Problem z odpalaniem
: 5 paź 2025, o 22:40
Witam.
Jako że nie znalazłem podobnego tematu, proszę Was o pomoc w ustaleniu przyczyny tego co się dzieje z moim samochodem.
Co jakiś czas w trakcie odpalania samochód wchodzi w jakiś dziwny tryb i tak jak by odpalał się i gasł co sekundę, i tak kilka razy. Czasami odpali sam po 2-3 sekwencjach, czasami nie odpali w ogóle. Najczęściej dzieje się to po krótkich odcinkach na mieście. Mechanicy rozkładają ręce, komputer nie pokazuje kompletnie żadnych błędów. Dodam jeszcze, że kiedy to się dzieje sprzęgło zostaje w podłodze.. Po odpaleniu trzeba go kilka razy podnieść nogą i wraca do normalnej pozycji. Sprzęgło zostało sprawdzone rzekomo dokładnie przez mechaników i nie znaleźli żadnej usterki. Poza tym, czasami w trakcie jazdy auto traci moc, tak jak by turbina wchodziła w tryb awaryjny albo występował jakiś problem z pompą paliwa. Dodam jeszcze że samochód nie posiada dpf, który został też wyprogramowany i zaślepiony EGR. Na mój chłopski rozum skłaniam się ku tezie że pompa paliwa może już nie domagać i nadaje się do wymiany.
Załączam filmik z ów dziwnego "odpalania":
https://youtube.com/shorts/7kf2bTY2Ulo?feature=share
Jako że nie znalazłem podobnego tematu, proszę Was o pomoc w ustaleniu przyczyny tego co się dzieje z moim samochodem.
Co jakiś czas w trakcie odpalania samochód wchodzi w jakiś dziwny tryb i tak jak by odpalał się i gasł co sekundę, i tak kilka razy. Czasami odpali sam po 2-3 sekwencjach, czasami nie odpali w ogóle. Najczęściej dzieje się to po krótkich odcinkach na mieście. Mechanicy rozkładają ręce, komputer nie pokazuje kompletnie żadnych błędów. Dodam jeszcze, że kiedy to się dzieje sprzęgło zostaje w podłodze.. Po odpaleniu trzeba go kilka razy podnieść nogą i wraca do normalnej pozycji. Sprzęgło zostało sprawdzone rzekomo dokładnie przez mechaników i nie znaleźli żadnej usterki. Poza tym, czasami w trakcie jazdy auto traci moc, tak jak by turbina wchodziła w tryb awaryjny albo występował jakiś problem z pompą paliwa. Dodam jeszcze że samochód nie posiada dpf, który został też wyprogramowany i zaślepiony EGR. Na mój chłopski rozum skłaniam się ku tezie że pompa paliwa może już nie domagać i nadaje się do wymiany.
Załączam filmik z ów dziwnego "odpalania":
https://youtube.com/shorts/7kf2bTY2Ulo?feature=share