
Tylko nie wiem czy dobrze zrobiłem bo słyszałem, że zakładają jakieś turbo z Opla Astry J 1.6T. Niby plug and play praktycznie. Kolektor sobie wyspawam sam w razie czego, mam na tą chwilę dwie turbiny do wyboru z mercedesa 2.7 starego oraz 2.5 tdsa bmw. (w razie czego kupie coś innego, to mam na półce po prostu).
Tylko mam do Was pytanie. Bo F16D3 to praktycznie bliźniaczy silnik z lanosowym A16DMS na plastikowej pokrywie. Rożni się sterownikiem z tego co widziałem na razie, oraz tym że ma kolektor ssący plastikowy. Zakupiłem już też kolektor ssący aluminowy z DMSa oraz przepustnicę dużą z jakiegoś 2.0 Daewoo. W porównaniu z seryjną to jest gigant. Chodzi o wtryskiwacze, z czego najlepiej założyć, żeby seryjny sterownik je przyjął bez jakiś resistor boxów? Chce to wystroić na zwykłym DET-cie świniaku. Oczywiście setup ma być soft, czyli 0.3 do 0.5 bara doładowania.
Proszę nie spinajcie się, że coś się opłaca czy nie. Ja to traktuję jak zabawę zamiast chodzenia na dyskoteki

Jeszcze jedno pytanko. Gdzie w J200 jest sterownik silnika, bo pod maską patrzyłem ale nie mogę coś znaleźć. Pozdrawiam!

PS Proszę wypiszcie wszystkie różnice jakie znacie między D3 a DMSem. Coś mi się obiło o uszy że DMS ma natrysk na denko tłoka, D3 już nie. Ktoś to potwierdzi?
PS2 Czy ktoś się orientuje czy ten seryjny sterownik jest programowalny w jakiś sposób? Ktoś próbował coś tam czytać i zmieniać?