Spark M300 1.2 rura kolektorowa

Stuka, puka, kapie, cieknie...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
adammalecki
Specjalista
Posty: 473
Rejestracja: 6 wrz 2018, o 17:33
Reputacja: 10
Imię: Adam
Samochód: Cruze LS+MR,Spark LT
Silnik: 1.6 124KM, 1.2 84KM
Lokalizacja: CCH
Kontakt:

Spark M300 1.2 rura kolektorowa

Post autor: adammalecki » 23 wrz 2021, o 14:14

Czy taka oto jak poniżej rura w wersji silnikowej 1.0 i 1.2 są dokładnie takie same?
Pytam ponieważ już prawie zakupiłem ale po weryfikacji po VIN sprzedawca mnie poinformował że chyba jednak nie będzie pasować.
W POTAK niestety widzę że nie mają...
Załączniki
rura.jpg
Nic nie jest szczególnie trudne, jeżeli podzielisz to na małe zadania.
- Henry Ford

Awatar użytkownika
endriu333
Profesjonalista
Posty: 982
Rejestracja: 29 wrz 2016, o 15:54
Reputacja: 7
Imię: Andrzej
Samochód: Spark
Silnik: 1.2 PB
LPG: Landirenzo Omegas
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Spark M300 1.2 rura kolektorowa

Post autor: endriu333 » 23 wrz 2021, o 19:54

O ciekawe pytanie.... Przyłączam się do kolegi pytania :) ostatnio jak robiłem przy sparku to obciąłem tą plecionkę bo całkowicie się "oderwała" z mocowań, więc ta harmonijka pewnie za rok, dwa będzie do wymiany ...
W ostateczności będę wycinał i wspawam dobrane elastyczne łącze...
Suzuki SX-4 S-cross 1.4 PB hybrid MY2021 +LPG KME Sky Direct / Chevrolet Spark MY2011 1.2 + LPG LandiRenzo Omegas / Suzuki GSX 1250 FA "Bandit" MY2017 1.255 PB

Awatar użytkownika
adammalecki
Specjalista
Posty: 473
Rejestracja: 6 wrz 2018, o 17:33
Reputacja: 10
Imię: Adam
Samochód: Cruze LS+MR,Spark LT
Silnik: 1.6 124KM, 1.2 84KM
Lokalizacja: CCH
Kontakt:

Re: Spark M300 1.2 rura kolektorowa

Post autor: adammalecki » 28 wrz 2021, o 11:15

Uzupełniając informacje w temacie.
Pomiędzy 1.0 a 1.2 są różnice.
Pewnie można dogiąć, przerobić ale nie jest to zapewne zabawa na 5 minut.
Na ten moment do wersji 1.2 w zasadzie dostępne są tylko produkty bosala.
Rozmawiałem z właścicielem firmy Polmostrów ( POLMO ).
Jest szansa że wciągu miesiąca uruchomią produkcję do wersji 1.2, i nie wykluczone że będę nawet testerem tego wyrobu.
Cena ma być identyczna jak do wersji 1.0 czyli rura kolektorowa 230 PLN, tłumik środkowy + końcowy razem 350 PLN.
Dla zainteresowanych: kody produktów producenta Polmostrów dla wersji 1.0 to 5.67 , 5.41 , 5.42
Jest również szansa że dla użytkowników tego forum będą jakieś rabaty.
Sprawa w toku...
Nic nie jest szczególnie trudne, jeżeli podzielisz to na małe zadania.
- Henry Ford

Awatar użytkownika
endriu333
Profesjonalista
Posty: 982
Rejestracja: 29 wrz 2016, o 15:54
Reputacja: 7
Imię: Andrzej
Samochód: Spark
Silnik: 1.2 PB
LPG: Landirenzo Omegas
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Spark M300 1.2 rura kolektorowa

Post autor: endriu333 » 28 wrz 2021, o 18:25

O super sprawa....podbija temat jak produkt będzie tego wart ..
Suzuki SX-4 S-cross 1.4 PB hybrid MY2021 +LPG KME Sky Direct / Chevrolet Spark MY2011 1.2 + LPG LandiRenzo Omegas / Suzuki GSX 1250 FA "Bandit" MY2017 1.255 PB

ODPOWIEDZ

Wróć do „Spark Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości