Prośba o opinię - serwis - Chevrolet Spark M300
-
- Świeżak
- Posty: 3
- Rejestracja: 17 lip 2016, o 17:27
- Reputacja: 0
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Spark
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa okolice
- Kontakt:
Prośba o opinię - serwis - Chevrolet Spark M300
Witam, przepraszam być może to temat bardziej w zakresie opinii, niż jakiejkolwiek mechaniki ale proszę o poradę, zostałem skierowany tutaj po kontakcie poprzez profil z facebooka.
Otóż jakieś dwa tygodnie temu przechodziłem przegląd po 60 000 km, zgłosiłem uwagi, które miałem co do mojego pojazdu. Zgłosiłem problem przy jeździe autem i hamowaniu = bicie kierownicy. Przy hamowaniu od 60km/h, kierownica bije. Podobnie jest przy jeździe np. autostradą przy jeździe od 100 do 120 kierownica bije jak szalona, dlatego też wyższej prędkości nie ma po co w ogóle osiągać.
Mój problem polega na tym, że usterka była zgłoszona do serwisanta, który przyjmował zlecenie, oczywiście otrzymałem informacje, że trzeba wymienić klocki hamulcowe i tarcze bo to na pewno ten problem. Oczywiście dla mnie to trochę lanie wody, mało się znam na mechanice, ale wydaje mi się trochę, że jest to delikatne nabijanie w butelkę, zważywszy na to, że klocki kosztowały mnie 350 zł, a tarcze (po informacji od mechanika i serwisanta były dobre), mogły mnie kosztować przynajmniej 700 zł + plus koszty samego serwisu.
Bardzo proszę o informację, w jaki sposób mogę się odwołać od tego serwisu, po sugestii serwisanta przejechałem 200 km, nawet teraz to już z 900 i kierownica bije jak przed serwisem.
Drugie pytanie, brzmi czy jak się do nich zgłoszę telefonicznie to czy będę musiał płacić za rbh mechanika, który jeszcze raz będzie oglądał auto.
Bardzo proszę o jakieś sugestie i z góry przepraszam jeśli problem nie jest w waszej gestii...
Otóż jakieś dwa tygodnie temu przechodziłem przegląd po 60 000 km, zgłosiłem uwagi, które miałem co do mojego pojazdu. Zgłosiłem problem przy jeździe autem i hamowaniu = bicie kierownicy. Przy hamowaniu od 60km/h, kierownica bije. Podobnie jest przy jeździe np. autostradą przy jeździe od 100 do 120 kierownica bije jak szalona, dlatego też wyższej prędkości nie ma po co w ogóle osiągać.
Mój problem polega na tym, że usterka była zgłoszona do serwisanta, który przyjmował zlecenie, oczywiście otrzymałem informacje, że trzeba wymienić klocki hamulcowe i tarcze bo to na pewno ten problem. Oczywiście dla mnie to trochę lanie wody, mało się znam na mechanice, ale wydaje mi się trochę, że jest to delikatne nabijanie w butelkę, zważywszy na to, że klocki kosztowały mnie 350 zł, a tarcze (po informacji od mechanika i serwisanta były dobre), mogły mnie kosztować przynajmniej 700 zł + plus koszty samego serwisu.
Bardzo proszę o informację, w jaki sposób mogę się odwołać od tego serwisu, po sugestii serwisanta przejechałem 200 km, nawet teraz to już z 900 i kierownica bije jak przed serwisem.
Drugie pytanie, brzmi czy jak się do nich zgłoszę telefonicznie to czy będę musiał płacić za rbh mechanika, który jeszcze raz będzie oglądał auto.
Bardzo proszę o jakieś sugestie i z góry przepraszam jeśli problem nie jest w waszej gestii...
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5067
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 74
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Prośba o opinię - serwis - Chevrolet Spark M300
Składasz reklamację, że usługa nie została wykonana poprawnie ponieważ usterka nadal występuje. I czekasz na propozycję rozwiązania. Bicie przy jeździe 120km/h wg mnie wskazuje na wyważenie kół.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło
- tdon
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2670
- Rejestracja: 2 sty 2014, o 11:56
- Reputacja: 55
- Imię: Tomek
- Samochód: Hyundai i20 BC3
- Silnik: 1,2 16V 84KM
- LPG: BRC SQ32 DualJet
- Inny samochód: Był Aveo T300 LT+
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: Prośba o opinię - serwis - Chevrolet Spark M300
Sprawdzałeś geometrię opon ?
Auto na gwarancji jeszcze ?
Musisz robić w ASO ?????
Auto na gwarancji jeszcze ?
Musisz robić w ASO ?????
- etac
- Prezes
- Posty: 23829
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Prośba o opinię - serwis - Chevrolet Spark M300
Mamy bicie podczas jazdy, czy podczas hamowania?
Czy wymieniono tarcze+klocki, czy tylko klocki.
Czy podając informacje ze są dobre podał na czym się oparł? Na podstawie czego podjął decyzje ze są dobre tarcze.
Mając na uwadze, ze Chevrolet Poland już prawie nie istnieje i jeśli usługa była płatna, to biuro obsługi klienta odpisze ci delikatne pismo, ze ich to nie obchodzi. Więcej zdziałasz opisując takie przypadki na forach lub innych grupach społecznych.
Czy wymieniono tarcze+klocki, czy tylko klocki.
Czy podając informacje ze są dobre podał na czym się oparł? Na podstawie czego podjął decyzje ze są dobre tarcze.
Mając na uwadze, ze Chevrolet Poland już prawie nie istnieje i jeśli usługa była płatna, to biuro obsługi klienta odpisze ci delikatne pismo, ze ich to nie obchodzi. Więcej zdziałasz opisując takie przypadki na forach lub innych grupach społecznych.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- Avatar
- Fachman
- Posty: 2463
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 08:08
- Reputacja: 0
- Imię: Marcin
- Samochód: brak
- Silnik:
- Lokalizacja: Racibórz
- Kontakt:
Re: Prośba o opinię - serwis - Chevrolet Spark M300
Problem polega na tym że trzeba by za każdym razem prosić o kopie zlecenia pod którym widnieje nasz podpis, inaczej ciężko co kolwiek będzie udowodnić. Najważniejsze informacje są z reguły na odwrocie strony po której już naszego podpisu nie ma więc i ksero tego nie dostaniemy.
-
- Świeżak
- Posty: 3
- Rejestracja: 17 lip 2016, o 17:27
- Reputacja: 0
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Spark
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa okolice
- Kontakt:
Re: Prośba o opinię - serwis - Chevrolet Spark M300
Witam dzięki za odpowiedzi :samochód na gwarancji stąd to ASO, koła wyważane, bicie występuje podczas jazdy powyżej 80km/h, hamowanie i bicie przy 60 km/h nawet. Klocki i Tarcze - stwierdzone przez mechanika, który przekazał info człowiekowi, który przyjmował moje auto do serwisu. Właśnie dla mnie najgorsze jest to, że Chevrolet zniknął w jakiś tam sposób, a Opel nie za bardzo chyba lubi Chevy. Gdyby nie to, że auto jest na gwarancji i przy kredytowaniu kopnął bym ich w ... i sam bym to zrobił, a tak muszę z nimi powalczyć.
Dzięki za info.
Dzięki za info.
-
- Stały bywalec
- Posty: 277
- Rejestracja: 4 cze 2015, o 13:50
- Reputacja: 1
- Imię: Paweł
- Samochód: Cruze1,8/Spark1,0
- Silnik: Chyba jest jakiś?
- Lokalizacja: Chwilowo Pyrlandia
- Kontakt:
Re: Prośba o opinię - serwis - Chevrolet Spark M300
Miałem w Sparku to samo. Dopiero czwarte wyważenie kół ( każde wyważanie w innym warsztacie w ciągu tygodnia ) dało wyraźną poprawę. Ale przy źle wyważonych kołach bicie kierownicy raczej nasila się z prędkością.
Co do klocków ( problem wystąpił równolegle ) to jeśli były gdzieś zapieczone ( i nierówno się starły ) to powodują podobne objawy, ale u mnie objawiało się to przy hamowaniu ( nawet bardzo delikatnym i nieświadomym dotknięciu pedału hamulca przy dużych prędkościach ), ale najgorzej się to czuło przy hamowaniu zupełnie do zera.
Obecnie mam w Sparku 58 tyś. km i tarcze są podobno w porządku ale to też zależy od stylu jazdy i farta. Wystarczy przy rozgrzanych tarczach wjechać w kałuże żeby mieć je krzywe i do wymiany.
Co do klocków ( problem wystąpił równolegle ) to jeśli były gdzieś zapieczone ( i nierówno się starły ) to powodują podobne objawy, ale u mnie objawiało się to przy hamowaniu ( nawet bardzo delikatnym i nieświadomym dotknięciu pedału hamulca przy dużych prędkościach ), ale najgorzej się to czuło przy hamowaniu zupełnie do zera.
Obecnie mam w Sparku 58 tyś. km i tarcze są podobno w porządku ale to też zależy od stylu jazdy i farta. Wystarczy przy rozgrzanych tarczach wjechać w kałuże żeby mieć je krzywe i do wymiany.
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5067
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 74
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Prośba o opinię - serwis - Chevrolet Spark M300
berpa pisze: Ale przy źle wyważonych kołach bicie kierownicy raczej nasila się z prędkością.
Nie zawsze czasami bicie jest w danym zakresie prędkości. Ja np miałem między 110-140. Przekraczając 140 bicie ustępowało.
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło
-
- Stały bywalec
- Posty: 277
- Rejestracja: 4 cze 2015, o 13:50
- Reputacja: 1
- Imię: Paweł
- Samochód: Cruze1,8/Spark1,0
- Silnik: Chyba jest jakiś?
- Lokalizacja: Chwilowo Pyrlandia
- Kontakt:
Re: Prośba o opinię - serwis - Chevrolet Spark M300
Tyle, że w Sparku 140km/h to już bardzo blisko bariery dźwiękuhuri_khan pisze: Przekraczając 140 bicie ustępowało.
- Avatar
- Fachman
- Posty: 2463
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 08:08
- Reputacja: 0
- Imię: Marcin
- Samochód: brak
- Silnik:
- Lokalizacja: Racibórz
- Kontakt:
Re: Prośba o opinię - serwis - Chevrolet Spark M300
uwazam ze realna szansa to walka na zasadzie reklamacji, skoro ktos zdiagnozował to jako problem i winę usterki (tarcze/klocki) zostało to wymienione i nadal jest to samo to jest to blędna diagnoza. Ty się nie znasz i skoro Ci ktoś mówi że naprawa tego to 400zł to Ty tyle dajesz (pod warunkiem ze nie łapie się to na gwarancję) i oczekujesz efektu, efektu nie ma więc to teraz ich problem. Jak będą chcieli naciągać Cię dalej na kase to wycena i powinni od tego odjąć kwotę którą już wydałeś w związku z ich błędną diagnozą, jak nie to UOKIK. Będzie ciężko ale powinieneś to wygrać a i domagaj się kopii dokumentu zlecenia naprawy pod którym jest Twój podpis i skoro jest tam Twój podpis to masz prawo posiadać kopię tego dokumentu, nie ma czegoś takiego że to ich papier i się nie da / nie można, masz prawo posiadać kopię dokumentów które podpisujesz i tego Ci odmówić nie mogą.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Prośba o opinię - serwis - Chevrolet Spark M300
Grzegorz napisz nam, które to ASO próbuje cię tak brzydko wybujać. Niech poszczyci się a opinia idzie w sieć.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- tdon
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2670
- Rejestracja: 2 sty 2014, o 11:56
- Reputacja: 55
- Imię: Tomek
- Samochód: Hyundai i20 BC3
- Silnik: 1,2 16V 84KM
- LPG: BRC SQ32 DualJet
- Inny samochód: Był Aveo T300 LT+
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: Prośba o opinię - serwis - Chevrolet Spark M300
A ja jeszcze raz zapytam - jak wygląda GEOMETRIA opon i felg widziana podczas kręcenia wyważarką ?
Nawet najbardziej zdeformowaną oponę DA SIĘ wyważyć.
Nawet najbardziej zdeformowaną oponę DA SIĘ wyważyć.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Prośba o opinię - serwis - Chevrolet Spark M300
Nie wiem co rozumiesz przez "zdeformowaną". Zdeformowaną oponę (np po długim postoju na kapciu, czy z bąblem lub pękniętym rdzeniem drutowym) się wyrzuca a nie wywarza.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- STFrozen
- Zasłużony dla forum
- Posty: 737
- Rejestracja: 13 sie 2013, o 22:10
- Reputacja: 0
- Imię: Agnieszka
- Samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Silnik: 1.5
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Prośba o opinię - serwis - Chevrolet Spark M300
Sparka juz nie mam ale pamiętam ze wlasnie pomiędzy 110_140 też mialam taki efekt bicia natomiast jak przekroczylam barierę dźwięku 140 wszystko wracalo do normy ....
Agnieszka
-
- Świeżak
- Posty: 3
- Rejestracja: 17 lip 2016, o 17:27
- Reputacja: 0
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Spark
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa okolice
- Kontakt:
Re: Prośba o opinię - serwis - Chevrolet Spark M300
Witam ponownie dzięki za wszelkie opinię do tego tematu.
ASO - WARSZAWA, Połczyńska 33, 01-377 Warszawa - dla wytrwałych
Dla pewności skieruję do nich pisemną reklamację na tą usługę.
ASO - WARSZAWA, Połczyńska 33, 01-377 Warszawa - dla wytrwałych
Dla pewności skieruję do nich pisemną reklamację na tą usługę.
- Hubertradom
- Bywalec
- Posty: 161
- Rejestracja: 12 kwie 2014, o 11:40
- Reputacja: 0
- Imię: Hubert
- Samochód: Spark 1,2 LTZ 2011
- Silnik:
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Prośba o opinię - serwis - Chevrolet Spark M300
opona może jest jajowata?
Proponuję przekładkę kół z tyłu na przód i jazdę testową.
Proponuję przekładkę kół z tyłu na przód i jazdę testową.
-
- Świeżak
- Posty: 39
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 19:50
- Reputacja: 0
- Imię: Tomasz
- Samochód: Nubira/Lacetti 1.8
- Silnik:
- Lokalizacja: prawie Poznań
- Kontakt:
Re: Prośba o opinię - serwis - Chevrolet Spark M300
Moje poprzednie auto kupiłem z nowymi tarczami i klockami. "Fachowiec" który je montował nie wyczyścił piasty z rdzy, która wspaniale się tam gościła. Po rozpędzeniu auta do 100km/h i hamowaniu, do ok. 50-60km/h tak rwało kierownicą, że nie mogłem jej utrzymać. Czym mocniejsze hamowanie z wyższej prędkości tym usterka bardziej wyraźna. Nie pomogło czyszczenie piast i tarczy na błysk i wymiana klocków. Tarcze były już trwale zdeformowane i bardzo mocno przegrzane, wręcz zahartowane. Musiałem wymienić wszystko na nowe, a koszt do dużego auta...
Do sprawdzenia potrzebny jest przyrząd, a mało który serwis go używa, bo się nie chce i tak na oko oceniają.
Wg mnie do wymiany tarcze i klocki, a to elementy bez gwarancji.
Nie wiem od czego chcesz się odwołać.
Do sprawdzenia potrzebny jest przyrząd, a mało który serwis go używa, bo się nie chce i tak na oko oceniają.
Wg mnie do wymiany tarcze i klocki, a to elementy bez gwarancji.
Nie wiem od czego chcesz się odwołać.
-
- Bywalec
- Posty: 155
- Rejestracja: 19 lut 2015, o 21:10
- Reputacja: 1
- Imię: Daniel
- Samochód: Spark
- Silnik:
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
Re: Prośba o opinię - serwis - Chevrolet Spark M300
Mój ma dokładnie to samo.STFrozen pisze:Sparka juz nie mam ale pamiętam ze wlasnie pomiędzy 110_140 też mialam taki efekt bicia natomiast jak przekroczylam barierę dźwięku 140 wszystko wracalo do normy ....
- Waszko800611
- Świeżak
- Posty: 25
- Rejestracja: 16 mar 2015, o 22:01
- Reputacja: 0
- Imię: Przemo
- Samochód: Spark 1.0 LS+
- Silnik:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: Prośba o opinię - serwis - Chevrolet Spark M300
mialem to samo. bicie kierownicy przy hamowaniu. nie pomogla zmiana tarcz. pomoglo wyczyszczenie chyba zwrotnic.
-
- Świeżak
- Posty: 1
- Rejestracja: 7 lis 2016, o 15:42
- Reputacja: 0
- Imię: Anna
- Samochód: Cruze
- Silnik:
- Lokalizacja: Grudziadz
- Kontakt:
Re: Prośba o opinię - serwis - Chevrolet Spark M300
ciekawa oferte czesci maja na http://autoserwis.pl/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości