Cewka Cruze
-
- Specjalista
- Posty: 346
- Rejestracja: 2 lis 2017, o 15:00
- Reputacja: 0
- Imię: Artur
- Samochód: Cruze LT MY2010
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM, benz.
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: Cewka Cruze
Robert, jaki przebieg na niej nabiłeś?
-
- Profesjonalista
- Posty: 820
- Rejestracja: 28 cze 2015, o 14:31
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Orlando LPG automat
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Cewka Cruze
A może montaż może wykonać tylko ASO ?
Do protokołu dołączyłem wydruk ze skanera diagnostycznego
Czekam rozpatrzenie reklamacji to 14 dni
Zaskoczył mnie szybkość wystąpienia usterki. Nie było żadnych objawów !
Jeszcze nie sprawdziłem!
Do protokołu dołączyłem wydruk ze skanera diagnostycznego
Czekam rozpatrzenie reklamacji to 14 dni
Zaskoczył mnie szybkość wystąpienia usterki. Nie było żadnych objawów !
Jeszcze nie sprawdziłem!
Ostatnio zmieniony 30 sie 2018, o 20:37 przez wszim, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ortografia
Powód: ortografia
-
- Bywalec
- Posty: 114
- Rejestracja: 22 wrz 2016, o 12:41
- Reputacja: 0
- Imię: Staszek
- Samochód: CRUZE LS+ 1.8 Pb
- Silnik: 1.8 (2H0) benz. + LPG
- LPG: BRC SEQUENT 24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Cewka Cruze
NTY to jednak najsłabsza marka części
Co do gwiazdek przy warunkach gwarancji to może być montaż przez warsztat (samochody nie tylko ASO potwierdzony rachunkiem, fakturą lub innym dokumentem) oraz regularną wymiana świec (zwłaszcza jak samochód miałby LPG)
Co do gwiazdek przy warunkach gwarancji to może być montaż przez warsztat (samochody nie tylko ASO potwierdzony rachunkiem, fakturą lub innym dokumentem) oraz regularną wymiana świec (zwłaszcza jak samochód miałby LPG)
Ostatnio zmieniony 31 sie 2018, o 10:16 przez wszim, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: makra -> marka
Powód: makra -> marka
-
- Profesjonalista
- Posty: 820
- Rejestracja: 28 cze 2015, o 14:31
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Orlando LPG automat
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Cewka Cruze
Reklamacja uznana cewka NTY wymieniona !
Ole nie otrzymałem żadnych kwitów!
Po monicie otrzymałem informację że "na zakupiony towar przysługuje Panu 2-letnia gwarancja na podstawie dokumentu zakupu."
Kiedyś po wymianie takiego elementu gwarancja biegła od nowa
Ole nie otrzymałem żadnych kwitów!
Po monicie otrzymałem informację że "na zakupiony towar przysługuje Panu 2-letnia gwarancja na podstawie dokumentu zakupu."
Kiedyś po wymianie takiego elementu gwarancja biegła od nowa
-
- Fachman
- Posty: 4995
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Cewka Cruze
Gwarancja to dobra wola producenta. On decyduje ile i czy ją daje. I jakie są obostrzenia.
Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka
-
- Profesjonalista
- Posty: 820
- Rejestracja: 28 cze 2015, o 14:31
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Orlando LPG automat
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Cewka Cruze
Odpowiedź sprzedawcy :
Po wymianie ma Pan nadal 2-letnia gwarancję.
Od daty sprzedaży czy reklamacji?
Po wymianie ma Pan nadal 2-letnia gwarancję.
Od daty sprzedaży czy reklamacji?
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2018, o 23:59 przez Regulus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: spędzamy
Powód: spędzamy
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Cewka Cruze
Zawsze od daty zakupu. Jestem zaskoczony że dali nową. Jednak coś się na dobre zmienia. A kupujący nic nie dostał bo nadal posiada paragon sprzed półtora roku.
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2018, o 00:00 przez Regulus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: z przed
Powód: z przed
-
- Profesjonalista
- Posty: 820
- Rejestracja: 28 cze 2015, o 14:31
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Orlando LPG automat
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Cewka Cruze
Skąd to zaskoczenie?
Cewka padła na jednym cylindrze!
Do reklamacji poza protokołem dołączyłem dane se skanera diagnostycznego, do tego wydruk po zamontowaniu cewki OEM gdzie kod uszkodzenia nie został odnotowany.
Mnie osobiście intryguje podstawa nie poświadczenia ze otrzymałem nowy produkt wolny od wad , który wszak jest nie naprawialny !
W zastniałej sytuacji mam nową cewke z cztero miesięczną gwarancją! A co jak padnie w piątym miesiącu ?
Cewka padła na jednym cylindrze!
Do reklamacji poza protokołem dołączyłem dane se skanera diagnostycznego, do tego wydruk po zamontowaniu cewki OEM gdzie kod uszkodzenia nie został odnotowany.
Mnie osobiście intryguje podstawa nie poświadczenia ze otrzymałem nowy produkt wolny od wad , który wszak jest nie naprawialny !
W zastniałej sytuacji mam nową cewke z cztero miesięczną gwarancją! A co jak padnie w piątym miesiącu ?
-
- Fachman
- Posty: 4995
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Cewka Cruze
Kupisz sobie nową. Z dwuletnią gwarancją.
Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka
-
- Profesjonalista
- Posty: 820
- Rejestracja: 28 cze 2015, o 14:31
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Orlando LPG automat
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Cewka Cruze
Dla informacji odpowiedz sprzedawcy :
"Okres 2 lat jest liczony od otrzymania nowej cewki. Jeżeli nie otrzymał Pan żadnego potwierdzenia w przesyłce to proszę zapisać sobie naszą korespondencję.
"W związku z uszkodzeniem cewki zakupionej w dniu 16 stycznia 2017 na paragon nr 1160/2017 informujemy, że towar nowy, wolny od wad został wysłany 31 sierpnia 2018r. i na niego przysługuje 2 letnia gwarancja, liczona od momentu jej nadania"."
Jak widać merytoryczne zareklamowanie z odpowiednią dokumentacją przyniosło taki efekt!
"Okres 2 lat jest liczony od otrzymania nowej cewki. Jeżeli nie otrzymał Pan żadnego potwierdzenia w przesyłce to proszę zapisać sobie naszą korespondencję.
"W związku z uszkodzeniem cewki zakupionej w dniu 16 stycznia 2017 na paragon nr 1160/2017 informujemy, że towar nowy, wolny od wad został wysłany 31 sierpnia 2018r. i na niego przysługuje 2 letnia gwarancja, liczona od momentu jej nadania"."
Jak widać merytoryczne zareklamowanie z odpowiednią dokumentacją przyniosło taki efekt!
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2018, o 16:20 przez Robbo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Fachman
- Posty: 4995
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Cewka Cruze
SKV ma trzy lata gwarancji.
Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2018, o 16:30 przez etac, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zdublowany post
Powód: zdublowany post
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Cewka Cruze
Mój błąd, faktycznie okres gwarancji wymienionej cewki ma biegnąć od początku.
Nie jestem pewny, czy tak było zawsze, ale jestem miło zaskoczony.
Nie jestem pewny, czy tak było zawsze, ale jestem miło zaskoczony.
-
- Profesjonalista
- Posty: 641
- Rejestracja: 16 gru 2016, o 13:01
- Reputacja: 20
- Imię: Szczepan
- Samochód: FORD S-Max
- Silnik: 2.0 Ecoblue
- Inny samochód: Cruze 1.8 LPG
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: Cewka Cruze
Każdemu produktowi wymienionemu w ramach gwarancji czas liczy się od nowa. Okres gwarancji zależy od producenta i jest jego dobrą wolą i co ważne - nie jest ona obowiązkowa. Większość producentów i tak daje 2 lata bo czy się im to podoba czy nie - obowiazuje ich 2 letni, ustawowy okres rękojmii.
-
- Fachman
- Posty: 4995
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Cewka Cruze
Niema już rękojmi. Jest niezgodność towaru z umową. Mylona z rękojmią. A za niezgodność odpowiada sprzedawca, a nie producent.
https://www.infor.pl/prawo/prawa-konsum ... umowa.html
Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka
https://www.infor.pl/prawo/prawa-konsum ... umowa.html
Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2018, o 09:45 przez wszim, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: renkojmi -> rękojmi
Powód: renkojmi -> rękojmi
-
- Bywalec
- Posty: 188
- Rejestracja: 12 sty 2017, o 10:02
- Reputacja: 0
- Imię: Janusz
- Samochód: Cruze 1.8 LT LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Cewka Cruze
Czy warto wymienić cewkę?
Od zakupu mineło juz 2 lata (22 tys. km zrobiłem, aktualny przebieg 104 tys.)
Auto ma LPG BRC (KL7) i od początku ma drobne niedomagania na LPG. Już poprzedni właściciel narzekał na przełączania na benzynę na trasie przy wyższych obrotach prędkości na 4-5 biegu (na tym forum zostałem nieco uspokojony, że ta instalacja przy wysokich obrotach przełącza się na benzynę). Pod koniec poprzedniej zimy zaczęło mi szarpać przy przełączeniu na LPG i pojawiał się błąd z wypadaniem zapłonu, już wtedy myślałem o cewce (wymana świec nic nie zmieniła), jednak mój gazownik powiedział, że mam mocno brudne wtryski i mycie powinno pomóc. Po myciu raz zdarzyło mi się szarpanie przy przełączeniu na LPG, ale to był już ostatni dzień mrozów i na razie działa super. W czasie dłuższych podróży letnich coraz zaczał też szarpać przy wyższych obrotach na 4-5 biegu (tylko LPG) oraz wywaliło mi najpierw błąd katalizatora (nie pamiętam jaki, chyba wskazywał coś na sondę), potem P2096 (układ napędowy Post Catalyst Fuel Trim System Too Lean bank1). Gazownik zrobił regenerację reduktora oraz zmienił nieco ustawienia (mówił coś o kilku procentach bo w jego komputerze też coś wskazywało na złe ustawienie spalin) i powiedział, żeby poobserwować bo być może trzeba będzie wgrać od nowa mapy bo mam jeszcze oryginalne z montaży w 2011 roku. Aktualnie wielkiej poprawy nie ma (niestety nie wyjeżdżałem w trasę), ale P2096 powraca co 200-300 km. Sama jazda auta mi odpowiada, raczej chodzi mi o ewentualne przyszłe problemy jeżeli nic nie zrobię. Czy wgrać nowe mapy? Może wymienić cewkę, w sumie to wcześniej czy później będę musiał (auto będzie u mnie do końca bo oddam je synowi jak padnie 12 letnie Aveo). Nie lubię wymieniać niczego na zapas ale chyba cewka to niewielki wydatek, a po lekturze forum wydaje mi się, że objawy mogą wskazywać na cewkę (choć nie ma błędów bezpośrednio wskazujących na nią).
Od zakupu mineło juz 2 lata (22 tys. km zrobiłem, aktualny przebieg 104 tys.)
Auto ma LPG BRC (KL7) i od początku ma drobne niedomagania na LPG. Już poprzedni właściciel narzekał na przełączania na benzynę na trasie przy wyższych obrotach prędkości na 4-5 biegu (na tym forum zostałem nieco uspokojony, że ta instalacja przy wysokich obrotach przełącza się na benzynę). Pod koniec poprzedniej zimy zaczęło mi szarpać przy przełączeniu na LPG i pojawiał się błąd z wypadaniem zapłonu, już wtedy myślałem o cewce (wymana świec nic nie zmieniła), jednak mój gazownik powiedział, że mam mocno brudne wtryski i mycie powinno pomóc. Po myciu raz zdarzyło mi się szarpanie przy przełączeniu na LPG, ale to był już ostatni dzień mrozów i na razie działa super. W czasie dłuższych podróży letnich coraz zaczał też szarpać przy wyższych obrotach na 4-5 biegu (tylko LPG) oraz wywaliło mi najpierw błąd katalizatora (nie pamiętam jaki, chyba wskazywał coś na sondę), potem P2096 (układ napędowy Post Catalyst Fuel Trim System Too Lean bank1). Gazownik zrobił regenerację reduktora oraz zmienił nieco ustawienia (mówił coś o kilku procentach bo w jego komputerze też coś wskazywało na złe ustawienie spalin) i powiedział, żeby poobserwować bo być może trzeba będzie wgrać od nowa mapy bo mam jeszcze oryginalne z montaży w 2011 roku. Aktualnie wielkiej poprawy nie ma (niestety nie wyjeżdżałem w trasę), ale P2096 powraca co 200-300 km. Sama jazda auta mi odpowiada, raczej chodzi mi o ewentualne przyszłe problemy jeżeli nic nie zrobię. Czy wgrać nowe mapy? Może wymienić cewkę, w sumie to wcześniej czy później będę musiał (auto będzie u mnie do końca bo oddam je synowi jak padnie 12 letnie Aveo). Nie lubię wymieniać niczego na zapas ale chyba cewka to niewielki wydatek, a po lekturze forum wydaje mi się, że objawy mogą wskazywać na cewkę (choć nie ma błędów bezpośrednio wskazujących na nią).
-
- Fachman
- Posty: 4995
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Cewka Cruze
Błąd p2096 to błąd złej mieszanki. Jeżeli pojawią się tylko na LPG to do regulacji LPG.
Warto też sprawdzić luzy zaworów. Mogą one mieć wpływ na wypadanie zapłonu. I od tego bym zaczął. Do tego wymiana świec i ustawienie przerwy na 0,9mm. Warto też wyjechać bak min pół baku Pb, by wiedzieć czy błędy są z Pb, czy z LPG.
Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka
Warto też sprawdzić luzy zaworów. Mogą one mieć wpływ na wypadanie zapłonu. I od tego bym zaczął. Do tego wymiana świec i ustawienie przerwy na 0,9mm. Warto też wyjechać bak min pół baku Pb, by wiedzieć czy błędy są z Pb, czy z LPG.
Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka
-
- Bywalec
- Posty: 188
- Rejestracja: 12 sty 2017, o 10:02
- Reputacja: 0
- Imię: Janusz
- Samochód: Cruze 1.8 LT LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Cewka Cruze
Na PB nie ma szarpania na 4-5 biegu i wysokich obrotach. Luzy zaworów, chyba jeszcze nikt na forum przy kl7 nie miał z nimi problemów przy przebiegu 104 tys. km, a wypadania zapłonów nie mam od końca mrozów?
-
- Fachman
- Posty: 4995
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Cewka Cruze
Ale pomiar zajmuje 15minut. Koszt, to zakup nowej uszczelki. Pomiar można zrobić samemu. Jak nie chcesz mieć pewności to nie sprawdzaj. Czy twoje auto jest u Ciebie od nowości?
Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka
-
- Bywalec
- Posty: 188
- Rejestracja: 12 sty 2017, o 10:02
- Reputacja: 0
- Imię: Janusz
- Samochód: Cruze 1.8 LT LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Cewka Cruze
Rozumiem, że nie warto wymieniać cewki?
Auto mam od 2 lat ale przebieg jest pewny bo znam obu poprzednich właścicili i historię auta w ASO i historię napraw z ubezpieczenia. sam nie zrobię kontroli luzów, zobaczę ile to kosztuje w ASO (chciałem zrobić w Aveo, ale mnie zbyli, twierdząc, że jeszcze nigdy nie regulowali luzu w Aveo pomimo, iż instrukcja tego wymaga co 30 tys., a nigdy nikt nie miał w tym modelu problemu z luzami nawet przy LPG, a koszt to około 200 zł plus uszczelka).
Auto mam od 2 lat ale przebieg jest pewny bo znam obu poprzednich właścicili i historię auta w ASO i historię napraw z ubezpieczenia. sam nie zrobię kontroli luzów, zobaczę ile to kosztuje w ASO (chciałem zrobić w Aveo, ale mnie zbyli, twierdząc, że jeszcze nigdy nie regulowali luzu w Aveo pomimo, iż instrukcja tego wymaga co 30 tys., a nigdy nikt nie miał w tym modelu problemu z luzami nawet przy LPG, a koszt to około 200 zł plus uszczelka).
-
- Fachman
- Posty: 4995
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Cewka Cruze
Jak chcesz, to wymień. Ja znaczą bym, od regulacji LPG, bo błąd p2096 świadczy o ubogiej mieszance na sondzie za katalizatorem. Wymienił bym świece na takie z przerwą 0,9. A jeżeli to nie pomoże, to dopiero cewka. A pomiar luzów jeszcze nikomu nie zaszkodziło.
Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka
-
- Bywalec
- Posty: 188
- Rejestracja: 12 sty 2017, o 10:02
- Reputacja: 0
- Imię: Janusz
- Samochód: Cruze 1.8 LT LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Cewka Cruze
Dzięki, zrobię jak napisałeś.
Jeszcze jedno, przed poprzenią regulacją miałem często P0172 - zbyt bogata mieszanka.
W międzyczasie umówiłem się na kontrolę luzów (nieco ponad 100 zł) oraz regulację w Aveo (podobna cena) w serwisie GM który kilka dni temu zobaczyłem spacerując po osiedlu Białystok ul.Pogodna 63/1:
https://pl-pl.facebook.com/pages/catego ... 844766278/
W rozmowie wydaje się, że Pan wszystko wiedział o obu silnikach (w przeciwieństwie do ASO, które było zdziwione, że Aveo ma regulację na śrubkach, dopiero po sprawdzeniu zdziwieni potwierdzili), więc może będę miał fajny serwis?
Jeszcze jedno, przed poprzenią regulacją miałem często P0172 - zbyt bogata mieszanka.
W międzyczasie umówiłem się na kontrolę luzów (nieco ponad 100 zł) oraz regulację w Aveo (podobna cena) w serwisie GM który kilka dni temu zobaczyłem spacerując po osiedlu Białystok ul.Pogodna 63/1:
https://pl-pl.facebook.com/pages/catego ... 844766278/
W rozmowie wydaje się, że Pan wszystko wiedział o obu silnikach (w przeciwieństwie do ASO, które było zdziwione, że Aveo ma regulację na śrubkach, dopiero po sprawdzeniu zdziwieni potwierdzili), więc może będę miał fajny serwis?
-
- Profesjonalista
- Posty: 820
- Rejestracja: 28 cze 2015, o 14:31
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Orlando LPG automat
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Cewka Cruze
Uważam że w tych silnikach tz 1.8 należy mieć zapasową cewkę (osobiście jeżdżę na nowej po wymianie gwarancyjnej NTY) a OEM zapakowana i czeka. Do tego mieć w zapasie komplet świec ( u mnie tylko NGK). Wymieniam co 15 tys olej MOTOL ( to proponuje ASO w niemieckich. Przeglądy BRC wykonuje w Czakramie . Raz wymieniłem parownik 1500 na gwarancji. Wszystko gra jest ok. Zdaje sobie sprawę ze po 120 tyś mogę mieć problemy z istalacją gazową tz. wtryski, reduktor oraz styki (śniedzenie)w tej instalacji (kolega mial duże problemy - a parkuje po chmurką) Obecnie mam przejechanie na gazie 130 tys ( od nowości 147 tys).
-
- Bywalec
- Posty: 188
- Rejestracja: 12 sty 2017, o 10:02
- Reputacja: 0
- Imię: Janusz
- Samochód: Cruze 1.8 LT LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Cewka Cruze
A kiedy wymienić? Czy to co napisałem kilka postów wyżej o objawach kwalifikuje cewkę do "profilaktycznej" wymiany? Częściowo pod tym kątem chciałem kupić cewkę i trzymać starą zapakowaną, w końcu planuję to auto mieć w rodzinie jeszcze co najmniej 10 lat.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Cewka Cruze
Kontrola luzu to nie to samo co jego regulacja. To jak pomiar ciśnienia w kole a pompowanie koła. Poziom wiedzy technicznej w ASO czasami przyprawia o palpitacje
Uszczelka pod deklem rozrządu w 1,8 teoretycznie jest wielorazowa. Kontrolowałem luz w podobnej oplowskiej jednostce 3 razy i nie było potrzeby zmieniać uszczelkę. Ona jest silikonowa i się nie odkształca. Jeżeli równo jest dociskana i z odpowiednim momentem (nie za silno tak żeby jej nie uszkodzić) to powinna posłużyć dość długo.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Profesjonalista
- Posty: 820
- Rejestracja: 28 cze 2015, o 14:31
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Orlando LPG automat
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Cewka Cruze
Gdy poczytałem o problemach z cewki to kupiłem zapasową i ją zamontowałem. Jestem pewny że cewka OEM jest sprawna a eksportuje nową na gwarancji, jak padnie to zareklamuję!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości