Re: Co to za ostrzezenie?
: 15 cze 2018, o 00:01
Jak chcesz, ale jeśli teraźniejsza ilość światła Tobie odpowiada (bo w tamtejszych będzie trochę mniej),
to ja bym pod nie po prostu filtry założył.
lecz o to że nikt Tobie nie zagwarantuje jak zdziałają dane zamienniki ledowe pod CanBus,w konkretnym aucie.
Zrobienie dokładnej mapy współpracy danej "żarówki" ledowej z pojazdami z szyną canbus jest w zasadzie niemożliwe.
Choćby w kontekście wyskakiwania błędów, w zależności od tego gdzie użyte,
żaden producent ani sprzedawca nie przetestuje ich przecież w każdym aucie,
więc piszą ogólnie że pod "CanBus" ale gwarancji nie dają- powinno być ok ale nie zawsze jest.
A już tymbardziej w naszym cruzakowym kontekście i specyficznej sytuacji, gdzie prawie nikt o tym nie wie
a GM w ogóle nie przewidziało podłączania czegokolwiek
W sumie o tym jak tam to wygląda i co odchodzi tak naprawdę w PL wiedziałem do niedawna tylko ja,
bo je zakładałem rok temu i chyba nikt do tamtej pory przy tym nie majstrował.
Wtedy o tym gdzieś wspomniałem co tam się wyrabia i co trzeba zrobić by mieć spokój,
bo Endriu to gdzieś wyłapał i to zacytował czy coś
gdyż sam chciał zakładać jakieś loga świecące w to miejsce więc szukał info,
ale nie wiem czy w końcu końców odpuścił temat.
BTW. Pamiętam że ówcześnie ustalona przeze mnie wartość poboru przy której tył się nie zapalał na pół gwizdka to 1,2W
dalej nie mierzyłem, olałem to i założyłem filtry 3-3,2W. Do tej pory wszystko śmiga OK
BTW2. wymieniłeś bezpiecznik? powróciło zasilanie
to ja bym pod nie po prostu filtry założył.
Tutaj nie chodzi o jakość czy cenę
lecz o to że nikt Tobie nie zagwarantuje jak zdziałają dane zamienniki ledowe pod CanBus,w konkretnym aucie.
Zrobienie dokładnej mapy współpracy danej "żarówki" ledowej z pojazdami z szyną canbus jest w zasadzie niemożliwe.
Choćby w kontekście wyskakiwania błędów, w zależności od tego gdzie użyte,
żaden producent ani sprzedawca nie przetestuje ich przecież w każdym aucie,
więc piszą ogólnie że pod "CanBus" ale gwarancji nie dają- powinno być ok ale nie zawsze jest.
A już tymbardziej w naszym cruzakowym kontekście i specyficznej sytuacji, gdzie prawie nikt o tym nie wie
a GM w ogóle nie przewidziało podłączania czegokolwiek
W sumie o tym jak tam to wygląda i co odchodzi tak naprawdę w PL wiedziałem do niedawna tylko ja,
bo je zakładałem rok temu i chyba nikt do tamtej pory przy tym nie majstrował.
Wtedy o tym gdzieś wspomniałem co tam się wyrabia i co trzeba zrobić by mieć spokój,
bo Endriu to gdzieś wyłapał i to zacytował czy coś
gdyż sam chciał zakładać jakieś loga świecące w to miejsce więc szukał info,
ale nie wiem czy w końcu końców odpuścił temat.
BTW. Pamiętam że ówcześnie ustalona przeze mnie wartość poboru przy której tył się nie zapalał na pół gwizdka to 1,2W
dalej nie mierzyłem, olałem to i założyłem filtry 3-3,2W. Do tej pory wszystko śmiga OK
BTW2. wymieniłeś bezpiecznik? powróciło zasilanie