
Też się bawiłem blachą (za czasów pracy w DAEWOO ) przy budowie prototypów LUBLINA , HONKERA itp. dostawczaków .

Jak pisałem wcześniej , czekam na efekty adaptacji przez Sebastiana , od CADY III .krzych1b pisze: ↑28 kwie 2021, o 21:41Dlatego kombinujemy jak koń pod górę , od czego te osłony dobrać i delikatnie przerobić. O ile mi się wydaje , to one są w 5-ciu miejscach nitowane do głównej tarczy. Poprawcie mnie jeśli się mylę.
Tak na marginesie ,to jest tylko osłonka zabezpieczająca przed dostawaniem się brudu , wody , itp. do wewnątrz bębna i ochrony tarczy. Ja jednej nie mam i jest syf totalny na wszystkim co nie osłonięte.
Nie, tylko oryginały.lukaslacetti pisze: ↑28 kwie 2021, o 16:47No dobra a tak bez Januszostwa i kombinowania czy są jakieś tarcze kotwiczne które mozna poprostu zamocować w miejsce oryginalnych bez spawania cięcia doginania ?
1200zł/parę
Jest to jeden element, składający się z tarczy kotwicznej, i osłony, oba elementy są zgrzane ze sobą.lukaslacetti pisze: ↑28 kwie 2021, o 16:47Ta tarcza sklada się jakby z dwóch elementów ?
w których jeden element to podstawa całego wnętrza czyli szczęk itd
a drugi element to oslona tarcz hamulcowych czyli to mozna normalnie oddzielic od siebie odkręcając odpowiednie śruby ?
O , blisko co raz bliżej .Nawet spawać nie będzie trzeba , przykleić na butapren i będzie trzymać ekstra.chocisz pisze: ↑4 maja 2021, o 11:40Jak druciarstwo to po całości poco szukać wśród osłon hamulcowychFORMA DO PIZZY TARTY Ø 275 MM OCYNOWANA niecałe 5zł
https://allegro.pl/oferta/snb-forma-do- ... 9202863504
https://allegro.pl/oferta/blacha-blaszk ... 0495882741
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość