Średnica przewodu

Stuka, puka, kapie, cieknie...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kliszka
Profesjonalista
Posty: 604
Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:34
Reputacja: 0
Imię: Piotr
Samochód: Lacetti HB SX
Silnik:
Lokalizacja: Łódź

Średnica przewodu

Post autor: kliszka » 27 paź 2014, o 18:16

Witam , jaka jest średnica przewodu paliwowego w Lacetti HB 2005r ? lub inaczej jaki mam zakupić zaworek zwrotny paliwa: 8,10 czy 12 mm?

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24970
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 300
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Średnica przewodu

Post autor: etac » 27 paź 2014, o 20:04

A gdzie ty chcesz ten zaworek założyc? Oryginalnie zaworek jest w pompie paliwa, a zaworek dodatkowy ma sens jak jest załozony blisko zbiornika, a tam nie kojarze jakies puste złacze. :zastanawiasie:
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

GoLL@B
Profesjonalista
Posty: 585
Rejestracja: 18 sie 2014, o 19:06
Reputacja: 1
Imię: Krzysiek
Samochód: Daewoo Lacetti
Silnik:
Lokalizacja: W-w/Dz-n
Kontakt:

Re: Średnica przewodu

Post autor: GoLL@B » 2 lis 2014, o 11:05

Ciężko będzie Ci go założyć. Musiałoby się to wiązać z przecięciem przewodu paliwowego, a te z kolei są bardzo sztywne (twardością przypominają bardziej twardy plastik jak gumę).

Jak już faktycznie chciałbyś to zrobić, musiałbyś wymienić kawałek przewodu np. od pompy do filtra na gumowy, gdzieś pomiędzy wrzucić zaworek i jeszcze w jakiś cwany sposób zarobić z powrotem gniazdo do przyłączenia filtra (albo jakoś połączyć 2 przewody).

Moim zdaniem za dużo zabawy. Ale pytanie, czy na pewno potrzebny Ci zaworek? Też miałem ten dylemat, czy gdzieś mi już paliwo nie ucieka. Jak masz LPG (choć z profilu tego nie widać), to przyjrzyj się najpierw regulacji.

Awatar użytkownika
kliszka
Profesjonalista
Posty: 604
Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:34
Reputacja: 0
Imię: Piotr
Samochód: Lacetti HB SX
Silnik:
Lokalizacja: Łódź

Re: Średnica przewodu

Post autor: kliszka » 2 lis 2014, o 11:49

Stary co miałeś na myśli pisząc : przyjrzyj się regulacji :zastanawiasie:

Awatar użytkownika
XaRaDaS
Zasłużony dla forum
Posty: 7705
Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
Reputacja: 9
Imię: Andrzej
Samochód: Orlando LTZ
Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
Lokalizacja: WX
Kontakt:

Re: Średnica przewodu

Post autor: XaRaDaS » 2 lis 2014, o 13:54

Ale przecież to pompa załatwia zaworkowanie, ja tam nic bym nie kombinował z przewodami, jak mało paliwa to przekręcić 2 razy kluczyk i pompka dobije paliwo. W laczku nie słychać jej, ale w lanosie wyraźnie było słychać pompę jak po przekręceniu kluczyka pompuje paliwo. Było tam charakterystyczne bzyknięcie.
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...

GoLL@B
Profesjonalista
Posty: 585
Rejestracja: 18 sie 2014, o 19:06
Reputacja: 1
Imię: Krzysiek
Samochód: Daewoo Lacetti
Silnik:
Lokalizacja: W-w/Dz-n
Kontakt:

Re: Średnica przewodu

Post autor: GoLL@B » 2 lis 2014, o 21:49

kliszka pisze:Stary co miałeś na myśli pisząc : przyjrzyj się regulacji :zastanawiasie:
U mnie to wyglądało tak, gdy pierwszy komplet wtryskiwaczy kończył już swój żywot, to chyba gdzieś się nie domykały i puszczały gaz do kolektora, to bardzo ciężko odpalał. Oddałem do regeneracji i na 35tyś km pomogło.

Po 35tyś, przed wymianą na nowe wyglądało to nieco inaczej, jakby nie dochodziło paliwo podczas odpalania i długo kręcił. Wystarczyło odpiąć klemę na 15min, po czym na pewien czas pomagało (aż gaz znów rozjechał mapę w komputerze benzynowym).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lacetti/Nubira Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości