Chevrolet lacetti 1.4 b+g problem na zimnym
- Sebastian
- Moderator
- Posty: 4008
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 22:45
- Reputacja: 51
- Imię: Sebastian
- Samochód: 2x Lacetti 1.4&1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Chevrolet lacetti 1.4 b+g problem na zimnym
Co do świec, to od kilku kpl używam bosch FR7DCX+ (0 242 235 667) i nie narzekam, zmiana co 15-20kkm.
Serwisowanie, naprawa, montaż: klimatyzacji, wentylacji, systemów ogrzewania - kontakt PW.
- papieju
- Fachman
- Posty: 2040
- Rejestracja: 28 sty 2018, o 15:18
- Reputacja: 68
- Imię: Marcin
- Samochód: Nubira kombi 1.8 LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Włoszczowa
- Kontakt:
Re: Chevrolet lacetti 1.4 b+g problem na zimnym
Czemu tak szybko? Pytam, bo Nubira nie jest ani moim pierwszym autem, ani też pierwszym z LPG - i nigdy nie musiałem wymieniać świec. Robiłem to dla sportu, ale po co najmniej 50tys km. Wyjątkiem jest Punto II teściowej, problem pojawił się przy rozruchu zimnego silnika (i nie mówimy o zimie), trzeba było but w podłodze jak załapał, inaczej dusił się i zdychał, po 30 sekundach już pracował poprawnie, do tego czasu kopcił na siwo ale nie olejem, nie przepalał wachy. Tyle że miał na liczniku jakieś 130tys a świece były zmieniane raz w życiu auta więc miały nalatane, auto z gazem. Mam się spodziewać w Nubirze problemów po 15tys km?
- Sebastian
- Moderator
- Posty: 4008
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 22:45
- Reputacja: 51
- Imię: Sebastian
- Samochód: 2x Lacetti 1.4&1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Chevrolet lacetti 1.4 b+g problem na zimnym
Instrukcja podaje zmianę świec co 30kkm, na LPG zmniejszam ten przebieg o połowę.
Przy cenie świec na poziomie 5-6zł/sztuka to nie jest to ogromny koszt
Przy cenie świec na poziomie 5-6zł/sztuka to nie jest to ogromny koszt

Serwisowanie, naprawa, montaż: klimatyzacji, wentylacji, systemów ogrzewania - kontakt PW.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Chevrolet lacetti 1.4 b+g problem na zimnym
To daj linka do tej strony. Niech i inni skorzystają.lukaslacetti pisze: ↑24 lut 2018, o 16:49Lacetti ma bardzo czuły system kontroli prawidłowego spalania w komorach spalania byle przerwa w dostawie iskry (wypadnięcie zapłonu ) i zaraz wywalamy jest błąd jest strona internetowa na której jest cały manulal do Lacetti jest tam wszystko nawet śróbki są poopisywane jakie są do samochodu xd wieczorem
Dziwne teorie piszesz. Wymyślasz coś z czapy.W Lacetti jest mi się wydaje fabrycznie zbyt mocno wysterowane wyprzedzenie zapłonu...
Kolejny minus to właśnie to że duże wyprzedzenie zapłonu

-
- Stały bywalec
- Posty: 297
- Rejestracja: 20 sty 2018, o 07:18
- Reputacja: 11
- Imię: Maciej
- Samochód: Lacetti CDX
- Silnik: 1,8 121KM f18d3 aut. Zf4hp16
- LPG: BRC SQ32
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Profesjonalista
- Posty: 758
- Rejestracja: 2 lut 2017, o 10:46
- Reputacja: 23
- Imię: Łukasz
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.6 109KM
- LPG: Stag 300 Premium
- Lokalizacja: Wo
- Kontakt:
-
- Bywalec
- Posty: 163
- Rejestracja: 7 wrz 2016, o 01:35
- Reputacja: 0
- Imię: Marcin
- Samochód: Lacetti
- Silnik:
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
Re: Chevrolet lacetti 1.4 b+g problem na zimnym
Mechanik wymienił świece bo były okopcone wymienił też filtr powietrza na jakiś lepszy ( nie ten najtańszy) bo stwierdził że coś z mieszanka paliwowo powietrzna nie tak ale problem zostaje nadal... Oddał kasę i odesłał z kwitkiem
-
- Stały bywalec
- Posty: 297
- Rejestracja: 20 sty 2018, o 07:18
- Reputacja: 11
- Imię: Maciej
- Samochód: Lacetti CDX
- Silnik: 1,8 121KM f18d3 aut. Zf4hp16
- LPG: BRC SQ32
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Chevrolet lacetti 1.4 b+g problem na zimnym
Kolega nie czyscil wtrysków? U mojego Lanosa przy podobnych objawach pomagało wyczyszczenie wtrysków. Przy przebiegu 300 tys. Km na gazie 3 razy musiałem wykręcać listwe i czyscic wtryskiwacze.
-
- Bywalec
- Posty: 163
- Rejestracja: 7 wrz 2016, o 01:35
- Reputacja: 0
- Imię: Marcin
- Samochód: Lacetti
- Silnik:
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
Re: Chevrolet lacetti 1.4 b+g problem na zimnym
Wtryski są ok mechanik sprawdzał
- papieju
- Fachman
- Posty: 2040
- Rejestracja: 28 sty 2018, o 15:18
- Reputacja: 68
- Imię: Marcin
- Samochód: Nubira kombi 1.8 LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Włoszczowa
- Kontakt:
Re: Chevrolet lacetti 1.4 b+g problem na zimnym
A która generacja gazu? Bo takie cuda działy się na I i II, gdzie instalacja po prostu zatrzymywała pompę paliwa przy pracy na gazie, więc listwa była pozbawiona chłodzenia i w efekcie wtryski się zapiekały, korodowały itd. Przy sekwencji nie ma tego problemu generalnie, bo pompa paliwa pracuje cały czas a jedynie odcinasz samo tryśnięcie paliwem a po drugie silnik dość często pracuje na benzynie do osiągnięcia temperatury przełączenia, na wcześniejszych generacjach kilka sekund po rozruchu pyk i na gaz.
-
- Bywalec
- Posty: 163
- Rejestracja: 7 wrz 2016, o 01:35
- Reputacja: 0
- Imię: Marcin
- Samochód: Lacetti
- Silnik:
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
Re: Chevrolet lacetti 1.4 b+g problem na zimnym
Mam sekwencje
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Chevrolet lacetti 1.4 b+g problem na zimnym
To co napisałeś nie ma związku z zastosowanym typem instalacji. Odcinanie pompy paliwa jest realizowane niezależnie od typu/wersji instalacji. Jest to zawsze jakaś dodatkowa rzeźba a nie cecha danej instalacji LPG. Odcinanie pompy paliwa jest kontrowersyjne i ma tyle samo zwolenników co przeciwników. Markowi dostawcy rozwiązań LPG nie stosują odcinania pompy benzynowej.papieju pisze: ↑15 mar 2018, o 06:29A która generacja gazu? Bo takie cuda działy się na I i II, gdzie instalacja po prostu zatrzymywała pompę paliwa przy pracy na gazie, więc listwa była pozbawiona chłodzenia i w efekcie wtryski się zapiekały, korodowały itd. Przy sekwencji nie ma tego problemu generalnie, bo pompa paliwa pracuje cały czas a jedynie odcinasz samo tryśnięcie paliwem .

- papieju
- Fachman
- Posty: 2040
- Rejestracja: 28 sty 2018, o 15:18
- Reputacja: 68
- Imię: Marcin
- Samochód: Nubira kombi 1.8 LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Włoszczowa
- Kontakt:
Re: Chevrolet lacetti 1.4 b+g problem na zimnym
No w przypadku aut z wielopunktem i instalacją na śrubkę - a jeżdżą takie - nie ma innego sposobu na odcięcie pracy wtrysków PB jak przez odcięcie pompy paliwa albo elektrozaworem przed listwą z trójnikiem do powrotu. Pompa wtedy dalej tłoczy ale listwa jest pozbawiona dopływu paliwa i chłodzenia. II generacje też z takim rozwiązaniem widywałem, rzeźba ale są, jeżdżą. I stąd się biorą problemy z wtryskami. Mam już drugie auto z instalacją sekwencyjną, w pierwszym zrobiłem na gazie około 150tys, poprzedni właściciel około 50tys i wtryski dalej pracują poprawnie, żadne obroty nie falują, nie muli i nie zdycha.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Chevrolet lacetti 1.4 b+g problem na zimnym
Mylisz z silnikiem gaźnikowym - tam odłączenie benzyny jest możliwe tylko przez odcięcie pompy. Klasycznie dla instalacji I lub II gen odcina się tylko wtryskiwacz/wtryskiwacze, a nie pompę. Służy do tego emulatotor wtrysku, który może być osobnym pudełkiem lub jest wbudowany w centralkę LPG II gen.No w przypadku aut z wielopunktem i instalacją na śrubkę - a jeżdżą takie - nie ma innego sposobu na odcięcie pracy wtrysków PB jak przez odcięcie pompy paliwa albo elektrozaworem przed listwą z trójnikiem do powrotu.

- papieju
- Fachman
- Posty: 2040
- Rejestracja: 28 sty 2018, o 15:18
- Reputacja: 68
- Imię: Marcin
- Samochód: Nubira kombi 1.8 LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Włoszczowa
- Kontakt:
Re: Chevrolet lacetti 1.4 b+g problem na zimnym
Na gaźnikach masz zwykle pompy mechaniczne więc trójniki na powrót, chyba że nie ma to elektro i pompa tłoczy w zamknięte, ojciec miał tak w Ładzie. Pompy średnio to znoszą. W instalacjach na śrubę po kosztach nie masz żadnej puszki tylko elektrozawory na zasadzie włącz/wyłącz, a na II generacji mało kto bawi się w odcinkę wtrysków jak w sekwencji, po prostu odcinają dopływ wachy. Nie wszyscy, ale jeżdżą takie druty. Kolega miał Lanosa na multi z II generacją i po jakimś czasie na benzynie nie dało się jechać, szarpało muliło - właśnie poprzez tanią druciarską instalację. Inny miał BLOS i też po prostu odciętą pompę - co dwa zbiorniki gazu jeden robił na PB bo inaczej wtryski zdychały. Ale mniejsza o to, tutaj kolega ma sekwencję i sprawdzone wtryski - sprawne. Więc nie tu przyczyna
-
- Stały bywalec
- Posty: 297
- Rejestracja: 20 sty 2018, o 07:18
- Reputacja: 11
- Imię: Maciej
- Samochód: Lacetti CDX
- Silnik: 1,8 121KM f18d3 aut. Zf4hp16
- LPG: BRC SQ32
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Chevrolet lacetti 1.4 b+g problem na zimnym
Pompa paliwa nie chłodzi wtrysków gdy jedziemy na lpg. Paliwo przepływa przez listwe i z powrotem do zbiornika. Pompy mi nie odcinalo. Jak wiemy to opary olejowe trafiają ze skrzyni korbowej przez odme do kolektora ssacego. Te opary osiadaja na koncowkach wtryskiwaczy. Wystarczy zerknąć na przepustnicy jaki jest syf od oparow olejowych. Te opary zalepiaja otwory we wtryskiwaczu który niepracuje na lpg co powoduje "lanie benzyny na świece i ma sie wrazenia jakby wypadały zapłonu szarpanie i tak dalej. Przy ciepłym silniku benzyna opadajac na cieple elementy w cylindrze paruje i nie ma objawów. Wlanie środków czyszczacych do baku nic nie pomoże. Trzeba wtryski wymontować i mechaniz
Cznie delikatnie zeskrobac syf z wtryskiwaczy.
Cznie delikatnie zeskrobac syf z wtryskiwaczy.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Chevrolet lacetti 1.4 b+g problem na zimnym
Papieju piszesz o jakiejś totalnej druciarni, która nie ma prawa mieć homologacji. Może takie coś zakładać Edek w garażu ale nie warsztat z licencją na instalacje LPG.
markus444 - problemem są głównie wytrącające się laki z zastojonej benzyny, które zalepiają kocówki wtrysku od środka, choć może to zależeć mocno od konstrukcji całego układu doprowadzania paliwa. Opary olejowe nie są inteligentne i nie potrafią zalepiać wtryskiwaczy bardziej w silniku z odłączoną pompą niż w tym z pompą pracującą. Tutaj logiki nie widzę.
markus444 - problemem są głównie wytrącające się laki z zastojonej benzyny, które zalepiają kocówki wtrysku od środka, choć może to zależeć mocno od konstrukcji całego układu doprowadzania paliwa. Opary olejowe nie są inteligentne i nie potrafią zalepiać wtryskiwaczy bardziej w silniku z odłączoną pompą niż w tym z pompą pracującą. Tutaj logiki nie widzę.

- papieju
- Fachman
- Posty: 2040
- Rejestracja: 28 sty 2018, o 15:18
- Reputacja: 68
- Imię: Marcin
- Samochód: Nubira kombi 1.8 LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Włoszczowa
- Kontakt:
Re: Chevrolet lacetti 1.4 b+g problem na zimnym
Zdziwiłbyś się ile takich aut jeździ, masz gruza na wielopunkcie za 1500-2000 zł i trzeba zagazować o do roboty jeździć będzie - nikt nie wrzuci sekwencji za drugie tyle albo nawet więcej, tylko każą zrobić najtaniej jak się da żeby tylko dało się jeździć. Klient nasz pan

-
- Profesjonalista
- Posty: 758
- Rejestracja: 2 lut 2017, o 10:46
- Reputacja: 23
- Imię: Łukasz
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.6 109KM
- LPG: Stag 300 Premium
- Lokalizacja: Wo
- Kontakt:
Re: Chevrolet lacetti 1.4 b+g problem na zimnym
Podsumowując wszystko check lista wypadania zaplonów co robiles i ewentualnie sprawdź ponownie,
*masz zaslepiony Egr i jestes pewien ze szczelnie oba otwory
*swiece wymienione
*przewody zaplonowe pewne i wymienione tez masz niewiem posprawdzaj ich opornosci jeszcze, oraz dla proby odseparuj je od siebie nie wtykaj ich razem w wyznaczone miejsca na pokrywie tylko polrowadz je luzem troszke dalej od siebie
*Map sensor wtyczka dobrze siedzi wezyk na calej dlugosci szczelny to bardzo wazne !
*Otwory w cewkach od przewodów niezasniedziale , czysciutkie , a sama cewka czysta i nie widac na niej zadnych pekniec
*przepustnica czysta (to raczej nie ma znaczenia)
Czujnik wału + walka rozrzadu dobrze wpiety jezeli samochod ma wiecej jak 200 000km to moga te czujniki szwankowac juz acz kowiek nie musza ale beda mialy wplyw na wypadanie zaplonu
*przewód idacy od przepustnicy do gruszki sterujacej zmianą dlugosci kanałów dolotowych w kolektorze dolotowym Szczelny ma byc !! zlokalizujesz go latwo , idzie od przepustnicy razem z tym co idzie do map sensora
Jak cos sobie przypomne to dopiszę
Pozdrawiam
PS podaj przebieg samochodu
*masz zaslepiony Egr i jestes pewien ze szczelnie oba otwory
*swiece wymienione
*przewody zaplonowe pewne i wymienione tez masz niewiem posprawdzaj ich opornosci jeszcze, oraz dla proby odseparuj je od siebie nie wtykaj ich razem w wyznaczone miejsca na pokrywie tylko polrowadz je luzem troszke dalej od siebie
*Map sensor wtyczka dobrze siedzi wezyk na calej dlugosci szczelny to bardzo wazne !
*Otwory w cewkach od przewodów niezasniedziale , czysciutkie , a sama cewka czysta i nie widac na niej zadnych pekniec
*przepustnica czysta (to raczej nie ma znaczenia)
Czujnik wału + walka rozrzadu dobrze wpiety jezeli samochod ma wiecej jak 200 000km to moga te czujniki szwankowac juz acz kowiek nie musza ale beda mialy wplyw na wypadanie zaplonu
*przewód idacy od przepustnicy do gruszki sterujacej zmianą dlugosci kanałów dolotowych w kolektorze dolotowym Szczelny ma byc !! zlokalizujesz go latwo , idzie od przepustnicy razem z tym co idzie do map sensora
Jak cos sobie przypomne to dopiszę
Pozdrawiam
PS podaj przebieg samochodu
-
- Bywalec
- Posty: 163
- Rejestracja: 7 wrz 2016, o 01:35
- Reputacja: 0
- Imię: Marcin
- Samochód: Lacetti
- Silnik:
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
Re: Chevrolet lacetti 1.4 b+g problem na zimnym
Niby 170 k przebiegu auto aktualnie u gazownik, świece cewka kable czyste wężyk od map sensora wymieniłem na nowy, wtyczka siedzi, egr zaslepialem blaszka od piwa, zamówiłem rurę powietrza od filtra powietrza do przepustnicy co idzie bo poparciala była, i dodatkowo obroty nie zawsze ładnie spadają czasami się odbijają
Dodatkowo mechanik zaniepokoil się okopconymi świecami, z 3 miesiące temu czyscilem przepustnice może to z nią coś nie tak? Patrzyłem w necie gdzieś w okolicach Warszawy sprawdzają ewentualnie regenerują przepustnice w granicach 300 zł, po czyszczeniu egr i przepustnicy zadzialy się problemy z tymi obrotami i pozniej ten wypadajacy zapłon doszedł
Przewód od przepustnicy do gruszki? Możesz na jakiejś fotce to pokazać?
Dodatkowo mechanik zaniepokoil się okopconymi świecami, z 3 miesiące temu czyscilem przepustnice może to z nią coś nie tak? Patrzyłem w necie gdzieś w okolicach Warszawy sprawdzają ewentualnie regenerują przepustnice w granicach 300 zł, po czyszczeniu egr i przepustnicy zadzialy się problemy z tymi obrotami i pozniej ten wypadajacy zapłon doszedł
Przewód od przepustnicy do gruszki? Możesz na jakiejś fotce to pokazać?
-
- Profesjonalista
- Posty: 758
- Rejestracja: 2 lut 2017, o 10:46
- Reputacja: 23
- Imię: Łukasz
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.6 109KM
- LPG: Stag 300 Premium
- Lokalizacja: Wo
- Kontakt:
Re: Chevrolet lacetti 1.4 b+g problem na zimnym
no i o EgR mowilem wczesniej ze jak dasz zaslepke po puszce to po 1000km jej nie bedziesz mial rozkrec i zobacz ze jest napewno dziurka /dziura daj nowa chwilowo i sprawdz zeby wyeliminowac ze to Egr oki ? ja mialem to samo
-
- Bywalec
- Posty: 163
- Rejestracja: 7 wrz 2016, o 01:35
- Reputacja: 0
- Imię: Marcin
- Samochód: Lacetti
- Silnik:
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
Re: Chevrolet lacetti 1.4 b+g problem na zimnym
Zaslepilem egr i odrazu było to samo więc mam go nie zaslepionego
-
- Profesjonalista
- Posty: 758
- Rejestracja: 2 lut 2017, o 10:46
- Reputacja: 23
- Imię: Łukasz
- Samochód: Lacetti
- Silnik: 1.6 109KM
- LPG: Stag 300 Premium
- Lokalizacja: Wo
- Kontakt:
Re: Chevrolet lacetti 1.4 b+g problem na zimnym
no to Trudny przypadek
moze byc jeszcze rowniez nieszczelny dolot na laczeniu kolektor glowica ale wątpie w to nawet uszczelka pod glowica niewielki przeciek zanikajacy po rozgrzaniu nie wiem poddaje sie
Dodano po 1 godzinie 58 minutach 38 sekundach:
Moze byc cewka ale ona by chyba w calym zakresie temp silnika niedomagała
A cxy przewody w cewke wchodza Ciezko ? chodzi mi o te blaszki z przewodów rozegnij je
moze byc jeszcze rowniez nieszczelny dolot na laczeniu kolektor glowica ale wątpie w to nawet uszczelka pod glowica niewielki przeciek zanikajacy po rozgrzaniu nie wiem poddaje sie
Dodano po 1 godzinie 58 minutach 38 sekundach:
lukaslacetti pisze: ↑17 mar 2018, o 11:32no to Trudny przypadek
moze byc jeszcze rowniez nieszczelny dolot na laczeniu kolektor glowica ale wątpie w to nawet uszczelka pod glowica niewielki przeciek zanikajacy po rozgrzaniu nie wiem poddaje sie
Moze byc cewka ale ona by chyba w calym zakresie temp silnika niedomagała
A cxy przewody w cewke wchodza Ciezko ? chodzi mi o te blaszki z przewodów rozegnij je
-
- Profesjonalista
- Posty: 910
- Rejestracja: 26 sty 2015, o 22:31
- Reputacja: 32
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Cruze1,4 Sw LTZ+2012
- Silnik: 1,4 T +chip 163 km
- LPG: KME Skay Max
- Lokalizacja: SO
- Kontakt:
Re: Chevrolet lacetti 1.4 b+g problem na zimnym
Panowie moja sugestia motacie się w kółko wymiana na ślepo nic nie da tak można wymienić pół samochodu, żadne nasze jnterfejsy typu Torque itp diagnostyczne nie maja pełnego wglądu w hybrydę jakim jest lacetti -TO NIE OPEL NIE VW AUDI ITP TO DAEWOO a teraz gentra -(daewo ma swój orginalny interfejs ) ,dlatego jeszcze raz mówię zainstalować program Chewi expl.tam dowiecie się co dolega wszelkie inne sa orientacyjne bo pokazuja tylko orientacyjne błedy bez podania przyczyny ,nie po darmo rosjanie opracowali swoja wersje,bo nadal produkują swoja wersje i sobie chwalą
http://all-test-drives.com/489-daewoo-gentra-2017.html
http://all-test-drives.com/489-daewoo-gentra-2017.html
Ostatnio zmieniony 17 mar 2018, o 22:08 przez kjas9, łącznie zmieniany 1 raz.
Lacetti 1,6 sx zmienione w cdx 2011-2019
-
- Bywalec
- Posty: 163
- Rejestracja: 7 wrz 2016, o 01:35
- Reputacja: 0
- Imię: Marcin
- Samochód: Lacetti
- Silnik:
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
Re: Chevrolet lacetti 1.4 b+g problem na zimnym
Mam ten program jakie wartości mam nim. Sprawdzić
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość