pool80 pisze:Pablo1 no i co tam u Ciebie?
U mnie: przez weekend poszalałem i dziś na trasie nagle zaświeciła się kontrolka trakcji i przy mocnym deptaniu check. Na gazie. Na benzynie to samo. Nie sprawdzałem dokładnie. Elm pokazał p0303. Przy ponownym uruchomieniu silnika to samo. Na wolnych obrotach trzęsie silnikiem. Jaki sposób postępowania? Zacząć od świeć? Zmieniam co 12k na ngk. Oględziny cewki , jej wymiana. Jezeli tak to jaki zamiennik podejdzie no z Delphi? Mam 2012 kl7 80kkm z czego połowa na LPG. Mogę się już bać o zawory?
U mnie po zmniejszeniu przerw na świecach oraz zamianie wtrysków cisza jak makiem zasiał

Zrobiłem 1200 km od tej operacji.
Ciekawe jak długo jeszcze to potrwa
Myślę ,że trzeba świece wykręcić i oglądnąć, zmniejszyć przerwę do 0,9. Oglądnąć cewkę. Ewentualnie nowe świece założyć ze zmiejszoną przerwą. U mnie jak coś się działo to od razu wymiana świec i pomagało i tak już 54 tysiące na lpg jeżdżę. Myślę że u Ciebie nie jest to sprawa zaworów.