Wymiana łożyska M300 prawy przód

Stuka, puka, kapie, cieknie...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
endriu333
Profesjonalista
Posty: 982
Rejestracja: 29 wrz 2016, o 15:54
Reputacja: 7
Imię: Andrzej
Samochód: Spark
Silnik: 1.2 PB
LPG: Landirenzo Omegas
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Wymiana łożyska M300 prawy przód

Post autor: endriu333 » 12 kwie 2019, o 05:56

Cześć Panowie, właśnie otrzymałem paczkę z Korei z lozyskiem, i będę je w najbliższych dniach wymieniał. Czy ktoś wie z jakim momentem dokrecic śrubę główną trzymającą przegub w piascie? Jak będzie wola i zainteresowanie to odwdziecze się krótka instrukcją co i jak.
Suzuki SX-4 S-cross 1.4 PB hybrid MY2021 +LPG KME Sky Direct / Chevrolet Spark MY2011 1.2 + LPG LandiRenzo Omegas / Suzuki GSX 1250 FA "Bandit" MY2017 1.255 PB

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 23824
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 254
Imię: Krzysztof
Samochód: Hyundai Tucson
Silnik: 1.6T 150KM
LPG: NIE
Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Wymiana łożyska M300 prawy przód

Post autor: etac » 12 kwie 2019, o 20:25

W TIS jest taki zapis
Zainstalować narzędzie DT-50186 (1) na piastę koła za pomocą dwóch nakrętek (3) kół.
Podeprzeć zewnętrzny koniec DT-50186 narzędzia (1) na stojaku zabezpieczającym.
Pouczenie: Przejdź do Uwaga dotycząca mocowaniaw sekcji Przedmowa.

Za pomocą klucza dynamometrycznego i oprawki o odpowiednim rozmiarze, zainstalować nakrętkę wału napędowego koła i dokręcić z momentem obrotowym 240 N·m (177 stopo funtów.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

ODPOWIEDZ

Wróć do „Spark Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość