Strona 1 z 1
Regulacja zaworów Nubira III 1.8
: 3 paź 2014, o 20:43
autor: iskat1973
Jaka jest regulacja zaworów w tym silniku ???? Jak to sie robi i ile kosztuje ??? Jakoś dziwnie klepie mi silnik , ma 127 tys km i raczej zawory nie były regulowane. 1/2 przebiegu na lpg...
Re: Regulacja zaworów Nubira III 1.8
: 3 paź 2014, o 21:43
autor: konradoo
Tam masz hydraulike,nic nie regulujesz sam...
Takie głupie pytanie, sprawdzałeś stan oleju...
Re: Regulacja zaworów Nubira III 1.8
: 3 paź 2014, o 22:43
autor: cookiemonster
Mozliwe że popychacz szwankuje.
Re: Regulacja zaworów Nubira III 1.8
: 4 paź 2014, o 06:48
autor: iskat1973
Wymianę oleju mam w poniedziałek to zobaczymy czy sie wyciszy.
Re: Regulacja zaworów Nubira III 1.8
: 4 paź 2014, o 07:57
autor: konradoo
Dolej ceratec po wymianie i może coś pomoże dodatkowo.
Re: Regulacja zaworów Nubira III 1.8
: 4 paź 2014, o 15:42
autor: iskat1973
Re: Regulacja zaworów Nubira III 1.8
: 5 paź 2014, o 08:01
autor: iskat1973
Re: Regulacja zaworów Nubira III 1.8
: 5 paź 2014, o 17:16
autor: konradoo
To 7181,tylko taka cena to ciekawe co tam w środku...
Re: Regulacja zaworów Nubira III 1.8
: 5 paź 2014, o 18:52
autor: iskat1973
A jaka cena powinna byc ???? Kupiłem to drugie....
Re: Regulacja zaworów Nubira III 1.8
: 3 lis 2014, o 19:32
autor: iskat1973
Co raz bardziej mi klepią te zawory ,szklanki, popychacze(niepotrzebne skreślić ). Robic coś z tym czy jeździć ???? Auto ma 130 tys km przebiegu -nie za wcześnie to ustrojstwo sie odzywa ??? 70 tys na lpg....
Re: Regulacja zaworów Nubira III 1.8
: 3 lis 2014, o 21:21
autor: XaRaDaS
jak na mój gust, ja bym robił, bo za chwilę to cały silnik do remontu pójdzie, ale może jeszcze ktoś inny się wypowie, może podjedź do mechanika jakiegoś zaufanego i niech on osłucha i oceni.
Re: Regulacja zaworów Nubira III 1.8
: 16 lis 2014, o 15:24
autor: strowger
Jesteś pewny, że to zawory? Jeśli masz silnik F18D3, to może być kolektor ssący.
Re: Regulacja zaworów Nubira III 1.8
: 16 sty 2015, o 09:41
autor: piboj
Witam,
W moim przypadku silnik miał dziwny stukot od strony pasażera. Zapalił mi się check i słyszałem "pykanie" Mam dobrego fachowca, który obstawiał zawory, a zna się na silnikach. Jednak dopiero po zdjęciu głowicy przeważnie można zobaczyć co się dzieje z silnikiem i tak też zrobiłem. W żadnym wypadku nie chcę Cię straszyć ponieważ nie powiedziane że u Ciebie będzie tak samo i tego ci życzę. U mnie pękł jeden zawór wydechowy a jest ich 8. Szczęściarz ze mnie ponieważ zrobiłem na nim kilka ładnych km i obyło się bez tragedii. Miałem straszny problem z dostaniem zaworu i musiałem pojechać do serwisu. Koszt 1 ok ale jednak był spory ponieważ zdecydowałem wymienić wszystkie i za jednym zamachem wymieniłem uszczelkę pod głowicą. Oczywiście głowicę dałem również do fachowca by za jednym strzałem zabulić i mieć problem z głowy. Efekt piorunujący do tego stopnia, że jak chodzi na biegu jałowym to silnik jest cichutki, że trzeba się wsłuchać czy chodzi. I taka to moja historia.
Pozdr.