Wreszcie zadziałał mi Torque z ELM 327 ( dzięki za pomoc Maniek ).
I jak to ja lubię żeby było wszystko ok więc moje spostrzeżenia nieco mnie martwią:
Na dworze około 25 stopni. Silnik pracujący bez klimatyzacji a więc co za tym idzie wiatrak niezałączony:
1. początkowo mały obieg więc rura do chłodnicy zimna. duży obieg załącza się przy 86 stopniach.
2. temperatura na postoju rośnie do około 95 stopni jednak podczas jazdy nawet do 100 stopni (wiatrak cisza ).
3. na postoju dziwna sytuacja- temperatura wzrasta do 103 stopni wiatrak cisza, dopiero po przegazowaniu nagle wiatrak się załącza. Schładza do 96 stopni.
4. dalszy postój i niestety do 107 stopni a wiatrak cisza. Po przegazowaniu się załącza.
Moje uwagi- wiatrak załącza się dopiero przy większych obrotach, obciążeniu silnika czy coś zepsute. Nie jest to dla mnie jasne.
Nawiew był na drugi stopień na max zimny.
Na dworze około 27 stopni. Silnik pracujący z klimatyzacją więc wiatrak załączony:
1. temperatura na postoju 93-97 stopni.
2. w czasie jazdy około 95-96 stopni.
Pozostaje jeszcze pytanie czy pomiar z Torque jest rzeczywiście prawidłowy.
Temperaturę wlotu program pokazuje około 38 stopni.
Pytanie jaka jest optymalna temperatura pracy w chevroletach spark ( 90 stopni? ) i przy jakiej powinny się załączać wiatrak i jaka max gdy pali się kontrolka przegrzania?
Albo mnie uspokójcie albo potwierdźcie że coś nie tak. Dzięki
