Ja w swojej Insigni kilka dni temu podłączyłem licznik poliftowy z dużym wyświetlaczem.
https://youtu.be/dYkd8FUkHoE
Problemy to:
1. Sterowanie licznika jest z kierownicy, gdzie jest inny rodzaj przesyłu informacji - protokół LIN, a u mnie w manetce jest to sygnał dyskretny (różny opór/napięcie w zależności od wciśniętego przycisku). Nie trzeba wymieniać całej kierownicy, ale trzeba zrobić moduł działa na LIN.
2. Na ww filmie na liczniku ustawiony jest język Angielski, a w liczniku nie ma menu wyboru języka - informacje te ściągane są prawdopodobnie z radia/nawigacji.
3. Komunikaty serwisowe:
- Service Washer Fluid Low (Niski poziom płynu do spryskiwaczy) - można wyprogramować lub dołożyć czujnik (czujnik podłączony do licnzika).
- Fluid Level Low (Niski poziom płynu chłodzącego) - jw.
- Service Power Stering - można wyprogramować.
- Service Tire Monitor System(TPMS) - nie udało mi się wyłączyć tego komunikatu.
- Kontrolka awarii świateł - nie udało mi się jej wyłączyć (u siebie mam zwykłe halogeny,gdybym miał xenony z AFL nie było by jej).