Błąd P0335 P0336
-
- Świeżak
- Posty: 3
- Rejestracja: 9 sty 2017, o 19:13
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: Cruze
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Błąd P0335 P0336
Witam
Posiadam Cruza 1.8 LS+ z 2013 od nowości z instalacją gazową BRC. Przebieg 69000, na początku wyskoczył błąd P0335 po jakimś czasie P0336, objawy troche jak przy uszkodzonej cewce, szarpanie brak mocy zarówno na LPG jak i benzynie. Czy to czujnik położenia wału do wymiany??? Czy ten silnik posiada taki czujnik bo nigdzie nie mogę znaleźć nic takiego w sprzedaży. Czy ewentualna wymiana jest wykonalna bez kanału? Może ktoś już ten temat przerabiał, czy BRC czerpie sygnał z tego czujnika jak tak to jest szansa że może gdzieś nie stykać przy wpięciu w gaz. Czy ewntualnie mogą być jakieś inne przyczyny obecnego stanu rzeczy np: cewka zapłonowa lub czujniki położenia wałka rozrządu choć powinny dawać inny kod błędu?
Posiadam Cruza 1.8 LS+ z 2013 od nowości z instalacją gazową BRC. Przebieg 69000, na początku wyskoczył błąd P0335 po jakimś czasie P0336, objawy troche jak przy uszkodzonej cewce, szarpanie brak mocy zarówno na LPG jak i benzynie. Czy to czujnik położenia wału do wymiany??? Czy ten silnik posiada taki czujnik bo nigdzie nie mogę znaleźć nic takiego w sprzedaży. Czy ewentualna wymiana jest wykonalna bez kanału? Może ktoś już ten temat przerabiał, czy BRC czerpie sygnał z tego czujnika jak tak to jest szansa że może gdzieś nie stykać przy wpięciu w gaz. Czy ewntualnie mogą być jakieś inne przyczyny obecnego stanu rzeczy np: cewka zapłonowa lub czujniki położenia wałka rozrządu choć powinny dawać inny kod błędu?
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7705
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 9
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Błąd P0335 P0336
P0335 i P0336 to czujnik pozycji wału korbowego i tam szukaj problemu, może być poluzowany, źle zamontowany lub uszkodzony.
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
-
- Świeżak
- Posty: 3
- Rejestracja: 9 sty 2017, o 19:13
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: Cruze
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Błąd P0335 P0336
Problem rozwiązany, uszkodzony był czujnik położenia wałka rozrządu dokładnie ten na wylocie. Wymiana rozwiązała problem. Gdyby ktoś szukał czujnika położenia wału korbowego w tym silniku na 99,99 % nie ma, bynajmniej ja go nie zlokalizowałem w samochodzie ani żadna hurtownia motoryzacyjna o takowym nie słyszała. Na moje sygnał położenia wału jest obliczany na podstawie danych z czujników na wałkach stąd powiązanie z tymi błędami.
- irvingmorg
- Bywalec
- Posty: 114
- Rejestracja: 21 gru 2016, o 12:56
- Reputacja: 3
- Imię: Łukasz
- Samochód: Cruze 1.8 Epica 2.0
- Silnik:
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Re: Błąd P0335 P0336
Ile kosztował czujnik?
-
- Świeżak
- Posty: 3
- Rejestracja: 9 sty 2017, o 19:13
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: Cruze
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Błąd P0335 P0336
80 zł nowy Delphi
-
- Profesjonalista
- Posty: 820
- Rejestracja: 28 cze 2015, o 14:31
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Orlando LPG automat
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Błąd P0335 P0336
Gdzie jest umieszczony czujnik wału ?
- LukaszV8
- Świeżak
- Posty: 26
- Rejestracja: 15 paź 2018, o 15:42
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: Cruze LS+ Design
- Silnik: 1.8 140KM
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Re: Błąd P0335 P0336
Witam bardzo prosze o pomoc Kolegow. Objawy jak przy padnietej cewce: gasnie,brak mocy, obrotomierz nie dziala,kontrolka check engine + kontrola trakcji. Kupilem tydzien temu nowa cewke i swiece a tu dzisiaj znowu zdycha. Wywala blad P0336. Prosze pomozcie gdzie jest ten czujnik w 1.8 bo sytuacja zrobila sie troche stresujace gdyz w czwartek chcielismy jechac na urlop nad morze 
- etac
- Prezes
- Posty: 24969
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Błąd P0335 P0336
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- LukaszV8
- Świeżak
- Posty: 26
- Rejestracja: 15 paź 2018, o 15:42
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: Cruze LS+ Design
- Silnik: 1.8 140KM
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Re: Błąd P0335 P0336
Czyli trzeba wyciągać rozrusznik...czyli jestśmy ugotowani... no nic dzięki
- LukaszV8
- Świeżak
- Posty: 26
- Rejestracja: 15 paź 2018, o 15:42
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: Cruze LS+ Design
- Silnik: 1.8 140KM
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Re: Błąd P0335 P0336
Cześć.
Opisuję sytuację gdyby ktoś miał podobnie.
1. Cewka i świece wymieniane NIEPOTRZEBNIE 2x, ale wydawało się, że to cewki bo auto chodziło troszku żwawiej (potem winę zrzuciłem na wtyczkę od cewki...że niby nie łączy...).
2.Podpięty pod najzwyklejszego chinola z allegro elm327 - błąd p0336
3. Diagnoza ----> możliwości kilka od padniętego aku przez cewkę zapłonową i po czujnik położenia wału według internetu ---> kupiona nowa cewka, autem dalej szarpie, obrotomierz ,,kaputt'' i inne cyrki, więc zakupiłem czujnik położenia wału Delphi (80zł) i biorę się za robotę. Robota nie siadła domowa bo dostęp jest przekur****y jak już nawet wyciągniesz rozrusznik.
4. Oddane do warsztatu ---> diagnoza 2 ----> faktycznie problemem jest czujnik położenia wału lecz trzeba wyciągać skrzynię żeby wymienić simmering z którego ten czujnik zczytuje obroty silnika gdyż powyższy się rozleciał i obcierał o czujnik powodując jego wytarcie i dalsze cyrki.
Podsumowując:
Czujnik 80zł
Simmering 130zł
Robocizna (wyciągnięcie skrzyni) 1000zł

PS.: cały czas pieprzyłem po zakupie tego auta, że to tylko na papierze 140km,że zmulony, że silnik ,,emerytowóz'' itp. Po wymianie czujnika położenia wału auto naprawdę dostało kopa i teraz nie powiem złego słowa bo zbiera się adekwatnie na deklarowaną moc silnika, naprawdę żwawy od 2500tyś. obrotów i ciągnie do końca, a międzyczasie włączają się jeszcze zmienne fazy rozrządu (nie wiem jak się to nazywa u GMa).
Pozdrawiam, może komuś się przyda ta historyjka.
Opisuję sytuację gdyby ktoś miał podobnie.
1. Cewka i świece wymieniane NIEPOTRZEBNIE 2x, ale wydawało się, że to cewki bo auto chodziło troszku żwawiej (potem winę zrzuciłem na wtyczkę od cewki...że niby nie łączy...).
2.Podpięty pod najzwyklejszego chinola z allegro elm327 - błąd p0336
3. Diagnoza ----> możliwości kilka od padniętego aku przez cewkę zapłonową i po czujnik położenia wału według internetu ---> kupiona nowa cewka, autem dalej szarpie, obrotomierz ,,kaputt'' i inne cyrki, więc zakupiłem czujnik położenia wału Delphi (80zł) i biorę się za robotę. Robota nie siadła domowa bo dostęp jest przekur****y jak już nawet wyciągniesz rozrusznik.
4. Oddane do warsztatu ---> diagnoza 2 ----> faktycznie problemem jest czujnik położenia wału lecz trzeba wyciągać skrzynię żeby wymienić simmering z którego ten czujnik zczytuje obroty silnika gdyż powyższy się rozleciał i obcierał o czujnik powodując jego wytarcie i dalsze cyrki.
Podsumowując:
Czujnik 80zł
Simmering 130zł
Robocizna (wyciągnięcie skrzyni) 1000zł

PS.: cały czas pieprzyłem po zakupie tego auta, że to tylko na papierze 140km,że zmulony, że silnik ,,emerytowóz'' itp. Po wymianie czujnika położenia wału auto naprawdę dostało kopa i teraz nie powiem złego słowa bo zbiera się adekwatnie na deklarowaną moc silnika, naprawdę żwawy od 2500tyś. obrotów i ciągnie do końca, a międzyczasie włączają się jeszcze zmienne fazy rozrządu (nie wiem jak się to nazywa u GMa).
Pozdrawiam, może komuś się przyda ta historyjka.
- etac
- Prezes
- Posty: 24969
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Błąd P0335 P0336
to ci ciągnie wyżej niż silniki w F1 bo tam chyba do 16tysi, a u ciebie 2500tysi
Szacun.

Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- LukaszV8
- Świeżak
- Posty: 26
- Rejestracja: 15 paź 2018, o 15:42
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: Cruze LS+ Design
- Silnik: 1.8 140KM
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Re: Błąd P0335 P0336
ech..2,5 tyś. Panie Czepialski







Ostatnio zmieniony 9 sie 2022, o 16:31 przez etac, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Usunięto zapis z CYTUJ
Powód: Usunięto zapis z CYTUJ
-
- Świeżak
- Posty: 4
- Rejestracja: 26 mar 2022, o 09:36
- Reputacja: 0
- Imię: Przemek
- Samochód: Cruze 2012
- Silnik: 1.8 2H0 141km benz
- LPG: BRC SQ24
- Lokalizacja: Ełk
- Kontakt:
Re: Błąd P0335 P0336
LukaszV8 a czy przed pojawieniem się błędu P0336 miałeś inne błedy poprzedzające ? Pytam bo mam podobną sytuacje z tym, że u mnie pojawiły się najpierw błedy P0136, P2096, P0141, P061A i po chwili autko wpadło w tryb awaryjny, zegar od obrotów i prędkości opadł ale samochód nie zgasł.
-
- Świeżak
- Posty: 23
- Rejestracja: 7 lip 2019, o 15:40
- Reputacja: 0
- Imię: Bogdan
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.8, 141KM, benzyna+LPG
- LPG: TAK. BRC
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Błąd P0335 P0336
Witam,
Ja mam to samo, wracam sobie z pracy i nagle widzę na desce rozdzielczej kontrolki t/c, ESP i CE. Auto słabnie, obrotomierz wskazuje 0 obr./m i po chwili gasnie. Jestem świeżo po remoncie skrzyni biegów (automatycznej) i goście którzy mi to robili wspomnieli, że do wymiany jest czujnik położenia wału. Szkoda tylko że nie zrobili tego za jednym zamachem, bo skasowali mnie jak za zboże, a auto dalej w 100% niesprawne.
Czy to jest coś takiego: https://m.czesciauto24.pl/delphi/15253047 ?
Załączam foto jak to u mnie wyglądało.
Ja mam to samo, wracam sobie z pracy i nagle widzę na desce rozdzielczej kontrolki t/c, ESP i CE. Auto słabnie, obrotomierz wskazuje 0 obr./m i po chwili gasnie. Jestem świeżo po remoncie skrzyni biegów (automatycznej) i goście którzy mi to robili wspomnieli, że do wymiany jest czujnik położenia wału. Szkoda tylko że nie zrobili tego za jednym zamachem, bo skasowali mnie jak za zboże, a auto dalej w 100% niesprawne.
Czy to jest coś takiego: https://m.czesciauto24.pl/delphi/15253047 ?
Załączam foto jak to u mnie wyglądało.
- etac
- Prezes
- Posty: 24969
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
-
- Świeżak
- Posty: 23
- Rejestracja: 7 lip 2019, o 15:40
- Reputacja: 0
- Imię: Bogdan
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.8, 141KM, benzyna+LPG
- LPG: TAK. BRC
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Błąd P0335 P0336
Najprawdopodobniej będę to wiedział jutro. U mnie wystąpiła reakcja łańcuchowa: chłodniczka oleju, skrzynia biegów i teraz to co na zdjęciu. Rozszyfruję to może jutro, to się podzielę informacjami.
- etac
- Prezes
- Posty: 24969
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Błąd P0335 P0336
Jak nie znasz błędów to czemu piszesz teraz w tym wątku?
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 23
- Rejestracja: 7 lip 2019, o 15:40
- Reputacja: 0
- Imię: Bogdan
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.8, 141KM, benzyna+LPG
- LPG: TAK. BRC
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Błąd P0335 P0336
Bo mam takie objawy jak LukaszV8. Przecież nie będę pisał w temacie o oponach. Załączam zdjęcie.
- LukaszV8
- Świeżak
- Posty: 26
- Rejestracja: 15 paź 2018, o 15:42
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: Cruze LS+ Design
- Silnik: 1.8 140KM
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Re: Błąd P0335 P0336
Rok po naprawie ten sam problem znowu wrócił z uwalonym czujnikiem położenia wału. Znowu wyciąganie skrzyni i z 1500zł mniej w portfelu...
Ciekawe czy w tych wszystkich astrach , zafirach itp też się to samo dzieje.
Miesiąc temu olej dostał się do płynu chłodzącego przez uszkodzoną chłodniczkę oleju....1000zł naprawa...
Czara goryczy zaczyna się powoli przelewać z motoryzacją marki Opel...

Miesiąc temu olej dostał się do płynu chłodzącego przez uszkodzoną chłodniczkę oleju....1000zł naprawa...
Czara goryczy zaczyna się powoli przelewać z motoryzacją marki Opel...

- etac
- Prezes
- Posty: 24969
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Błąd P0335 P0336
Ale przecież do czujnika nie trzeba demontować skrzyni.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- LukaszV8
- Świeżak
- Posty: 26
- Rejestracja: 15 paź 2018, o 15:42
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: Cruze LS+ Design
- Silnik: 1.8 140KM
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Re: Błąd P0335 P0336
jak jest uszkodzony ten uszczelniacz, który trzyma czujnik to trzeba. Niestety.
https://www.fotosik.pl/zdjecie/8d8c9e59b1be07
Nie zdziwiłbym się jak ASO Opla Marimex Myślenice tzn. ''specjalista'', który wymieniał sprzęgło 3 lata temu źle założył koło zamachowe lub nie dokręcił tak jak powinno być.... i po prostu kręcąc się koło obciera czujnik uszkadzając go po czasie... no nic dam znać co i jak...auto pójdzie w przyszłym tyg do znajomego mechanika...
PS.: jak Wam zdycha obrotomierz, zapala się kontrola trakcji, check engine i auto ledwo jedzie w awaryjnym i pokazuje P0335 P0336 to nie kosztujecie się na nowe świece i cewki (zrobiłem to 3x i to nie było to) tylko od razu bierzcie się za czujnik położenia wału razem z uszczelniaczem, który go trzyma.
'
Dodano po 19 minutach 11 sekundach:
no niestety inżynierki oplowskie dały dup...
Dodano po 8 minutach 54 sekundach:
PS2: To co tu piszą pewne barany, że ten silnik nie ma czujnika położenia wału tylko szczytuje z czujników kół rozrządu to nie sugerujcie się tymi głupotami. Czujnik położenia wału JEST w tym silniku [niestety znajduje się za rozrusznikiem od dołu].
https://www.fotosik.pl/zdjecie/8d8c9e59b1be07
Nie zdziwiłbym się jak ASO Opla Marimex Myślenice tzn. ''specjalista'', który wymieniał sprzęgło 3 lata temu źle założył koło zamachowe lub nie dokręcił tak jak powinno być.... i po prostu kręcąc się koło obciera czujnik uszkadzając go po czasie... no nic dam znać co i jak...auto pójdzie w przyszłym tyg do znajomego mechanika...
PS.: jak Wam zdycha obrotomierz, zapala się kontrola trakcji, check engine i auto ledwo jedzie w awaryjnym i pokazuje P0335 P0336 to nie kosztujecie się na nowe świece i cewki (zrobiłem to 3x i to nie było to) tylko od razu bierzcie się za czujnik położenia wału razem z uszczelniaczem, który go trzyma.
'
Dodano po 19 minutach 11 sekundach:
no niestety inżynierki oplowskie dały dup...
Dodano po 8 minutach 54 sekundach:
PS2: To co tu piszą pewne barany, że ten silnik nie ma czujnika położenia wału tylko szczytuje z czujników kół rozrządu to nie sugerujcie się tymi głupotami. Czujnik położenia wału JEST w tym silniku [niestety znajduje się za rozrusznikiem od dołu].
Ostatnio zmieniony 19 sie 2023, o 22:30 przez etac, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunięto zapis cytuj i orto
Powód: usunięto zapis cytuj i orto
- LukaszV8
- Świeżak
- Posty: 26
- Rejestracja: 15 paź 2018, o 15:42
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: Cruze LS+ Design
- Silnik: 1.8 140KM
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Re: Błąd P0335 P0336
Czujnik wymieniony na oryginał już z logo PSA, tylko 420zł (cena aso) i oczywiście made in china bo gdzieżby inaczej w dzisiejszych czasach....
z tego co rozmawialem z Panem z serwisu to przy awariach czujnikow nie ma co sie bawic w zamienniki tak jak ja czujnik polozenia wału z delphi za 110zł tylko szukac oryginalu i przy okazji zabulic za niego słono...
Powiedzial, że zamienniki to mozna szukac oszczednosci klocki, tarcze itp. i chyba ma chłop racje....dokladnie rok czasu wytrzymal ten czujnik z delphi i padlo dziadostwo
PS. Usterka ta jest specyficzna i długoterminowa w sensie, że auto z miesiąca na miesiąc niby jezdzi normalnie nic sie nie dzieje,ale jest ciut coraz slabsze, coraz slabsze, coraz gorzej wkreca sie na obroty, z czasem pojawia sie szarpanie przy zwiekszaniu obrotow silnika, kiedy juz czujnik dogorywa pojawia sie tryb awaryjny czyli swieci sie kontrola trakcji, obrotomierz umiera, po zgaszeniu i odpaleniu blad znika, ale chwile pojedziesz , poszarpie i znowu tryb awaryjny...
reasumujac : moze mialem pecha, ze ten czujnik polozenia walu z delphi padl po roku- zamiennik. Moze nie maja racji i ludzie jezdza na zamiennikach bez problemu. Nie wiem... sami oceńcie
z tego co rozmawialem z Panem z serwisu to przy awariach czujnikow nie ma co sie bawic w zamienniki tak jak ja czujnik polozenia wału z delphi za 110zł tylko szukac oryginalu i przy okazji zabulic za niego słono...
Powiedzial, że zamienniki to mozna szukac oszczednosci klocki, tarcze itp. i chyba ma chłop racje....dokladnie rok czasu wytrzymal ten czujnik z delphi i padlo dziadostwo
PS. Usterka ta jest specyficzna i długoterminowa w sensie, że auto z miesiąca na miesiąc niby jezdzi normalnie nic sie nie dzieje,ale jest ciut coraz slabsze, coraz slabsze, coraz gorzej wkreca sie na obroty, z czasem pojawia sie szarpanie przy zwiekszaniu obrotow silnika, kiedy juz czujnik dogorywa pojawia sie tryb awaryjny czyli swieci sie kontrola trakcji, obrotomierz umiera, po zgaszeniu i odpaleniu blad znika, ale chwile pojedziesz , poszarpie i znowu tryb awaryjny...
reasumujac : moze mialem pecha, ze ten czujnik polozenia walu z delphi padl po roku- zamiennik. Moze nie maja racji i ludzie jezdza na zamiennikach bez problemu. Nie wiem... sami oceńcie
-
- Bywalec
- Posty: 165
- Rejestracja: 6 lis 2021, o 15:05
- Reputacja: 3
- Imię: Dominik
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.8 141KM LPG 2012
- LPG: Tak BRC SQ24
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Re: Błąd P0335 P0336
Pojawił mi się dzisiaj rano problem z P0335 (niepotwierdzony błąd - brak check) jedynie świeciła kontrolka trakcji, silnik stracił moc i wskazówka obrotów spadła na 0. Do tego dziwnie grzechotał na obrotach powyżej 2.5 tys.
Po chwili postoju i ciężkiej próbie odpalenia problem dalej był ten sam ale dzisiaj wieczorem go odpaliłem i po błędzie nie ma ani śladu i wszystko dobrze działa
Jakoś od 2 miesięcy z 3 razy zdarzyło mi się że auto mocniej szarpnęło i silnik zagrzechotał ale po sekundzie to minęło, a raz podczas dojeżdżania do skrzyżowania silnik całkiem zgasł jakby na start/stop.
Check się nie świeci, błędów innych nie ma prócz wiecznie oczekującego P2096 ale to już od zawsze jest.
Po chwili postoju i ciężkiej próbie odpalenia problem dalej był ten sam ale dzisiaj wieczorem go odpaliłem i po błędzie nie ma ani śladu i wszystko dobrze działa
Jakoś od 2 miesięcy z 3 razy zdarzyło mi się że auto mocniej szarpnęło i silnik zagrzechotał ale po sekundzie to minęło, a raz podczas dojeżdżania do skrzyżowania silnik całkiem zgasł jakby na start/stop.
Check się nie świeci, błędów innych nie ma prócz wiecznie oczekującego P2096 ale to już od zawsze jest.
Chevrolet Cruze 1.8 LT+ 2012 + LPG BRC
-
- Bywalec
- Posty: 165
- Rejestracja: 6 lis 2021, o 15:05
- Reputacja: 3
- Imię: Dominik
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.8 141KM LPG 2012
- LPG: Tak BRC SQ24
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Re: Błąd P0335 P0336
Błąd P0335 już dawno zniknął i przez miesiąc nie było problemu z autem i żadnych objawów poza jednorazowym wyłączeniu się wszystkiego w aucie podczas jazdy (bez błędów, problemów z mocą i czegokolwiek).
Dzisiaj po podjechaniu z pracy na stację i próbie ponownego odpalenia silnika, silnik 3 razy zgasł i dopiero za 4 razem odpalił.
W trybie awaryjnym (check, trakcja, obrotomierz na 0 + P0335 bez innych błędów) jechałem do domu i dwukrotnie auto się całkowicie wyłączyło blokując kierownicę - wyłączenie takie że w zapalniczce też nie bylo napięcia bo ładowany telefon się wybudził jakby go odłączyć I podłączyć.
Pytanie czy to wyłączanie się silnika jest powiązane z P0335 czy jednak to będą zimne luty sterownika albo problem z masą?
Dzisiaj po podjechaniu z pracy na stację i próbie ponownego odpalenia silnika, silnik 3 razy zgasł i dopiero za 4 razem odpalił.
W trybie awaryjnym (check, trakcja, obrotomierz na 0 + P0335 bez innych błędów) jechałem do domu i dwukrotnie auto się całkowicie wyłączyło blokując kierownicę - wyłączenie takie że w zapalniczce też nie bylo napięcia bo ładowany telefon się wybudził jakby go odłączyć I podłączyć.
Pytanie czy to wyłączanie się silnika jest powiązane z P0335 czy jednak to będą zimne luty sterownika albo problem z masą?
Chevrolet Cruze 1.8 LT+ 2012 + LPG BRC
- etac
- Prezes
- Posty: 24969
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 300
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Błąd P0335 P0336
A sprawdź dla pewności napięcie na aku. Przed rozruchemem i w trakcie krecenia rozrusznikiem.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości