Ubywa płynu chłodniczego
-
- Świeżak
- Posty: 25
- Rejestracja: 3 maja 2020, o 13:57
- Reputacja: 0
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.6
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Ubywa płynu chłodniczego
Witam,
lacetti 1.6 pb/ lpg następujące objawy:
- ubytek płynu chłodniczego, głównie na trasie, ok 1l na 100km
- chłodnica wymieniona na nową, przewody wszystkie suche
- wysokie ciśnienie w układzie chłodniczym, po odkręceniu korka bardzo głośne syczenie, poziom płynu wzrasta wtedy znacząco
- strzelanie pod maską, podejrzewam że jeden z węży układu puszcza, zbyt wysokie ciśnienie szuka ujścia
ktoś coś ? znalazłem w necie gościa który miał podobne objawy i po wymianie chłodniczki egr temat zamknięty, ale w wersji 1.6 pb chyba nie ma chłodniczki...
ktoś coś?
dzięki z góry!
lacetti 1.6 pb/ lpg następujące objawy:
- ubytek płynu chłodniczego, głównie na trasie, ok 1l na 100km
- chłodnica wymieniona na nową, przewody wszystkie suche
- wysokie ciśnienie w układzie chłodniczym, po odkręceniu korka bardzo głośne syczenie, poziom płynu wzrasta wtedy znacząco
- strzelanie pod maską, podejrzewam że jeden z węży układu puszcza, zbyt wysokie ciśnienie szuka ujścia
ktoś coś ? znalazłem w necie gościa który miał podobne objawy i po wymianie chłodniczki egr temat zamknięty, ale w wersji 1.6 pb chyba nie ma chłodniczki...
ktoś coś?
dzięki z góry!
- Arbi
- Wymiatacz
- Posty: 1097
- Rejestracja: 14 kwie 2019, o 21:51
- Reputacja: 33
- Imię: Albert
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.5 24V, 156KM, benz.+LPG
- LPG: Vialle LPE-7 (LPi)
- Lokalizacja: Skulsk
- Kontakt:
-
- Świeżak
- Posty: 25
- Rejestracja: 3 maja 2020, o 13:57
- Reputacja: 0
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.6
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Ubywa płynu chłodniczego
skąd ta diagnoza że upg? tester pokazuje tylko tyle że jest co2 w układzie, które właśnie może się dostać np. przez chłodniczkę egr.
- Arbi
- Wymiatacz
- Posty: 1097
- Rejestracja: 14 kwie 2019, o 21:51
- Reputacja: 33
- Imię: Albert
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.5 24V, 156KM, benz.+LPG
- LPG: Vialle LPE-7 (LPi)
- Lokalizacja: Skulsk
- Kontakt:
-
- Świeżak
- Posty: 25
- Rejestracja: 3 maja 2020, o 13:57
- Reputacja: 0
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.6
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Ubywa płynu chłodniczego
no ale może być jeszcze instalacja lpg nieszczelna, np membrana etc. Nie wypisujmy na forach "upg" jako rozwiązanie wszystkich problemów, tym bardziej że nie ma mieszania się płynu chłodniczego z olejem w moim przypadku.
- zzzz
- Wymiatacz
- Posty: 1579
- Rejestracja: 3 gru 2013, o 17:50
- Reputacja: 32
- Imię: Zbyszek
- Samochód: Cruze HB LT+
- Silnik: 1.8
- LPG: BRC
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Ubywa płynu chłodniczego
Przy nieszczelności w instalacji lpg nie byłoby co² w płynie...
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 5807
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 344
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Ubywa płynu chłodniczego
Objawy wskazują typowo na UPG ale dla pewności trzeba by zrobić test.
UPG może paść na różne sposoby i nie zawsze skutkuje to mieszaniem się oleju z płynem chłodniczym.
Przy uszkodzonym parowniku czuł byś w płynie że jest gaz.
UPG może paść na różne sposoby i nie zawsze skutkuje to mieszaniem się oleju z płynem chłodniczym.
Przy uszkodzonym parowniku czuł byś w płynie że jest gaz.
- Arbi
- Wymiatacz
- Posty: 1097
- Rejestracja: 14 kwie 2019, o 21:51
- Reputacja: 33
- Imię: Albert
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.5 24V, 156KM, benz.+LPG
- LPG: Vialle LPE-7 (LPi)
- Lokalizacja: Skulsk
- Kontakt:
Re: Ubywa płynu chłodniczego
Nie musi się mieszać z olejem. Objawy typowe dla upg. Pytałeś co to może być, więc Ci odpowiedziałem.
-
- Fachman
- Posty: 3058
- Rejestracja: 28 lis 2017, o 19:24
- Reputacja: 41
- Imię: Krzysztof
- Samochód: NUBIRA /Lacetti
- Silnik: 1.8 F18D3 121KM
- LPG: Tech
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Ubywa płynu chłodniczego
Latarka w rękę i w nocy popatrzeć gdzie paruje . Może uda się wypatrzeć wyciek .
VIN >KL1NF35BJ6K335315
- papieju
- Wymiatacz
- Posty: 1921
- Rejestracja: 28 sty 2018, o 15:18
- Reputacja: 47
- Imię: Marcin
- Samochód: Nubira kombi 1.8 LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Włoszczowa
- Kontakt:
Re: Ubywa płynu chłodniczego
Gdyby nawet membrana pękła i gaz dostawał się do układu chłodzenia to nie tłumaczy to ubytków płynu przy braku śladów wycieków. Litr na setkę to bardzo dużo, nie odparuje, musi albo się lać albo spalać
-
- Fachman
- Posty: 3058
- Rejestracja: 28 lis 2017, o 19:24
- Reputacja: 41
- Imię: Krzysztof
- Samochód: NUBIRA /Lacetti
- Silnik: 1.8 F18D3 121KM
- LPG: Tech
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Ubywa płynu chłodniczego
A jaki dymek masz z rurki wydechowej? Bo jak tyle płynu brak w układzie , to musi dymić na biało. No chyba , że masz delikatnie pęknięty blok i płyn na gorącym szybko odparowuje . Ten sam objaw występuje , przy bardzo małym przerwaniu uszczelki pod głowicą , gdzie płyn też szybko ucieka i ciężko go wybadać. Pocieszę cię , też dolewam od czasu do czasu , bo mam lpg . I proszę mnie tu nie imputować koledzy. , bo wy też dolewacie tylko się nie chwalicie . Bo przy lpg , płyn też paruje.
Pożycz sobie pompkę z manometrem i korkiem od ziorniczka . Napompuj układ ok. 2 bar i zaraz będziesz wiedział gdzie masz wyciek . Proste , jak pęczek drutu kolczastego w kieszeni
P.S. Już to kiedyś pisałem u nas na forum lpg Skleroza pocovidowa
Pożycz sobie pompkę z manometrem i korkiem od ziorniczka . Napompuj układ ok. 2 bar i zaraz będziesz wiedział gdzie masz wyciek . Proste , jak pęczek drutu kolczastego w kieszeni
P.S. Już to kiedyś pisałem u nas na forum lpg Skleroza pocovidowa
Ostatnio zmieniony 5 paź 2021, o 21:54 przez krzych1b, łącznie zmieniany 2 razy.
VIN >KL1NF35BJ6K335315
-
- Specjalista
- Posty: 394
- Rejestracja: 26 lut 2019, o 23:32
- Reputacja: 30
- Imię: Darek
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.4 B+G
- LPG: Landi Renzo Omegas
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Ubywa płynu chłodniczego
A tak wgl to czemu ta chłodnica była wymieniona?
-
- Aktywny
- Posty: 77
- Rejestracja: 19 mar 2019, o 20:27
- Reputacja: 5
- Imię: Wojciech
- Samochód: Nubira
- Silnik: F18d3 121
- LPG: Stag 300
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Ubywa płynu chłodniczego
po 1 zacznij od wymiany korka w zbiorniczku wyrównawczym - kosztuje frytki bo jakieś 4.90 ale w korku jest zaworek ciśnieniowy który upuszcza gdy jest nadmiar płynu.
Nie ma co się bulwersować tak jak przedmówcy wspomnieli może być UPG która nie zawsze objawia się mieszaniem oleju w wodzie. może tez zaciągać płyn do komory spalania.
Sprawdź czy nie masz czasem mokrych dywaników przy nagrzewnicy - może tu jest nieszczelność - miałem taki przypadek w corsie - ubywało płynu dość dużo ale nikt nie znalazł przyczyny dopóki nie dotknęli dywanika pod konsolą.
Jeśli natomiast to się nie sprawdzi a test na CO wyjdzie negatywny - oby- to proponuje sprawdzić układ pod ciśnieniem i wtedy patrząc na manometr jeśli ucieka ciśnienie szukać wycieku.
Potwierdzam f16d3 nie ma chłodniczki oleju.
Nie ma co się bulwersować tak jak przedmówcy wspomnieli może być UPG która nie zawsze objawia się mieszaniem oleju w wodzie. może tez zaciągać płyn do komory spalania.
Sprawdź czy nie masz czasem mokrych dywaników przy nagrzewnicy - może tu jest nieszczelność - miałem taki przypadek w corsie - ubywało płynu dość dużo ale nikt nie znalazł przyczyny dopóki nie dotknęli dywanika pod konsolą.
Jeśli natomiast to się nie sprawdzi a test na CO wyjdzie negatywny - oby- to proponuje sprawdzić układ pod ciśnieniem i wtedy patrząc na manometr jeśli ucieka ciśnienie szukać wycieku.
Potwierdzam f16d3 nie ma chłodniczki oleju.
Nigdy nie wiesz co zrobi świr
-
- Fachman
- Posty: 3058
- Rejestracja: 28 lis 2017, o 19:24
- Reputacja: 41
- Imię: Krzysztof
- Samochód: NUBIRA /Lacetti
- Silnik: 1.8 F18D3 121KM
- LPG: Tech
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Ubywa płynu chłodniczego
Albo ten internet jest za szybki , albo ja za wolno piszę .
VIN >KL1NF35BJ6K335315
-
- Świeżak
- Posty: 25
- Rejestracja: 3 maja 2020, o 13:57
- Reputacja: 0
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.6
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Ubywa płynu chłodniczego
odpowiadam wszystkim zbiorczo:
1. Wymiana chłodnicy była ze względu na pęknięcia obudowy, troszeczkę kapało.
2. Korek i zbiorniczek wymieniony.
3. Dymu specjalnie nie ma, raczej normalnie.
4. Po plamie widzę że gdzieś pod silnikiem musi kapać, bardziej po środku niż od strony zbiorniczka.
5. Zrobiłem test, wyszły spaliny, ale mechanik powiedział mi że to nie jest jednoznaczne i żebym do gazownika jeszcze oddał na sprawdzenie, zanim zdecyduje czy robić głowicę czy nie.
6. Widziałem na forum post dot. chevroleta orlando, identyczne objawy, niestety bez odpowiedzi końcowej, wysłałem do tego kolegi wiadomość prywatną.
7. Mam niedługo termin u gazownika, jak się wyjaśni to dam znać.
dzięki wszystkim za pomoc, pozdrawiam
1. Wymiana chłodnicy była ze względu na pęknięcia obudowy, troszeczkę kapało.
2. Korek i zbiorniczek wymieniony.
3. Dymu specjalnie nie ma, raczej normalnie.
4. Po plamie widzę że gdzieś pod silnikiem musi kapać, bardziej po środku niż od strony zbiorniczka.
5. Zrobiłem test, wyszły spaliny, ale mechanik powiedział mi że to nie jest jednoznaczne i żebym do gazownika jeszcze oddał na sprawdzenie, zanim zdecyduje czy robić głowicę czy nie.
6. Widziałem na forum post dot. chevroleta orlando, identyczne objawy, niestety bez odpowiedzi końcowej, wysłałem do tego kolegi wiadomość prywatną.
7. Mam niedługo termin u gazownika, jak się wyjaśni to dam znać.
dzięki wszystkim za pomoc, pozdrawiam
-
- Fachman
- Posty: 3058
- Rejestracja: 28 lis 2017, o 19:24
- Reputacja: 41
- Imię: Krzysztof
- Samochód: NUBIRA /Lacetti
- Silnik: 1.8 F18D3 121KM
- LPG: Tech
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Ubywa płynu chłodniczego
Zrób najpierw test ciśnieniowy Mechanik musi mieć taką pompkę .
VIN >KL1NF35BJ6K335315
- Arbi
- Wymiatacz
- Posty: 1097
- Rejestracja: 14 kwie 2019, o 21:51
- Reputacja: 33
- Imię: Albert
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.5 24V, 156KM, benz.+LPG
- LPG: Vialle LPE-7 (LPi)
- Lokalizacja: Skulsk
- Kontakt:
Re: Ubywa płynu chłodniczego
Po tym wszystkim ja bym się nie łudził, że to jakaś pierdoła. Dla mnie ewidentnie UPG, albo blok silnika (nawet bardziej bym się skłaniał ku temu) i dmucha spaliny w układ, bo niby skąd takie ciśnienie w układzie? Tym bardziej, że test wyszedł pozytywny. Wiem, że to ciężko zaakceptować, bo wiąże się z dużymi kosztami, ale na to nic nie poradzisz. Miałem kiedyś starą Hondę Civic z LPG, też waliło spaliny do układu i sam cudowałem z korkami itp. ale niestety nic to nie dało. W początkowym etapie też nie było dymu, a tylko ciśnienie w układzie i wyrzucało płyn zbiorniczkiem. Jeździłem tak jakiś czas i później było tylko gorzej. Do dzisiaj nie wiem, czy był to blok czy uszczelka, bo kupiłem drugi silnik za 600zł i go przełożyłem. Chciałem zrobić sekcje temu pierwszemu, ale brakło mi czasu i zarówno silnik jak i Honda poszły po półtora roku na złom. Zastanawia mnie tylko o jakiej plamie piszesz, bo na początku mówiłeś, że wszędzie sucho?
-
- Aktywny
- Posty: 77
- Rejestracja: 19 mar 2019, o 20:27
- Reputacja: 5
- Imię: Wojciech
- Samochód: Nubira
- Silnik: F18d3 121
- LPG: Stag 300
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Ubywa płynu chłodniczego
Ten temat zapieprza jak inflacja w Polsce
Nigdy nie wiesz co zrobi świr
- papieju
- Wymiatacz
- Posty: 1921
- Rejestracja: 28 sty 2018, o 15:18
- Reputacja: 47
- Imię: Marcin
- Samochód: Nubira kombi 1.8 LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Włoszczowa
- Kontakt:
Re: Ubywa płynu chłodniczego
Spaliny w układzie nie są jednoznaczne? Zmień mechanika
-
- Świeżak
- Posty: 25
- Rejestracja: 3 maja 2020, o 13:57
- Reputacja: 0
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.6
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Ubywa płynu chłodniczego
Nie łudzę się, ale też widzę że w necie jest tendencja do tego żeby na wszystkie problemy pisać że to upg. Przewody są suche, przynajmniej te widoczne, na miejscu postojowym czasami są plamy nie duże, głównie po jeździe jak już się silnik nagrzeje, jeszcze tam chce sprawdzić. Pewnie go zezłomuje bo już ma 240k. dzięki za pomocArbi pisze: ↑6 paź 2021, o 06:45Po tym wszystkim ja bym się nie łudził, że to jakaś pierdoła. Dla mnie ewidentnie UPG, albo blok silnika (nawet bardziej bym się skłaniał ku temu) i dmucha spaliny w układ, bo niby skąd takie ciśnienie w układzie? Tym bardziej, że test wyszedł pozytywny. Wiem, że to ciężko zaakceptować, bo wiąże się z dużymi kosztami, ale na to nic nie poradzisz. Miałem kiedyś starą Hondę Civic z LPG, też waliło spaliny do układu i sam cudowałem z korkami itp. ale niestety nic to nie dało. W początkowym etapie też nie było dymu, a tylko ciśnienie w układzie i wyrzucało płyn zbiorniczkiem. Jeździłem tak jakiś czas i później było tylko gorzej. Do dzisiaj nie wiem, czy był to blok czy uszczelka, bo kupiłem drugi silnik za 600zł i go przełożyłem. Chciałem zrobić sekcje temu pierwszemu, ale brakło mi czasu i zarówno silnik jak i Honda poszły po półtora roku na złom. Zastanawia mnie tylko o jakiej plamie piszesz, bo na początku mówiłeś, że wszędzie sucho?
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 5807
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 344
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Ubywa płynu chłodniczego
U nas jest tendencja że jak jest olej w płynie to wszyscy obstawiają chłodnicze oleju a nie UPG, w większości przypadków to się sprawdza.
- Arbi
- Wymiatacz
- Posty: 1097
- Rejestracja: 14 kwie 2019, o 21:51
- Reputacja: 33
- Imię: Albert
- Samochód: Epica
- Silnik: 2.5 24V, 156KM, benz.+LPG
- LPG: Vialle LPE-7 (LPi)
- Lokalizacja: Skulsk
- Kontakt:
Re: Ubywa płynu chłodniczego
Jakie wszystkie problemy? Objawy masz typowe dla upg lub pękniętego bloku, prawie wszystko inne wykluczone i masz pretensje o taką diagnozę.
Dodano po 4 minutach 3 sekundach:
Niech Ci kompresję jeszcze sprawdzi, to też powie coś więcej.
-
- Profesjonalista
- Posty: 726
- Rejestracja: 2 lut 2017, o 10:46
- Reputacja: 22
- Imię: Łukasz
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.6 109KM
- LPG: Stag 300 Premium
- Lokalizacja: Wo
- Kontakt:
Re: Ubywa płynu chłodniczego
Wymiana korka zbiorniczka, a pozatym może nieodpowietrzyłeś układu po wymianie chłodnicy i teraz ciągle Ci ciągnie jeszcze ten płyn może wkońcu przestanie jeśli nie a nie ma białego dymu przy takim ubytku tym bardziej nigdzie nie kapie w/g Ciebie to masz pęknięty blok.
Jak często pałujesz na zimnym ( i niemówie tu o kreceniu do 6000obr) nawet do 3000 tylko z agresywnym posługiwaniem się gazem to jak mas zpecha to pęknie Ci głowica chociarz częściej się to dzieje z przegrzania, a duże prawdopodobieństwo jest przy takiej jeździe że nadpęka kolektor wydechowy, Większe wciskanie pedału gazu to bardziej agresywny wzrost temp. podzespołów jeszcze nie zbliżających się nawet do temp swojej pracy przez co w nienormalnie szybszy sposób nastepuje ich rozszerzalność cieplna, i niezawsze jest tak że dzeje się to bezinwazyjnie.
Jak często pałujesz na zimnym ( i niemówie tu o kreceniu do 6000obr) nawet do 3000 tylko z agresywnym posługiwaniem się gazem to jak mas zpecha to pęknie Ci głowica chociarz częściej się to dzieje z przegrzania, a duże prawdopodobieństwo jest przy takiej jeździe że nadpęka kolektor wydechowy, Większe wciskanie pedału gazu to bardziej agresywny wzrost temp. podzespołów jeszcze nie zbliżających się nawet do temp swojej pracy przez co w nienormalnie szybszy sposób nastepuje ich rozszerzalność cieplna, i niezawsze jest tak że dzeje się to bezinwazyjnie.
-
- Fachman
- Posty: 3058
- Rejestracja: 28 lis 2017, o 19:24
- Reputacja: 41
- Imię: Krzysztof
- Samochód: NUBIRA /Lacetti
- Silnik: 1.8 F18D3 121KM
- LPG: Tech
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Ubywa płynu chłodniczego
Ostatni raz powtarzam . Załóż pompkę z manometrem na zbiorniczek wyrównawczy . Mechanik powinien mieć odpowiedni korek do podłączenia wężyka manometru , (bo są różne gwinty w zbiorniczkach) . Manometr z pompką i korek , to jedna całość przyrządu . Napompuj ok. 2-2,5 bara i zaraz będziesz wiedział , gdzie ci cieknie . Sprawdzenie za puszkę piwa . W tych silnikach UPG tak szybko nie siada . To są dobre auta , bo nie ma takiego drenażu kieszeni jak w przypadku aut z grupy VW czy na"F" . Poczytaj na forum , ile kilometrów zrobili koledzy na swoich Lacetonach . Żaden "Passeratii" czy "Wieśwagen" takiego przebiegu nie wytrzyma , bez dłubania w silniku. I na spokojnie eliminuj po kolei usterki . Nasze forum jest od pomagania , a nie od dołowania , młody , niecierpliwy kolego
Pierwszym krokiem , jest obserwowanie przez drugą osobę .......rury wydechowej i jaki z niej leci kolor dymu ( można przygazowywać autko ) .
Drugim krokiem , jest to , co napisałem powyżej .
Trzecim - zakup nowego korka od zbiorniczka . Mój ma 222000 tyś. i nic złego się nie dzieje .
Możliwe , że trzeba będzie odkamienić magistralę wodną Na jakim płynie kolego jeździsz? G11 czy G12? Tego nie napisałeś.
Pierwszym krokiem , jest obserwowanie przez drugą osobę .......rury wydechowej i jaki z niej leci kolor dymu ( można przygazowywać autko ) .
Drugim krokiem , jest to , co napisałem powyżej .
Trzecim - zakup nowego korka od zbiorniczka . Mój ma 222000 tyś. i nic złego się nie dzieje .
Możliwe , że trzeba będzie odkamienić magistralę wodną Na jakim płynie kolego jeździsz? G11 czy G12? Tego nie napisałeś.
VIN >KL1NF35BJ6K335315
-
- Aktywny
- Posty: 77
- Rejestracja: 19 mar 2019, o 20:27
- Reputacja: 5
- Imię: Wojciech
- Samochód: Nubira
- Silnik: F18d3 121
- LPG: Stag 300
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Ubywa płynu chłodniczego
Krzychu czy ja tego nie pisałem wczoraj??
Kolego nie ma co się frustrować. Tak Jak wszyscy wspomnieli cierpliwie szukaj usterki.
Ja w swoim nubiraserati żeby dobrze odpowietrzyć układ zrobiłem 250 km i w sumie dodałem 1 l płynu. A też mam LPG.
A węże od chłodnicy ci twardnieją? To też jest objaw upg.
Dobrze odpowietrz układ i potem szukaj nieszczelności. Ile wlales płynu a ile zlales porównywales ilości?
Kolego nie ma co się frustrować. Tak Jak wszyscy wspomnieli cierpliwie szukaj usterki.
Ja w swoim nubiraserati żeby dobrze odpowietrzyć układ zrobiłem 250 km i w sumie dodałem 1 l płynu. A też mam LPG.
A węże od chłodnicy ci twardnieją? To też jest objaw upg.
Dobrze odpowietrz układ i potem szukaj nieszczelności. Ile wlales płynu a ile zlales porównywales ilości?
Nigdy nie wiesz co zrobi świr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości