Post
autor: etac » 25 kwie 2015, o 21:10
Procedura demontażu i montażu
1.Odłączyć ujemny przewód akumulatora.
Przestroga: Moduł diagnostyczno-czujnikowy (SDM) może utrzymywać napięcie wystarczające do wyzwolenia poduszek powietrznych i napinaczy w czasie 1 minuty od wyłączenia zapłonu (OFF) i wyjęcia bezpiecznika. Jeśli poduszki powietrzne i napinacze nie zostały rozłączone, to nie wolno rozpoczynać czynności serwisowych przed upłynięciem jednej minuty od momentu odłączenia zasilania SDM. Jeśli poduszki powietrzne zostały rozłączone, można rozpocząć wykonywanie czynności serwisowych natychmiast, bez potrzeby czekania, aż upłynie jednominutowy okres czasu. Zaniedbanie czasowej dezaktywacji SIR w trakcie czynności serwisowych może doprowadzić do nieoczekiwanego wyzwolenia systemu, odniesienia obrażeń ciała oraz niepotrzebnych napraw SIR.
2.Zdemontować dwie śruby mocujące zespołu poduszki powietrznej kierowcy, a następnie je wyrzucić.
3.Zdemontować złącze od zespołu poduszki powietrznej kierowcy.
4.Zdemontować zespół poduszki powietrznej kierowcy.
Przestroga: Podczas obsługi zespołu poduszki powietrznej należy pamiętać, aby czołowa strona zespołu była zawsze skierowana do góry. Zapewni to odpowiednią przestrzeń dla rozwijającej się poduszki powietrznej w razie nieoczekiwanego wyzwolenia zespołu. Rozwijający się zespół zostaje gwałtownie odrzucony w kierunku osoby lub przedmiotu i w razie braku odpowiedniej przestrzeni może spowodować obrażenia lub uszkodzić pojazd.
5.Instalację należy wykonać według procedury demontażu, ale w odwrotnej kolejności.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe