Jarzmo hamulca przód

Stuka, puka, kapie, cieknie...
lacetti2004
Świeżak
Posty: 24
Rejestracja: 18 paź 2017, o 20:37
Reputacja: 0
Imię: Robert
Samochód: Lacetti
Silnik:
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Re: Jarzmo hamulca przód

Post autor: lacetti2004 » 14 lis 2017, o 22:01

To wrócmy do linku.
http://ak-parts.pl/single.php?id=244
Fabrycznie nowy zacisk hamulcowy (jarzmo w komplecie) przedni prawy do aut :

Chevrolet Lacetti - wszystkie modele silnikowe

Daewoo Nubira - wszystkie wersje rocznikowe i silnikowe

Towar fabrycznie nowy produkcji koreańskiej

I to mnie martwi.

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24970
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 301
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Jarzmo hamulca przód

Post autor: etac » 14 lis 2017, o 22:06

No to masz cenę z tego sklepu, zadzwoń do Potak - porównaj i sam zdecyduj.

Potak handluje w 99% częściami z I montażu, nie kupuje części w Chinach, pomimo tego, ze są tańsze.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

lacetti2004
Świeżak
Posty: 24
Rejestracja: 18 paź 2017, o 20:37
Reputacja: 0
Imię: Robert
Samochód: Lacetti
Silnik:
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Re: Jarzmo hamulca przód

Post autor: lacetti2004 » 14 lis 2017, o 22:11

I tu właśnie też jest problem bo na Potak zacisk za prawie 500 a ja potrzebuję jarzma TYLKO.

Awatar użytkownika
Sebastian
Moderator
Posty: 4008
Rejestracja: 12 sie 2013, o 22:45
Reputacja: 51
Imię: Sebastian
Samochód: 2x Lacetti 1.4&1.6
Silnik:
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Re: Jarzmo hamulca przód

Post autor: Sebastian » 15 lis 2017, o 12:37

Etac - czytaj dokładnie - dwa rodzaje są, ale w zaciskach z tyłu.
O tym u tym tu - http://forum.chevroletteampoland.com/vi ... ead#unread
Przód ma identyczne we wszystkich wersjach i rocznikach :)
Serwisowanie, naprawa, montaż: klimatyzacji, wentylacji, systemów ogrzewania - kontakt PW.

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24970
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 301
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Jarzmo hamulca przód

Post autor: etac » 15 lis 2017, o 18:08

wiem, doczytałem, ale fakt pozostaje jeden, ze nikt na forum na podstawie zdjęcia nie potwierdzi, czy ta część pasuje. A jeżeli gdzieś jest tańsza część, to nie ma co dywagować, a jakości tej taniości musi przekonać się sam.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

lacetti2004
Świeżak
Posty: 24
Rejestracja: 18 paź 2017, o 20:37
Reputacja: 0
Imię: Robert
Samochód: Lacetti
Silnik:
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Re: Jarzmo hamulca przód

Post autor: lacetti2004 » 15 lis 2017, o 22:01

Sebastian pisze:Etac - czytaj dokładnie - dwa rodzaje są, ale w zaciskach z tyłu.
O tym u tym tu - http://forum.chevroletteampoland.com/vi ... ead#unread
Przód ma identyczne we wszystkich wersjach i rocznikach :)
Dziękuję za sensowną odpowiedź.

Awatar użytkownika
Regulus
Zasłużony dla forum
Posty: 4580
Rejestracja: 22 mar 2014, o 20:51
Reputacja: 26
Imię: Andrzej
Samochód: Cruze, Spark
Silnik: 1.8, F18D4, 104 kW
LPG: TAK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Jarzmo hamulca przód

Post autor: Regulus » 15 lis 2017, o 22:13

Kolego drogi, zamiast normalnie napisać, że urwałeś łeb śrubie i trzpień został w jarzmie, to wypisujesz dziwne rzeczy, wskazujesz blaszki "złoty element" na fotografii a potem dziwisz się, że nikt Cię nie rozumie. Etac od razu zapytał: "znaczy śruba jest zapieczona w jarzmie?" i jakbyś od razu odpowiedział "tak, urwałem" to nie byłoby tych wszystkich nieporozumień. Ja też na początku zrozumiałem, że było spawane jarzmo, dopiero po wczytaniu się pojąłem, ze chodzi ci o "prowadnice" czyli trzpienie prowadzące zaciski hamulcowe.
Radze mniej pretensji, a więcej komunikatywności.

Awatar użytkownika
Sebastian
Moderator
Posty: 4008
Rejestracja: 12 sie 2013, o 22:45
Reputacja: 51
Imię: Sebastian
Samochód: 2x Lacetti 1.4&1.6
Silnik:
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Re: Jarzmo hamulca przód

Post autor: Sebastian » 16 lis 2017, o 22:36

Mam jeszcze takie pytanie na koniec:
Czy w samym jarzmie, czyli metalowym odlewie który jest przykręcony do zwrotnicy, masz jakieś dodatkowe otwory/spawy lub jakąś inną ingerencją w to jarzmo? Bo z tego co czytam (a trochę ciężko Cię zrozumieć, bo mieszasz pojęcia), to może Ty potrzebujesz samych prowadnic/bolców, tj:
Obrazek
Serwisowanie, naprawa, montaż: klimatyzacji, wentylacji, systemów ogrzewania - kontakt PW.

lacetti2004
Świeżak
Posty: 24
Rejestracja: 18 paź 2017, o 20:37
Reputacja: 0
Imię: Robert
Samochód: Lacetti
Silnik:
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Re: Jarzmo hamulca przód

Post autor: lacetti2004 » 17 lis 2017, o 20:04

Śruba z prowadnicy została wykręcona normalnie. Prowadnica została w jarzmie. Jarzmo zostało nawiercone i pozostałość prowadnicy została wybita. Jarzmo zostało zaklepane nitem a prowadnica zespawana w miejscu urwania.

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24970
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 301
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Jarzmo hamulca przód

Post autor: etac » 17 lis 2017, o 20:26

Mam nadzieję że chociaż masz dobre ubezpieczenie na życie.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
huri_khan
Zasłużony dla forum
Posty: 5237
Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
Reputacja: 91
Imię: Robert
Samochód: Kia Proceed
Silnik: 1,4 T
Inny samochód: Ford Mondeo
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Jarzmo hamulca przód

Post autor: huri_khan » 18 lis 2017, o 09:37

Nowe prowadnice za 29 zł a Ty się bawisz w spawanie ?
Nitowanie jarzma ?

Co tu się wyprawia?
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło :)

Awatar użytkownika
Sebastian
Moderator
Posty: 4008
Rejestracja: 12 sie 2013, o 22:45
Reputacja: 51
Imię: Sebastian
Samochód: 2x Lacetti 1.4&1.6
Silnik:
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Re: Jarzmo hamulca przód

Post autor: Sebastian » 18 lis 2017, o 11:51

W przypadku kolegi to tylko nowy zacisk z jarzmem. Każdy otwór wypływa na obniżenie wytrzymałości, dodaj do tego zmęczenie materiału z uwagi na wiek i zaczyna robić się niebezpiecznie.
Pęknie jarzmo - zaciśnie ci klocki, w najlepszym wypadku do wymiany będą tarcze i klocki (i zacisk ofc), w najgorszym - zablokowanie koła (co zimą, przy dużej prędkości może skończyć się na wykorzystaniu dobrego ubezpieczenia o którym mówił etac).Oby tylko ktoś inny nie ucierpiał.
Serwisowanie, naprawa, montaż: klimatyzacji, wentylacji, systemów ogrzewania - kontakt PW.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lacetti/Nubira Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość