Witam forum,
Niedawno zakupiłem Sparka M300 z 2013 1.2LPG dla dziewczyny. Problem mianowicie jest taki że sprzęgło "bierze wysoko" czyli trzeba puścić praktycznie cały pedał aby auto zaczęło jechać. Z początku myślałem ze jest to kwestia regulacji bo wydawało mi się ze sprzęgło w tym modelu jest jeszcze na lince a okazało się ze nie jest Sprzęgło według faktury zostało wymienione na nowe około roku temu na komplet LUK'a. Układ nie jest zapowietrzony, nie ma wycieku w okolicach wystrzeliła. Sprzęgło się nie ślizga, biegi wchodzą poprawnie czyli wszystko jest niby OK.
Czy w waszych Sparkach jest podobnie? Czy ten model po prostu tak ma? Osobiście mi nie sprawia to dużego problemu. Po kilku jazdach jako tako się przyzwyczaiłem, ale moja dziewczyna która uczy się jeździć na tym samochodzie ma problem. Czasami minie kilka dobrych sekund zanim wybierze cale te sprzęgło a potem i tak jest loteria 50/50 czy nie zgaśnie i ruszy
Spark M300 - sprzęgło
-
- Świeżak
- Posty: 1
- Rejestracja: 16 maja 2021, o 22:08
- Reputacja: 0
- Imię: Michał
- Samochód: SPARK
- Silnik: 1.2
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
- adammalecki
- Specjalista
- Posty: 473
- Rejestracja: 6 wrz 2018, o 17:33
- Reputacja: 10
- Imię: Adam
- Samochód: Cruze LS+MR,Spark LT
- Silnik: 1.6 124KM, 1.2 84KM
- Lokalizacja: CCH
- Kontakt:
Re: Spark M300 - sprzęgło
U mnie w Sparku sprzęgło działa normalnie czyli łapie mniej więcej w połowie zakresu działania pedału. Wymieniałem kilka miesięcy temu.
Objawem zużycia było sporadyczne szarpanie przy wysprzęglaniu na pierwszym lub drugim biegu.
Objawem zużycia było sporadyczne szarpanie przy wysprzęglaniu na pierwszym lub drugim biegu.
Nic nie jest szczególnie trudne, jeżeli podzielisz to na małe zadania.
- Henry Ford
- Henry Ford
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości