajniejsza pompe paliwa seryjna poddaje sie przy 150-170hp

Awatar użytkownika
small3r
Świeżak
Posty: 32
Rejestracja: 23 lut 2024, o 19:19
Reputacja: 1
Imię: Jacek
Samochód: Nubira
Silnik: 1.6
LPG: tak
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Re: F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Post autor: small3r » 20 kwie 2025, o 17:04

BeKa pisze:
20 kwie 2025, o 09:42
sterownik to delphi korea. nie czyta to praktycznie nic poza jakimiś wymysłami ze wschodu np Shirazi II Black
Właśnie cały motyw polega na tym, że widzę że u mnie jest całkowicie inny sterownik. Tzn wyglądowo, to nie ten taki oplowski, tylko jakaś hydra siemnsa, mówią na to KEMSCO. Kolega etac miał rację, że tam jest koło akumulatora, a ja głupek pomyślałem na pierwszy rzut oka że to od gazu.
ecu_nubirajpg.jpg
BeKa pisze:
20 kwie 2025, o 13:59
bubu det to koszt +-850 a standa to za emuclasic podajze teraz jest 4000 za blacka juz grubo ponad 5000 do tego ogarnietego kogos co zrobi ci standa... det ogarniesz sam majac szerokopasmówke i egt
To ma być śmieć projekt za parę groszy, myślałem o RusEFI, Easy ECU, albo tym sterowniku od Zgrywus garage. Tylko powiem tak, miałem już parę autek na standalonie.... Dla mnie to była wieczna udręka. Zmieniła się temperatura, już jakieś korekty, jakaś tam mapa niedopracowana do końca... Wolę mniejsze możliwości, ale niech ten seryjny sterownik jakotako zapewnia tą stabilność, to tak z doświadczenia. Może w tym przypadku będzie inaczej. DET mi został od klienta, mogę odkupić za 400zł, to myślę, że i tak będzie najdroższa część w tym "projekciku śmietniku". EGT mam jakieś, i mam też z innovate szerkopasmówkę, to wrzucę coś w wydech na strojenie. Doleje się mu te bezpieczne 11-11.5:1.
Te cewki oryginalne wytrzymują? Bo gdzieś widziałem, że wrzucali fajkocewki z TFSI chyba.

Dzięki za info o pompie, wrzucę coś wydajniejszego. Z Audi S3 leży jakiś śmietniczek, może go tam jakoś na opaski przytwierdzę.

BeKa
Stały bywalec
Posty: 225
Rejestracja: 22 paź 2019, o 14:08
Reputacja: 30
Imię: Bartosz
Samochód: Evanda
Silnik: 2.0 L88
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Post autor: BeKa » 20 kwie 2025, o 20:33

ten ecu to mi wygląda na SIRIUS D4 ???? musi to potwierdzić ktoś bardziej ogarnięty ja wdziałem tylko siriusa z leganzy 2.2 i wyglądał inaczej. jesli to sirius to nie wierm jak się zachowa z detem.

Awatar użytkownika
bubu1769
Administrator
Posty: 6869
Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
Reputacja: 457
Imię: Bartłomiej
Samochód: Aveo T250
Silnik: 1.4 101KM
Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Post autor: bubu1769 » 20 kwie 2025, o 20:45

To jest SIRIUS D42.

Awatar użytkownika
small3r
Świeżak
Posty: 32
Rejestracja: 23 lut 2024, o 19:19
Reputacja: 1
Imię: Jacek
Samochód: Nubira
Silnik: 1.6
LPG: tak
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Re: F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Post autor: small3r » 20 kwie 2025, o 21:16

Czyli po szybkim researchu widzę, że bez problemu ogarnę to KTagiem na benchu. Pasuje temat. Tylko pytanie czy gdzieś znajdę jakąś opisówkę do tego sterownika żeby wywalić tą drugą sondę i egra :D :D

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24968
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 300
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Post autor: etac » 21 kwie 2025, o 12:24

na ali są programy do tego, a opisówki raczej na krajowych forach nie znajdziesz.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

BeKa
Stały bywalec
Posty: 225
Rejestracja: 22 paź 2019, o 14:08
Reputacja: 30
Imię: Bartosz
Samochód: Evanda
Silnik: 2.0 L88
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Post autor: BeKa » 21 kwie 2025, o 12:33

tutaj nie znajdziesz tego. szukaj po specjalistycznych forach za południowo wschodnią granica jeśli autorzy jeszcze żyją...

Awatar użytkownika
Sebastian
Moderator
Posty: 4008
Rejestracja: 12 sie 2013, o 22:45
Reputacja: 51
Imię: Sebastian
Samochód: 2x Lacetti 1.4&1.6
Silnik:
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Re: F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Post autor: Sebastian » 22 kwie 2025, o 20:13

Sterownik można delikatnie przerabiać i wgrywać nowy soft za pomocą galetto :D
Ruscy mają dość opanowane, ale pod względem zwiększania mocy, dezaktywacji EGR, itp.
Serwisowanie, naprawa, montaż: klimatyzacji, wentylacji, systemów ogrzewania - kontakt PW.

Awatar użytkownika
small3r
Świeżak
Posty: 32
Rejestracja: 23 lut 2024, o 19:19
Reputacja: 1
Imię: Jacek
Samochód: Nubira
Silnik: 1.6
LPG: tak
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Re: F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Post autor: small3r » 22 kwie 2025, o 21:41

Dzisiaj wyciągnąłem z otchłani magazynu kolektor ssący aluminiowy z DMSa, przepustnice i parę innych gadżetów. Jakie było moje zdziwienie, że w kolektorze z DMSa nie ma miejsca do montażu wtryskiwaczy... Szybki skan google, faktycznie, głowica z DMSa jest inna i ma miejsce na wtryskiwacze zintegrowane jakby w podstawie flanszy. I tutaj kolejne pytanie do znawców. Na rękę byłoby mi kupić głowicę, zrobić ją na gotowo, a potem w jeden dzień założyć z przekładką i wiśta wio. Czy głowica z DMSa, podejdzie do D3? Ktoś coś? proszę :)

29161280.jpg
29161474.jpg

Uszczelki mają różne numery, natomiast obróciłem sobie w Paincie :P i niby wszystko się pokrywa. Mówimy o D3 do 2006r. bo potem widać że inaczej kanał olejowy jest.

29161475.jpeg

BeKa
Stały bywalec
Posty: 225
Rejestracja: 22 paź 2019, o 14:08
Reputacja: 30
Imię: Bartosz
Samochód: Evanda
Silnik: 2.0 L88
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Post autor: BeKa » 23 kwie 2025, o 00:21

będziesz pierwszym co to zrobi :D tylko a16 ma inne wtryski/listwe wtryskowa więc

Awatar użytkownika
small3r
Świeżak
Posty: 32
Rejestracja: 23 lut 2024, o 19:19
Reputacja: 1
Imię: Jacek
Samochód: Nubira
Silnik: 1.6
LPG: tak
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Re: F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Post autor: small3r » 23 kwie 2025, o 21:18

Dzisiaj pierwsza próba z flanszą oraz porównywanie uszczelek. Znowu się rozjaśniło parę rzeczy. Turbo z Merca co miałem na półce odpada. Nawet jakbym ściął kliny na muszli i obrócił samą CHRA-e to nie ma opcji żeby podeszła. Zostaje wygrzebać Garretta z TDSa jeszcze na próbę.
IMG_20250423_160342.jpg
Na zdjęciu porównanie uszczelki oem z uszczelką z Astry J 1.6T 180KM.
IMG_20250423_144044.jpg
IMG_20250423_160523.jpg
IMG_20250423_160517.jpg
Otwory się pokrywają prawie idealnie, delikatnie większe kanały są, ale myślę że coś by się zaradziło na to, delikatnie są też dolne przesunięte w dół. Ale może jakieś fasolki, coś pomyślę. Niby DMSy jeżdżą z tym turbo i jakoś to dopasowali.
1.6Tborg.jpg

1. Kolejny temat jest taki, że nigdzie nie mogę znaleźć głowicy A16DMS, wszyscy sprzedawcy chcą całe silniki sprzedać. I w związku z tym moje pytanie. Czy głowica z A15 różni się jakoś (coś chyba widziałem że z EGRem ale to mam gdzieś akurat) ?? Bo z A15 są jeszcze jakieś do kupienia... Ewentualnie może ktoś ma z forum na opył?

2. Kolejne pytanie. Zacząłem porównywać dzisiaj przepustnice... No i widzę, że to jest kosmos, duża różnica między DMSem, a D3. Ma ktoś pinout tej dużej wtyczki z D3?

3. Próbowałem dzisiaj się połączyć w inne sterowniki niż silnik. Mam kabel VAG KKL/Fiat ECU Scan, ten niebieski z przełącznikiem. Ściągnąłem sobie i tego chevi explorera i parę innych. W silnik i w ABS spoko. Ale za chiny nie mogę się połączyć z Airbagami. Jest na to jakiś sposób? OPcom się połączy? Bo mam też w sumie.
IMG_20250423_203501.jpg

Awatar użytkownika
bubu1769
Administrator
Posty: 6869
Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
Reputacja: 457
Imię: Bartłomiej
Samochód: Aveo T250
Silnik: 1.4 101KM
Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Post autor: bubu1769 » 23 kwie 2025, o 21:33

2. Chodzi co pinout oryginalnej przepustnicy?
j6b15016a.png
3. A przełączyłeś interfejs na pin 3, bo w Nubirze to na nim są poduszki?
j7b15020.png

BeKa
Stały bywalec
Posty: 225
Rejestracja: 22 paź 2019, o 14:08
Reputacja: 30
Imię: Bartosz
Samochód: Evanda
Silnik: 2.0 L88
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Post autor: BeKa » 24 kwie 2025, o 14:42

https://ovoko.pl/czesci-samochodowe/ole ... 9QQAvD_BwE


z tego co pamiętniej to 1.5 i 1.6 16v to maja tak sama głowica różnią się ecu(niebieskie wtyczki vs czerowno-białe) i czujnikami spalania stukowego

Awatar użytkownika
small3r
Świeżak
Posty: 32
Rejestracja: 23 lut 2024, o 19:19
Reputacja: 1
Imię: Jacek
Samochód: Nubira
Silnik: 1.6
LPG: tak
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Re: F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Post autor: small3r » 24 kwie 2025, o 19:58

BeKa pisze:
24 kwie 2025, o 14:42
https://ovoko.pl/czesci-samochodowe/ole ... 9QQAvD_BwE


z tego co pamiętniej to 1.5 i 1.6 16v to maja tak sama głowica różnią się ecu(niebieskie wtyczki vs czerowno-białe) i czujnikami spalania stukowego


To widziałem, tylko dostawa ponad 600zł z hiszpanii... To wole całego lanosa za 1500zł kupić. Dobra, w poniedziałek będzie turbo z A16LET. Już wiem co trzeba zrobić żeby pasowało. Wtryski w obudowie EVO1, i może się uda przerobić DMS-owy kolektor pod D3 głowicę. Po prostu zrobię tulejki na listwę i mocowanie. Mam TIGa to sobie ogarnę bez problemu.
bubu1769
Dzięki za schematy.

Awatar użytkownika
small3r
Świeżak
Posty: 32
Rejestracja: 23 lut 2024, o 19:19
Reputacja: 1
Imię: Jacek
Samochód: Nubira
Silnik: 1.6
LPG: tak
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Re: F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Post autor: small3r » 5 maja 2025, o 22:35

IMG_20250505_223344.jpg
Jutro obszerniejsza relacja będzie z moich prac. Odpaliłem spawarkę i poczyniłem trochę dolotu do mojego DaEvo :P

Awatar użytkownika
small3r
Świeżak
Posty: 32
Rejestracja: 23 lut 2024, o 19:19
Reputacja: 1
Imię: Jacek
Samochód: Nubira
Silnik: 1.6
LPG: tak
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Re: F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Post autor: small3r » 6 maja 2025, o 12:29

Najpierw porównanie przepustnic, od góry Nubira D3, DMS 1.6, jakieś daewoo 2.0.
IMG_20250505_151558.jpg
IMG_20250505_151712.jpg
Jakieś Daewoo 2.0
IMG_20250505_151639.jpg
DMS 1.6
IMG_20250505_151628.jpg
Nubira F16.
IMG_20250505_151616.jpg

Kolektor do przerobienia z DMSa i do wywalenia zmienna długość kolektora, zwiększy się pojemność kolektora, tylko najpierw musze go dopasować pod F16.
IMG_20250505_152051.jpg
IMG_20250505_152029.jpg
IMG_20250505_152021.jpg
Przepustnica od D3 powinna podejść razie czegos, po lekkim popieszczeniu :)
IMG_20250505_152319.jpg
Smieci co zostały z nubirki, pare kolanek z kwasu co mi gdzieś tam w śmieciach leżały, plus gotowa rura do intercoolera, która zostanie przerobiona pod turbo, bo na razie jest 2.5cala przechodzące w 3 cale i na końcu jest zrobione CAI z kratki od zderzaka. Zakończone filtrem typu HKS grzybek gąbka.
IMG_20250505_152524.jpg

Awatar użytkownika
small3r
Świeżak
Posty: 32
Rejestracja: 23 lut 2024, o 19:19
Reputacja: 1
Imię: Jacek
Samochód: Nubira
Silnik: 1.6
LPG: tak
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Re: F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Post autor: small3r » 6 maja 2025, o 12:31

Nie mogłem dodać więcej załączników, więc kolejny post chociaż z fotkami.
IMG_20250505_160226.jpg
IMG_20250505_185138.jpg
IMG_20250505_185145.jpg

Awatar użytkownika
skull
Stały bywalec
Posty: 248
Rejestracja: 5 gru 2016, o 15:04
Reputacja: 41
Imię: Michał
Samochód: Chevrolet Lacetti SW
Silnik: F16D3
LPG: BRC SQ24
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Re: F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Post autor: skull » 6 maja 2025, o 13:50

Obrazek

Awatar użytkownika
small3r
Świeżak
Posty: 32
Rejestracja: 23 lut 2024, o 19:19
Reputacja: 1
Imię: Jacek
Samochód: Nubira
Silnik: 1.6
LPG: tak
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Re: F16D3 Turbo - próba uturbienia woła roboczego.

Post autor: small3r » 15 maja 2025, o 16:36

Turbo z LETa przyszło uszkodzone i zostało oddane, natomiast w międzyczasie dorwałem TD04 które już raz montowałem do silnika 1.8 wolnossącego i wypluło prawie 200 koni, więc do mojej aplikacji będzie idealne. Taki brzydal za równowartość dobrej flaszki koleżanki mulatki :lol: :lol:
IMG_20250515_103041.jpg
Trochę ją odszczurzyłem, w kolor nadwozia prawie że :P :P Piaskuje się gorąca strona, jak skończę składać ją to od razu spawam kolektor. Zobaczymy jak to będzie gwizdało :)
IMG_20250515_162826.jpg
IMG_20250515_162817.jpg

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lacetti/Nubira Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości