Sterowanie radiem
-
- Stały bywalec
- Posty: 228
- Rejestracja: 4 lip 2020, o 17:12
- Reputacja: 1
- Imię: Adam
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.8 141km
- LPG: Tak brc
- Lokalizacja: Choroszcz
- Kontakt:
Re: Sterowanie radiem
Hmm nie kapuje pin8 z gniazda X3? Bardziej chodzi o wtyczkę radia który kabelek, w sumie można i z bcm zerknąć jaki kolor ma pin8 .
- etac
- Prezes
- Posty: 23774
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 249
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
-
- Stały bywalec
- Posty: 228
- Rejestracja: 4 lip 2020, o 17:12
- Reputacja: 1
- Imię: Adam
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.8 141km
- LPG: Tak brc
- Lokalizacja: Choroszcz
- Kontakt:
Re: Sterowanie radiem
Możesz potwierdzić że to pin 8 ? Nie bardzo się znam na takim schemacie , dla mnie wygląda jak pin 4 z za kierownicy wchodzi do pin 8 w bcm ale nie widzę żeby wychodził z bcm
- etac
- Prezes
- Posty: 23774
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 249
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Sterowanie radiem
Bo pin8 wchodzi w BCM i potem zamienia go w sygnał danych dla szyny CAN
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Stały bywalec
- Posty: 228
- Rejestracja: 4 lip 2020, o 17:12
- Reputacja: 1
- Imię: Adam
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.8 141km
- LPG: Tak brc
- Lokalizacja: Choroszcz
- Kontakt:
Re: Sterowanie radiem
Skoro zamienia to raczej nie zadziała trzeba jednak aktywować pilot
-
- Stały bywalec
- Posty: 228
- Rejestracja: 4 lip 2020, o 17:12
- Reputacja: 1
- Imię: Adam
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.8 141km
- LPG: Tak brc
- Lokalizacja: Choroszcz
- Kontakt:
Re: Sterowanie radiem
https://automotohit.pl/Chevrolet-pelna- ... AXIECU-USB
A czy tym zestawem dam radę aktywować pilot radia?korzysta ktoś z tego?,piszą że jest możliwość aktywacji tempomatu i świateł dziennych itp.
A czy tym zestawem dam radę aktywować pilot radia?korzysta ktoś z tego?,piszą że jest możliwość aktywacji tempomatu i świateł dziennych itp.
- etac
- Prezes
- Posty: 23774
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 249
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Sterowanie radiem
Kup i daj znać, bo ja obawiam się że w przypadku Chevi niestety to ściema i nie da się programować sterowników bez dostępu do serwera danych.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Stały bywalec
- Posty: 228
- Rejestracja: 4 lip 2020, o 17:12
- Reputacja: 1
- Imię: Adam
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.8 141km
- LPG: Tak brc
- Lokalizacja: Choroszcz
- Kontakt:
Re: Sterowanie radiem
A vxdiag nano jest opcja programowania online ,VXDIAG VCX NANO dla funkcji GM:
* W pełni kompatybilny z SAE-J2534-1 i SAE-J2534-2
* Łączność USB z pojazdem do komputera
* Wszystkie aktualne i najstarsze protokoły pojazdów: CAN, UART, KW2000, Class2, GM LAN itp.
* Zgodność z CE i FCC dla sprzętu
* Aktualizacja oprogramowania układowego
Zgodne oprogramowanie:
* Obsługa diagnostyki opartej na komputerze dzięki wprowadzeniu globalnego systemu diagnostycznego GDS i GDS2
* Obsługa systemu programowania usług internetowych GM TIS2WEB (SPS)
* Obsługa aplikacji Tech2Win, aby oferować większy ekran z wszystkimi funkcjami narzędzi Tech 2
Globalny System diagnostyczny (GDS i GDS2)
* Nowe oprogramowanie aplikacji diagnostycznych wymagane dla wszystkich pojazdów GM Global Architecture (Global A).
* GDS i GDS2 to oprogramowanie działające na konkretnym komputerze. Aktualizacje otrzymane za pośrednictwem TIS2Web.
Zestaw VCX Nano GM obsługuje zarówno GDS, jak i GDS2. GDS 2 działa podobnie do oryginalnego GDS. Łatwiej i szybciej
GDS 2 oferuje następujące możliwości w wielu językach:
* Czytaj kody, status kodu, dane zamrożenia ramki i wyraźne kody.
* Czytaj VIN, numery części ECU i numery oprogramowania.
* Nagrywaj, przechowuj i odtwarzaj zapisane dane.
* Funkcje sterowania wyjściami sterowania i monitorowania.
* Konfiguruj i resetuj funkcje.
* Nagrywanie lub wyświetlanie historii poprzednich sesji diagnostycznych pojazdu.
System programowania usług (SPS)
* Programowanie przejścia w poprzednim modelu GM i globalnych pojazdach A.
* Zwiększ prędkość przeprogramowania 20-70% i przygotuj się do obsługi nowych modeli
Do programowania tranzytowego elektronicznych jednostek sterujących we wszystkich pojazdach zbudowanych od 1996 roku i przyszłych wersjach modeli. VCX Nano Prime GM KIT jest od 20% do 70% szybszy niż Tech 2. Na przykład na nowej hybrydzie Tahoe z 7 ecu, zwykle przeprogramowanie zajmie 2 pełne godziny. Ale dzięki VCX Nano proces jest zakończony w ciągu zaledwie 45 minut. To jest 64% różnicy i oznacza, że możesz obsługiwać 10 pojazdów, a nie 4in 8-godzinny dzień! Potencjał zwiększenia przychodów jest dramatyczny.
Nowy model pojazdów lista
VCX Nano Prime GM KIT to jedyne narzędzie diagnostyczne i przeprogramowujące o pełnym spektrum działania, zdolne do obsługi nowych pojazdów Delta i Epsilon (z pomocniczymi magistrala can, których nie można obsłużyć przez Tech2). poniżej znajduje się lista pojazdów dostarczanych w tym roku, które będą polegać wyłącznie na tym narzędziu do serwisu.
Tech2Win funkcja
Tech2Win, wersja aplikacji Tech 2 i CANdi (interfejs diagnostyczny sieci Control Area) moduleTech2Win może być używana podczas testu drogowego pojazdu, oferując większy ekran z wszystkimi funkcjami narzędzi Tech 2. Aplikacja Tech2Win oferuje wszystkie funkcje i funkcje Tech 2 dla Saab .Oczywiście aliexpress.
* W pełni kompatybilny z SAE-J2534-1 i SAE-J2534-2
* Łączność USB z pojazdem do komputera
* Wszystkie aktualne i najstarsze protokoły pojazdów: CAN, UART, KW2000, Class2, GM LAN itp.
* Zgodność z CE i FCC dla sprzętu
* Aktualizacja oprogramowania układowego
Zgodne oprogramowanie:
* Obsługa diagnostyki opartej na komputerze dzięki wprowadzeniu globalnego systemu diagnostycznego GDS i GDS2
* Obsługa systemu programowania usług internetowych GM TIS2WEB (SPS)
* Obsługa aplikacji Tech2Win, aby oferować większy ekran z wszystkimi funkcjami narzędzi Tech 2
Globalny System diagnostyczny (GDS i GDS2)
* Nowe oprogramowanie aplikacji diagnostycznych wymagane dla wszystkich pojazdów GM Global Architecture (Global A).
* GDS i GDS2 to oprogramowanie działające na konkretnym komputerze. Aktualizacje otrzymane za pośrednictwem TIS2Web.
Zestaw VCX Nano GM obsługuje zarówno GDS, jak i GDS2. GDS 2 działa podobnie do oryginalnego GDS. Łatwiej i szybciej
GDS 2 oferuje następujące możliwości w wielu językach:
* Czytaj kody, status kodu, dane zamrożenia ramki i wyraźne kody.
* Czytaj VIN, numery części ECU i numery oprogramowania.
* Nagrywaj, przechowuj i odtwarzaj zapisane dane.
* Funkcje sterowania wyjściami sterowania i monitorowania.
* Konfiguruj i resetuj funkcje.
* Nagrywanie lub wyświetlanie historii poprzednich sesji diagnostycznych pojazdu.
System programowania usług (SPS)
* Programowanie przejścia w poprzednim modelu GM i globalnych pojazdach A.
* Zwiększ prędkość przeprogramowania 20-70% i przygotuj się do obsługi nowych modeli
Do programowania tranzytowego elektronicznych jednostek sterujących we wszystkich pojazdach zbudowanych od 1996 roku i przyszłych wersjach modeli. VCX Nano Prime GM KIT jest od 20% do 70% szybszy niż Tech 2. Na przykład na nowej hybrydzie Tahoe z 7 ecu, zwykle przeprogramowanie zajmie 2 pełne godziny. Ale dzięki VCX Nano proces jest zakończony w ciągu zaledwie 45 minut. To jest 64% różnicy i oznacza, że możesz obsługiwać 10 pojazdów, a nie 4in 8-godzinny dzień! Potencjał zwiększenia przychodów jest dramatyczny.
Nowy model pojazdów lista
VCX Nano Prime GM KIT to jedyne narzędzie diagnostyczne i przeprogramowujące o pełnym spektrum działania, zdolne do obsługi nowych pojazdów Delta i Epsilon (z pomocniczymi magistrala can, których nie można obsłużyć przez Tech2). poniżej znajduje się lista pojazdów dostarczanych w tym roku, które będą polegać wyłącznie na tym narzędziu do serwisu.
Tech2Win funkcja
Tech2Win, wersja aplikacji Tech 2 i CANdi (interfejs diagnostyczny sieci Control Area) moduleTech2Win może być używana podczas testu drogowego pojazdu, oferując większy ekran z wszystkimi funkcjami narzędzi Tech 2. Aplikacja Tech2Win oferuje wszystkie funkcje i funkcje Tech 2 dla Saab .Oczywiście aliexpress.
- etac
- Prezes
- Posty: 23774
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 249
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Sterowanie radiem
no i? Jakie jest pytanie?
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Stały bywalec
- Posty: 228
- Rejestracja: 4 lip 2020, o 17:12
- Reputacja: 1
- Imię: Adam
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.8 141km
- LPG: Tak brc
- Lokalizacja: Choroszcz
- Kontakt:
Re: Sterowanie radiem
Czy tym mogę aktywować funkcje w bcm?
A czy mogę se kupić bcm od np full opcji już z aktywnymi funkcjami i zmienić w nim Vin na mój? Jakimś programatorem lub przelutowac cały wsad EPROM z mojego bcm. Działał by taki bcm przerobiony?
A czy mogę se kupić bcm od np full opcji już z aktywnymi funkcjami i zmienić w nim Vin na mój? Jakimś programatorem lub przelutowac cały wsad EPROM z mojego bcm. Działał by taki bcm przerobiony?
Ostatnio zmieniony 12 sie 2020, o 03:09 przez Adamzet, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Aktywny
- Posty: 77
- Rejestracja: 15 paź 2015, o 20:29
- Reputacja: 0
- Imię: sebastian
- Samochód: cruze
- Silnik: 2.0 163KM
- Lokalizacja: szczecin
- Kontakt:
Re: Sterowanie radiem
Nie wiem na który vxdiag vcx nano patrzyłeś. Na stronie sklepu 'vxdiag Direct store' jest napisane: Service Programming System (SPS) (For this function, you need have for GM online account for online programming).
-
- Stały bywalec
- Posty: 228
- Rejestracja: 4 lip 2020, o 17:12
- Reputacja: 1
- Imię: Adam
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.8 141km
- LPG: Tak brc
- Lokalizacja: Choroszcz
- Kontakt:
Re: Sterowanie radiem
To takie konto sobie założę ważne że interfejs będzie mógł aktywować funkcjekurcze jakoś niektórzy takie rzeczy robią ,wiec też muszą mieć konta?czy w tym aucie pozostaje tylko ASO do ustawień w module komfortu?wczesniej miałem lagunę 2 i zwykłym kabelkiem kkl mogłem cuda robić włączać rożne funkcje, adoptować, testować nawet programować a tu jakiś wymysł stwór że nic nie da się zrobić...nawet taki VW nie potrzebuje żadnych kodów skanerem wszystko można ogarnąć
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Sterowanie radiem
W starszych autach się dało, w nowszych mniej, taka ogólna tendencja nie związana z marką.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Stały bywalec
- Posty: 228
- Rejestracja: 4 lip 2020, o 17:12
- Reputacja: 1
- Imię: Adam
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.8 141km
- LPG: Tak brc
- Lokalizacja: Choroszcz
- Kontakt:
Re: Sterowanie radiem
Witam temat do zamknięcia, pilot działa ASO wzięło 750zł
- etac
- Prezes
- Posty: 23774
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 249
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Sterowanie radiem
Czyli jednak trzeba programować, jak nie ma sterowania na kierownicy.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Stały bywalec
- Posty: 228
- Rejestracja: 4 lip 2020, o 17:12
- Reputacja: 1
- Imię: Adam
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.8 141km
- LPG: Tak brc
- Lokalizacja: Choroszcz
- Kontakt:
Re: Sterowanie radiem
Tak z kodem vci no nic ważne że działa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości