Czy taka oto jak poniżej rura w wersji silnikowej 1.0 i 1.2 są dokładnie takie same?
Pytam ponieważ już prawie zakupiłem ale po weryfikacji po VIN sprzedawca mnie poinformował że chyba jednak nie będzie pasować.
W POTAK niestety widzę że nie mają...
Spark M300 1.2 rura kolektorowa
- adammalecki
- Specjalista
- Posty: 473
- Rejestracja: 6 wrz 2018, o 17:33
- Reputacja: 10
- Imię: Adam
- Samochód: Cruze LS+MR,Spark LT
- Silnik: 1.6 124KM, 1.2 84KM
- Lokalizacja: CCH
- Kontakt:
Spark M300 1.2 rura kolektorowa
Nic nie jest szczególnie trudne, jeżeli podzielisz to na małe zadania.
- Henry Ford
- Henry Ford
- endriu333
- Profesjonalista
- Posty: 982
- Rejestracja: 29 wrz 2016, o 15:54
- Reputacja: 7
- Imię: Andrzej
- Samochód: Spark
- Silnik: 1.2 PB
- LPG: Landirenzo Omegas
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Spark M300 1.2 rura kolektorowa
O ciekawe pytanie.... Przyłączam się do kolegi pytania ostatnio jak robiłem przy sparku to obciąłem tą plecionkę bo całkowicie się "oderwała" z mocowań, więc ta harmonijka pewnie za rok, dwa będzie do wymiany ...
W ostateczności będę wycinał i wspawam dobrane elastyczne łącze...
W ostateczności będę wycinał i wspawam dobrane elastyczne łącze...
Suzuki SX-4 S-cross 1.4 PB hybrid MY2021 +LPG KME Sky Direct / Chevrolet Spark MY2011 1.2 + LPG LandiRenzo Omegas / Suzuki GSX 1250 FA "Bandit" MY2017 1.255 PB
- adammalecki
- Specjalista
- Posty: 473
- Rejestracja: 6 wrz 2018, o 17:33
- Reputacja: 10
- Imię: Adam
- Samochód: Cruze LS+MR,Spark LT
- Silnik: 1.6 124KM, 1.2 84KM
- Lokalizacja: CCH
- Kontakt:
Re: Spark M300 1.2 rura kolektorowa
Uzupełniając informacje w temacie.
Pomiędzy 1.0 a 1.2 są różnice.
Pewnie można dogiąć, przerobić ale nie jest to zapewne zabawa na 5 minut.
Na ten moment do wersji 1.2 w zasadzie dostępne są tylko produkty bosala.
Rozmawiałem z właścicielem firmy Polmostrów ( POLMO ).
Jest szansa że wciągu miesiąca uruchomią produkcję do wersji 1.2, i nie wykluczone że będę nawet testerem tego wyrobu.
Cena ma być identyczna jak do wersji 1.0 czyli rura kolektorowa 230 PLN, tłumik środkowy + końcowy razem 350 PLN.
Dla zainteresowanych: kody produktów producenta Polmostrów dla wersji 1.0 to 5.67 , 5.41 , 5.42
Jest również szansa że dla użytkowników tego forum będą jakieś rabaty.
Sprawa w toku...
Pomiędzy 1.0 a 1.2 są różnice.
Pewnie można dogiąć, przerobić ale nie jest to zapewne zabawa na 5 minut.
Na ten moment do wersji 1.2 w zasadzie dostępne są tylko produkty bosala.
Rozmawiałem z właścicielem firmy Polmostrów ( POLMO ).
Jest szansa że wciągu miesiąca uruchomią produkcję do wersji 1.2, i nie wykluczone że będę nawet testerem tego wyrobu.
Cena ma być identyczna jak do wersji 1.0 czyli rura kolektorowa 230 PLN, tłumik środkowy + końcowy razem 350 PLN.
Dla zainteresowanych: kody produktów producenta Polmostrów dla wersji 1.0 to 5.67 , 5.41 , 5.42
Jest również szansa że dla użytkowników tego forum będą jakieś rabaty.
Sprawa w toku...
Nic nie jest szczególnie trudne, jeżeli podzielisz to na małe zadania.
- Henry Ford
- Henry Ford
- endriu333
- Profesjonalista
- Posty: 982
- Rejestracja: 29 wrz 2016, o 15:54
- Reputacja: 7
- Imię: Andrzej
- Samochód: Spark
- Silnik: 1.2 PB
- LPG: Landirenzo Omegas
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Spark M300 1.2 rura kolektorowa
O super sprawa....podbija temat jak produkt będzie tego wart ..
Suzuki SX-4 S-cross 1.4 PB hybrid MY2021 +LPG KME Sky Direct / Chevrolet Spark MY2011 1.2 + LPG LandiRenzo Omegas / Suzuki GSX 1250 FA "Bandit" MY2017 1.255 PB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość