Wymiana filtra paliwa

Stuka, puka, kapie, cieknie...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
speritus
Świeżak
Posty: 11
Rejestracja: 25 maja 2017, o 15:57
Reputacja: 0
Imię: Marcin
Samochód: Spark LT (M300)
Silnik:
Lokalizacja: RT
Kontakt:

Wymiana filtra paliwa

Post autor: speritus » 25 sie 2017, o 13:02

Witam
Czy ktoś wymieniał filtr paliwa w M300 1.2.
Czy to skomplikowane ?

Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
endriu333
Profesjonalista
Posty: 982
Rejestracja: 29 wrz 2016, o 15:54
Reputacja: 8
Imię: Andrzej
Samochód: Spark
Silnik: 1.2 PB
LPG: Landirenzo Omegas
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Wymiana filtra paliwa

Post autor: endriu333 » 25 sie 2017, o 18:21

musiałbym zerknąć - ale jeśli ten filtr nie jest w pompie paliwa to wymiana jest dość prosta (ale na 80% filtr jest w pompie i jest "niewymienialny") wystarczy ścisnąć go z dwóch stron *takie plastikowe przeważnie białe przyciski* i wyciągnąć rurkę paliwową i tak samo z drugiej strony- nowy filtr tylko wciskamy...
jak można wiedzieć to w jakim celu chcesz wymieniać filtr paliwa? jeśli liczysz na poprawę kultury pracy silnika czy coś podobnego to zapomnij....
Suzuki SX-4 S-cross 1.4 PB hybrid MY2021 +LPG KME Sky Direct / Chevrolet Spark MY2011 1.2 + LPG LandiRenzo Omegas / Suzuki GSX 1250 FA "Bandit" MY2017 1.255 PB

Awatar użytkownika
speritus
Świeżak
Posty: 11
Rejestracja: 25 maja 2017, o 15:57
Reputacja: 0
Imię: Marcin
Samochód: Spark LT (M300)
Silnik:
Lokalizacja: RT
Kontakt:

Re: Wymiana filtra paliwa

Post autor: speritus » 25 sie 2017, o 21:17

Dzięki za odp.
Po zakupie samochodu zawsze sprawdzam wszystkie filtry, klocki, płyny, etc.
Skoro jednak sprawa z filtrem w Sparku tak wygląda to chyba sobie na razie odpuszczę :)

Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
krzysiekz
Świeżak
Posty: 12
Rejestracja: 21 lut 2017, o 13:01
Reputacja: 0
Imię: Krzysztof
Samochód: Spark 1.2 LTZ 2010r.
Silnik:
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Re: Wymiana filtra paliwa

Post autor: krzysiekz » 4 wrz 2017, o 09:11

Nie ma sensu się tym przejmować. Filtr jest niewymienialny teoretycznie, a pewnie cały ten kosz z pompą, bo to jeden element, będzie kosztował kosmiczne pieniądze. ;)
Pozdrawiam!
krzysiekz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Spark Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość