Włączająca się lampka wskaźnika wymaganego przeglądu.

Nie świeci, nie kręci i inne tematy związane z elektryką i elektroniką
Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24968
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 300
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Włączająca się lampka wskaźnika wymaganego przeglądu.

Post autor: etac » 14 kwie 2016, o 08:13

ale to jest z powodu przegrzania się siłowników.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

olo_mistrzu
Świeżak
Posty: 20
Rejestracja: 17 mar 2016, o 22:30
Reputacja: 0
Imię: Grzesiek
Samochód: Cruze
Silnik:
Lokalizacja: Gołdap
Kontakt:

Re: Włączająca się lampka wskaźnika wymaganego przeglądu.

Post autor: olo_mistrzu » 14 kwie 2016, o 20:58

I kicha.... znowu to samo. Odpala kontrolkę ponownie. To nie bateria, a zbieg okoliczności, że ją poprawiłem i przestało na 1 dzień. etac czekam na twoje testy op-com z niecierpliwością. Za jedno podłączenie kompa niewiadomym sprzętem - bo nie chciał powiedzieć typek co podpina bierze 40 zł w Olsztynie, a w serwisie 157 zł... mam nadzieję, że OP-com będzie śmigał w Cruzie.

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24968
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 300
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Włączająca się lampka wskaźnika wymaganego przeglądu.

Post autor: etac » 14 kwie 2016, o 21:00

no to cos musi byc na rzeczy z nadajnikiem w pilocie. Czy dzieje się to na obu, czy tylko znowu na jednym?
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

olo_mistrzu
Świeżak
Posty: 20
Rejestracja: 17 mar 2016, o 22:30
Reputacja: 0
Imię: Grzesiek
Samochód: Cruze
Silnik:
Lokalizacja: Gołdap
Kontakt:

Re: Włączająca się lampka wskaźnika wymaganego przeglądu.

Post autor: olo_mistrzu » 14 kwie 2016, o 22:01

Jeżdżę teraz na tym pilocie, na którym był problem na początku. Jutro wezmę ten drugi i po testuję. Muszę pojeździć kilka dni na tym drugim, żeby powiedzieć, czy to problem pilota. Dzwoniłem do opla i powiedzieli, że to może być nieaktywny błąd zapisany w komputerze, bo gdyby był aktywny, to pokazałby się jakiś kod na wyświetlaczu... Zapytałem czy ich tester to wykryje - otrzymałem odpowiedź, że jest taka możliwość :).... kupiłem ELM 327 bezprzewodowy i po testuję też tymi programami na androida po weekendzie, chociaż myślę, że to na bank nie problem silnika, tylko jakiegoś modułu elektrycznego, bo kontrolkę odpala bez uruchamiania silnika i to loteria kiedy. Zapala się co kilka - kilkanaście przekręceń kluczyka, a nie przy każdym przekręceniu. :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Cruze Elektryka/Elektronika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości